הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
pery_airportcity

המלצה לטרייד-אין רכב


לעיתים נדירות אני מפרגן, הפעם החלטתי לחרוג ממנהגי ולכתוב על חווית קנייה טובה.
כמו כולם גם אני אוהב להתלונן, זה הכל קל וזורם, לעיתים נדירות אני מפרגן (אשתי יכולה להעיד).
הפעם החלטתי לחרוג ממנהגי ולכתוב על חווית קנייה טובה.
כבר תקופה ארוכה החלטתי להחליף את הרכב, למה להחליף? הוא נוסע כשרוצים ועוצר כשלוחצים אבל הוא מיושן והתחשק לי להתחדש, 
המשימה נראתה מסובכת ומי שמכיר אותי יודע שאני לא בנוי לזה, אין לי סבלנות לפרסם מודעה ולפטפט עם נודניקים שמנסים לקנות את הרכב שלי בשקל וחצי, בנוסף לא ידעתי מה אני רוצה לקנות, היו לי קווי מתאר בסיסיים, רכב משפחה בטיחותי תמיכה בבלוטוס, שיראה טוב ועדיפות לצבע לבן.
הפרמטר הכי חשוב כמובן - מחיר, לא החלטי שכמותי, בכל יום החלטתי על דגם מסויים ולמחרת שיניתי את דעתי, משימת החלפת הרכב נראתה רחוקה מאוד.

רצה הגורל וביום שישי בסוף יוני, כחודשיים לפני הטסט של הרכב החלטנו להתפנק בארוחת בוקר באיירפורט סיטי, מקום נחמד בשם אייר קפה, יצאנו שבעים ובעודנו נוסעים הבחנתי בסניף של 'פרי', חנות קטנה באיירפורט סיטי, יושבת לה בין מאפייה לבית בית קפה, וצמד המילים "טרייד אין" גרם לי להאט ולעצור, מה כבר יש להפסיד? לפחות אוכל לקבל אומדן על ההשקעה, צריך להתחיל מאיפשהו לא?

נכנסנו לסניף והתיישבנו מול ניר פריבש שהיה מקצועי, סבלני וכנה, בהמשך הלכנו לחניון כדי לחוות נסיעת מבחן על כמה רכבים שהתאימו להגדרות, המבחר שלו היה מתומצת ואיכותי, בדיאבד בדיוק מה שהיתי צריך כדי להגיע להחלטה מהירה, ניר עזר לנו לצמצם את האפשרויות ולבסוף נשארנו עם 2 רכבים פוטנציאלים, פורד פוקס או טויוטה קורולה.
מי חשב שנסיעה קצרה לארוחת בוקר תניב החלטה או לפחות צימצום הדרישות שלי, חשבנו ללכת עם המידע הזה הביתה כדי לחשוב... יום יומיים, שבוע שבועיים או כמה שצריך,  בכל זאת משהו באווירה הרגיש שהזמן הוא עכשיו, קיבלנו מחיר מעולה, קיבלנו שירות מעולה, מזג האוויר היה נוח, הבנק נסגר ב 13:00, יאללה הולכים על זה, ניר נתן את הפוש האחרון למחיר, ושעה אחר כך יצאנו עם הרכב החדש.

אז מה היה לנו?
הורדתי מעצמי תיק של התעסקויות עם רכב ישן, טסט, טספים, אגרות ונודניקים ביד2,  קיבלתי רכב מפנק במחיר מעולה, וכל זה תוך שעה וחצי! עם בטן מלאה מארוחת הבוקר.
אני לא מכיר את החברה 'פרי' ואני מודע לכך שיש אלף סוכנויות רכב, בכל זאת הנסיון האחרון שלי הוא בטרייד-אין בסניף של איירפורט סיטי ועל כן ההמלצה: בפעם הבאה שתרצו להשתדרג עם הרכב, אני ממליץ לקפוץ לסניף של פרי באיירפורט סיטי, תדברו עם ניר פריבש... מקסימום תפסידו כמה דקות, מצד שני אולי תורידו מעצמכם כאב ראש ותצאו עם רכב חדש, חיוך והרגשה טובה.

למעוניינים אפשר ליצור קשר,
ניר פריבש: 050-5799050
nirp@pery.co.il


מה דעתך על המלצה לטרייד-אין רכב ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כפרי, טרייד-אין, טריידאין, איירפורט סיטי, רכב