הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
איך_לבחור_גן_אירועים_טיפים_מזוגות_טריים

איך לבחור גן אירועים: טיפים מזוגות טריים


בניגוד לאולם במקום סגור, הצלחת אירוע בגן אירועים תלויה במספר גורמים. אחד הגורמים המרכזיים הוא כמובן מזג האוויר, אך ישנם מקרים נוספים אפילו פחות בלתי צפויים. אומרים שאין חכם כבעל ניסיון. מאמר זה מביא לכם את הטיפים העדכניים ביותר כיצד להיערך לקראת בחירת גן אירועים לזוגות שעדיין לא חגגו חודש לחיי הנישואים.
בניגוד לאולם במקום סגור, הצלחת אירוע בגן אירועים תלויה במספר גורמים. אחד הגורמים המרכזיים הוא כמובן מזג האוויר, אך ישנם מקרים נוספים אפילו פחות בלתי צפויים. אומרים שאין חכם כבעל ניסיון. מאמר זה מביא לכם את הטיפים העדכניים ביותר כיצד להיערך לקראת בחירת גן אירועים לזוגות שעדיין לא חגגו חודש לחיי הנישואים.
 
לפני הפגישה עם בעלי הגן, חפשו מידע ברשת.
 
אל תגיעו למפגש עם בעלי גן האירועים כמו לפגישה עיוורת. תכינוו שיעורי בית מבעוד מועד ותחפשו מידע שיכול לעזור לכם לקבל פרטים חיוניים על המקום. אפשר להיעזר כמובן גם ברשתות חברתיות ולהעלות פוסט ששואל על חוות דעת של מי שערך שם אירוע וכמובן של המוזמנים. המידע שתקבלו יעיל עבורכם כדי לבדוק האם מה שנאמר בפגישה עומד במבחן המציאות.  
 
קחו איתכם אדם אסרטיבי לשלב המשא ומתן.
 
הכוונה היא לא לקחת מישהו שדוגל בצעקות כדרך לנהל דיון, אלא מישהו שאתם סומכים עליו שיידע לנהל משא ומתן לגבי מחירים. יש הבדל עצום בין מה שמקבלים זוגות ביישנים שמתנהלים לפי מסורת ה"לא נעים" לבין מה שמקבלים זוגות שיודעים לדרוש.
 
וודאו עם בעלי המקום לגבי עבודות עפר בתקופת האירוע שלכם.
 
תארו לעצמכם שדווקא ביום חתונתכם מתקיימות עבודות כביש באזור אשר משבשות את התנועה למקום האירוע וכתוצאה מכך עלולות להטעות את המוזמנים. בנוסף, כבר היו מקרים של כלי עבודה כבדים שעבדו במהלך חתונות בגני אירועים, בעיקר באירועי צהריים, והפכו את החוויה ללא נעימה עקב רעש רב ואבק שפגע באווירה.
 
תמיד, אבל תמיד תדרשו לראות רישיון עסק.
 
גם אם הגעתם דרך המלצה חמה של חברים שהאירוע שלהם התנהל באופן חלק, זו אינה ערובה שגם האירוע שלכם יהיה חף מתקלות. לא משנה עד כמה בעלי המקום עושים עליכם רושם מקצועי ואישי, תמיד תבקשו לראות רישיון לעסק, וזאת בכדי להימנע מפשיטת רגל או צו סגירה של המקום אחרי שכבר חילקתם הזמנות. אל תרגישו נבוכים וספרו לבעלי המקום ששמעתם על מקרים טראגיים של חתונות מבוטלות עקב אי חידוש רישיון.
 
אל תוותרו על הגעה לאירוע מהסוג שלכם במקום.
 
הדרך הכי קרובה לקבל מושג איך יראה האירוע שלכם היא להגיע לגן האירועים הנוכחי בזמן אירוע אמיתי. אם אתם מחפשים גן אירועים לחתונה, תגיעו לראות את המקום כאשר מתקיימת בו חתונה (בסדר גודל של המוזמנים שלכם) ולא בר מצווה או בריתה. לכל סוג שמחה אופי והתנהלות שונים, לכן, כדי לקבל תמונה ברורה שימו לב לאיזה אירוע אתם מגיעים.  
הקפידו לשים לב לפרטים הקטנים, החל מסידור השולחנות, סידור הפרחים והאקססוריז על השולחנות, טיב הבר, מהירות תפקוד המלצרים בשלב הבופה וכמובן בשלב המנות העיקריות באירוע.
 
מה מקבלים מבעל האולם ?
 
בשלב חיפוש גן האירועים, ניתן להתמקח עם בעל המקום לגבי הצ'ופרים שאתם מקבלים באירוע שלכם, ללא תוספת תשלום, או בתוספת תשלום השתתפות מנימלי.  חשוב לבדוק כי בעלי המקצוע שיוצעו לכם הינם מקצועיים שינציחו את היום הגדול. אחד מבעלי המקצוע החשובים באירוע הוא התקליטן. הרי כולם יזכרו לאחר פרק זמן מסויים שני דברים חשובים מהאירוע:  האוכל והתקליטן. תקליטן טוב הינו תקליטן (או D.J) אשר יודע לחוש את הקהל שלו. תקליטן שיודע לבחור את השירים בקצבים השונים שיתאימו לקהל והתגובה תהיה ריקודים סוערים ברחבת הריקודים. 


מה דעתך על איך לבחור גן אירועים: טיפים מזוגות טריים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה