הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
7tips

אתר לעסק שלך, הטיפים שלנו..


אתר אינטרנט הוא מרכיב מהחשובים ביותר בהקמת עסק, לכן חשוב שהוא יהיה מקצועי ויעמוד בסטנדרטים הבאים.
אתר אינטרנט הוא כלי לפרסום העסק שלך, זירת האינטנרט כיום היא גדולה ביותר בעולם הפרסום ודרך אתר אינטרנט נכון,תגיעו ללקוחות רבים ותזכו לחשיפה שתהפוך את העסק שלכם להצלחה גדולה! 
ריכזתי עבורכם כמה טיפים שחשוב לשים עליהם דגש, טיפים שיעזרו לכם וחשוב שתקפידו עליהם בהקמת האתר. (בין עם זה אתר שבנו לכם ובין עם זה אתר שאתם בונים בעצמכם)


אתר רספונסיבי, חשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי, כלומר מותאם לכל הרסולוציות והמסכים כולל מסכי סלולר. כך תגדילו את קהל היעד המבקר באתר שלכםואנשים לא יעזבו את האתר בשל תקלות בהצגת התוכן.

תוכן עדכני ומעניין, עוד כלל חשוב הוא שהתוכן באתר שלכם יהיה עדכני ומעניין, חשוב שלא תחפרו יותר מדי למבקרים באתר, דברו איתם דוגרי. תחשבו מה הם מחפשים ותציגו להם את זה, חשוב שתעדכנו מדי יום את התוכן באתר, תוסיפו תוכן, תמחקו תוכן ישן וכו..

עיצוב, זה די מובן מאליו אבל זה משו שחשוב מאוד! תדאגו לעיצוב נקי, מסודר, כזה שהמבקרים יראו וירגעו ירגישו בנוח ומסודר ולא יקבלו סחרחורת. צבעים בהירים, שימוש מבוקר בצבעים צבעוניים למשל המלצה שלי "שילוב של אפור,אפור כהה, לבן וצבע צבעוני נוסף למשל תכלת". שמרו על פונטים אחידים בכל האתר, תמונות באיכות טובה מומלץ מעוצבות באיכות hd.

טפסים פעילים ומידע ליצירת קשר, שמרו על טפסי יצירת קשר והזמנות לפעולה ברחבי האתרעל מנת לשמר לקוחות ולהכיר אותם טוב יותר, בנוסף פזרו באתר פרטים ליצירת קשר שהלקוחות יוכלו לתקשר איתכם וכמובן צרו דף יצירת קשר מסודר עם טופס וכל הפרטים הנדרשים ליצירת קשר עמכם.

מפת אתר + דף 404, דף יעיל הנותן תחושה שלמרות השגיאה המבקרים עדיין באתר שלכם והם יכולים להמשיך לגלוש כרגיל כאילו לא קרה כלום.

קישורים לרשתות חברתיות, טוויטר, אינסטגרם, פייסבוק וכו'.

אודות, דף אודות המתאר בקצרה עליכם ועל האתר, במה הוא עוסק? מי אתם ומה אתם עושים?

הטיפ שלי - קחו לעצמכם רבע שעה ובדקו שהאתר שלכם מכיל את הטיפים הבאים, כמובן שהם רק חלק ממה שאתר טוב צריך להכיל אבל הם חשובים ועיקריים לפי דעתי וחשוב שהם יתממשו באתר שלכם. במקרה וחלקם אינם מופיעים או במקרה שאינכם יודעים כיצד לממש את אותם הטיפים אשמח לעזור ולמצוא לכם פתרון יעיל. לעזרה ושאלות נוספות אענה בדואל manager13.as@gmail.com

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על אתר לעסק שלך, הטיפים שלנו.. ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כקידום אתרים, בניית אתרים מקצועיים, אתר רספונסיבי, תוכן שיווקי, עיצוב אתרים,קישורים, טפסים פעילים,404
נכתב ע"י dudu123123
בתאריך: 31/12/2015
dddd user בן 28

1 מאמרים | 267 כניסות
מאמר זה נקרא 267 פעמים 0 תגובות למאמר זה - להוספת תגובה
דירוג המאמר
45%
 השארת תֶּשֶׁר לdudu123123
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!