הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
love

האמת באהבה


כולנו חושבות שהאהבה היא מושלמת מהפנטת ומהנה לפחות בטלנובלות זה מה שהראו לנו את הנסיכה המושלמת או ענייה יפהיפייה שמגיע לחייה הנסיך הקסום אהבה שלא משנה מה יקרה תישמר ותתחזק מרגע לרגע צר לי לאכזב אבל המציאות שונה בהרבה...
האמת היא כזאת :"על טעויות משלמים" ,אל תצפי מהגבר שלך לסלוח לך על הכל ,תאמיני לי התחושה המגעילה הזאת לא תרד הרבה זמן ותציף אותך בקשר הבא שלך.
קודם כל אהבה של היום זה לא ההתאהבות הזאת שנדמה לנו שהיא האהבה מהאגדות הפרפרים בבטן והמחשבות הן שקריות מצטערת לאכזב זה לא הדבר האמיתי,האהבה האמיתית לצערנו מגיעה תוך כדי ההתנסות בלהיות ביחד,בלהכיר זה את זו לעומק ולא להסתמך על המעורפלות הזאת של ההתאהבות.
הרבה עושים את הטעות הזאת כשהם חושבים שמשיכה היא בעצם אהבה ולאחר זמן לא רב נופל להם האסימון וזה נגמר בפרידה כואבת ומיותרת,באמת שלא היה צריך להגיע למצב כזה של שבירות מיותרת,מה שמתחיל כמשיכה בלבד היא לא באמת אהבה,אהבה זה להכיר זה את זו בצורה נקייה ולקבל אחד את השני כמו שהוא עם כל היתרונות והחסרונות שבו.
אני ממש לא יתחיל לנסות להחדיר למוח שלכן שתשמרו נגיעה ותחזרו בתשובה כי בסך הכל אתן בנות של מלך,ממש לא,זה החיים שלכן ואני כן מציעה לכן לחשוב בגישה כזאת אבל בסופו של דבר אתן אדוניות לחייכן ותעשו בסוף מה שאתן רוצות.
כשההתאהבות תופסת אותך,שוב זה לא אהבה זאת התאהבות,היא לא מרפה ממך את נהפכת לאדם חלש ורך ואפילו גורם לך לחייך סתם באמצע היום,נכון זה יפה אבל דווקא בגלל שזה מרכך אותך את לא תיהי מספיק חזקה כשההתאהבות תיגמר וזה יהפוך לסתם הרגל של להיות ביחד מה שבסופו של דבר יגרום למיאוס אחד בשני ולפרידה שסתם תכאיב...
אליסיה הייתה נערה רגילה ומאושרת,הרבה הגדירו אותה כבחורה חזקה שהרבה גברים נרתעים ממנה.
אך גם לה זה קרה בסוף,היא התאהבה כמו הרבה בנות אחרות ואיבדה את כל החוזק,החוכמה והאינטליגנציה שלה והפכה לאדם אחר לגמרי,כמו הרבה בנות אחרות היא ניסתה תחילה להיאבק בתחושה המציקה הזאת ולהעביר אותה מעליה אך לא עזר היא ניסתה לנתק איתו קשר (הם היו ידידים טובים)אך לא עזר שום דבר,ככל שהתרחקה ממנו ככה האהבה שלה אליו גברה והוא ניסה להחזיר אותה אליו,לבסוף היא נכנעה ונפלה שבי לאהבה.
אבל אז התחיל הגיהינום שלה,בהתחלה הכל היה יפה ביניהם ומידידים הם עמדו להפוך לחברים,האהבה ביניהם בלטה וכל רגע שבילו יחדיו היא הייתה בענננים ולא ידעה מרווייה ממנו,מהאהבה הכי גדולה שהייתה לה,ככה לפחות חשבה באותו הזמן.
לאליסיה היה ידיד טוב ששמו גיורא שהיא מאוד אהבה אותו,כמו אח,ולבחור שלה,אולג הדבר לא התאים.
בדיוק בצמרת של הקשר הזה,בדיוק לפני שהפכו לזוג התחיל רצף הטעויות שהעיבו על הקשר של אולג ואליסיה.
גיורא היה גם חבר של חברה של אליסיה,חווה,אבל משום מה כל הסביבה חשבה שיש משהו בין גיורא לאליסיה או אפילו שגם אליסיה וחווה יוצאות עם גיורא,כולם צחקו על זה ולא לקחו את זה לתשומת ליבם,לא התייחסו לזה אבל היה מישהו שזה העציב אותו והכעיס אותו,אולג,אהובה של אליסיה אך אליסיה עשתה את הטעות החמורה ביותר שאפשר לעשות,לא הרגיעה את אולג והסבירה לו שאותו היא אוהבת אלא שיחקה במשחק הזה,שבאותו זמן היה מהנה בעינייה.
בפעם הראשונה שבה אולג ראה את גיורא ואליסיה ביחד זה כבר הספיק לו,זה שבר אותו והוריד לו ממנה,בשיחה שלהם הוא סיפר לה שהייתה מישהי שהיה לו רגשות אליה אבל מאז שראה אותה עם גברים אחרים ירד לו ממנה וכמובן שהיא הבינה שזאת היא,כמה גדול היה צערה עד שהזילה דמעה ושאלה אותו אם היא יכולה לתקן זאת הוא ענה לה שכן אבל שזה קשה ושהלב נוטר טינה ושעל טעויות משלמים,אבל אליסיה שלנו לא השכילה להבין את זה ובמקום לתקן ולהוריד הילוך בקשר עם גיורא היא עשתה בדיוק ההפך,היא רק הגבירה הילוך,עשתה טעות של טירונית אבל למרות שהם לא נהפכו לחברים הם עדיין אהבו אחד את השניה ונשארו ידידים ההבדל היחיד היה שהם כמעט כל יום רבו,זה הגיע למצבים בלתי נסבלים,היא קיללה השפילה הרביצה ופגעה בו המון הוא מצידו בכל פעם שבאה אליו עם ההצהרה שיש לה רגשות כלפיו הוא הפנה לה את הגב ושיקר שלא מרגיש אותו הדבר עד שהגיע הקש ששבר את גב הגמל והם רבו ריב ענקי שלו כבר לא היה דרך חזרה.
האהבה נשכחה ונגמרה עם הזמן,כל אחד מהם פנה לדרך אחרת והגיעו למצב שמתייחסים אחד לשני כאילו שאינם מכירים כלל.
סיפור אהבה שהתחיל כל כך יפה עם סיכוי למיסוד קשר ולתקוות לעתיד נגמר בכעס בשנאה ובאדישות למה שהיה,זה מה שאתם מצפים מעצמכם?אפילו אם אליסיה לא הייתה עושה את הטעויות האלו בקשר עם אולג הקשר היה מדרדר יותר לאט אבל זה היה קורה הם פשוט הבינו את החוסר ההתאמה ביניהם והחוסר חיבור מוקדם יותר משאר האנשים,תאמינו לי שאתן לא רוצות להגיע למצב כזה של תקוות שניגנזו לכן בפנים אז אל תמהרו ותחשבו שכל גבר שעליו אתן חושבות ומתהפנטות ממנו הוא הגבר שבהכרח מתאים לכם והאהבה האמיתית שלכן,קחו את הזמן להכיר את הגבר שלכן לעומק לפני שאתן נכנסות לקשר רציני ותבדקו איך אתם מסתדרים ותחשבו לשם שינוי לפעמים לא רק מהלב אלא גם מהראש...
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על האמת באהבה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כטלנובלות,האמת באהבה,הסיפור האמיתי,האביר על הסוס הלבן,הנסיכה המושלמת,טעויות נפוצות,מה לא לעשות