הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
aab

רגע לפני


אהבה היא נמצאת מהרגע הראשון בחיים שלנו
אהבה
אהבה היא רגש שאנחנו נולדים איתו ואנחנו מרגישים את האהבה באוויר כאשר אנחנו ליד אנשים שסובבים אותנו . אהבה זהו רגש בסיסי שאיתו אנחנו נולדים ומתמקרים אליו ולכן היא הרגש שיכול לחזק אותנו גם ברגעי המשבר הכי גדולים של החיים . 
איך לומר לאישה  שאתה אוהב שאתה אוהב אותה זאת השאלה הכי קשה שיש תמיד בכל רגע ורגע נתונים כאשר יש לך מחשבה של אהבה וידיע של אהובה אבל אתה לא יודע מה האהובה חושבת או מרגישה מה שגורם לך להיות מי שאתה אבל פחדן כי אתה לא מעוניין להיפגע לכן אתה חושב פעמים על כל צעד שאתה עושה ואתה מתיעץ וחוקר את זה מכל הכיוונים עד שאתה מגיע להחלטה אחד האם לשאול את זה והאם לא. אם לא אתה חי בהשליה. אם אתה שואל והתשובה כן אתה האדם המאושר בעולם ואם לא אתה נשבר עוד ועוד עד נקודת השבירה שמימנה אין חזור ואם אתה לא שואל ולא יודע מה היא מרגישה אז אתה חי בשקר עד שהרגש נעלם . 
לכן המסכנה היא שאם תפחד ולא תשאל אתה תחייה בצללים כל החיים אולם אם אתה כן תשאל והתשובה היא כן אתה תיהיה מאושר ואם התשובה היא שלילית אז אתה תישבר לזמן מה אבל לאחר מיכן אתה תתחזר ותהפוך ליהיות אותו אדם רק יותר חזק נפשית ויותר ממוקד וכך אתה תדע מה אתה באמת מרגיש ומוצא לנכון באישה שלך .
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על רגע לפני ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה