הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
בנקאות_מקוונת

בנקאות מקוונת


גם אם אתה לא יודע את ההבדל בין רשת דייגים לבין רשת אינטרנט, אתה עדיין יכול לעשות שימוש בבנקאות מקוונת, זה קל, נוח ואולי אפילו יותר טוב מאשר הבנקאות המסורתית שבה נעזרים הרבה שנים.

גם אם אתה לא יודע את ההבדל בין רשת דייגים לבין רשת אינטרנט,  אתה עדיין יכול לעשות שימוש בבנקאות מקוונת, זה קל, נוח ואולי אפילו יותר טוב מאשר הבנקאות המסורתית שבה נעזרים הרבה שנים.

 

 

 

בנקאות מהסלון הביתי

היום אפשר לשכוח  משעות פתיחתו  של בנק ועם כמה קליקים, אתה יכול לקבל את כל המידע על החשבונות שלך uptodate- לאותה דקה,יום עסקים ,באתרי בנקים רבים ניתן לצפות במידע פיננסי על מסך המחשב האישי או באמצעות אפלקציות לסמאטרפון 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע ,תוכל לבצע פעולות כגון קניית ניירות ערך,העברת כספים, לאזן את חשבון עובר ושב שלך, להגיש בקשה להלוואה, או כול פעולה שתחפוץ לאחר יום עבודה,בשעות הערב שהבנקים סגורים.

 

בזכות בנקאות מקוונת  וזמינותו של האינטרנט רוב הבנקים  כגון לאומי,דיסקונט- ואפילו  חברות האשראי המקומיות כמו ישראכרט,ויזה מאפשרות ביצוע פעולות פיננסיות  מהבית.

 

 

יצירת סיסמה חזקה

לרוב אתרי מוסדות פיננסיים יש מספר שכבות של הגנה, חסימת משתמש לאחר הקשת סיסמא לא נכונה ,שינוי סיסמא ,ואמצעים אחרים שתוכלו לגלות כאשר תרשמו לשימוש בחשבון מקוון, אבל אתה יכול לעזור על ידי הוספת שכבה נוספת בעצמך והיא מתחילה עם סיסמה חזקה.

 

טיפים ליצירת סיסמא טובה-

1. אל תיצור סיסמתך שאפשר לנחשה בקלות כמו "123456" תאריך הלידה שלך או כתובת אי מייל שלך.

 

2. לכלול לפחות מספר אחד בתוך הסיסמה שלך ,מכיוון שחלק מהאתרים אינם מבחינים בין  אותיות גדולות לקטנות ניתן לכלול אותם במבנה הסיסמא שלך  .

 

3. על סיסמתך להיות לפחות שישה תווים.

 

4. נסה לעשות את הסיסמה אקראית ככל האפשר, באמצעות שילוב של אותיות ומספרים, ולא להשתמש במילים או ברצפים ידועים.

 

5. בחרו סיסמה שונה לכל אתר שבו אתה משתמש.

 

6. אין לשמור את הסיסמה שלך בטלפון סלולרי שנן את הסיסמה היטב ומחק כול מידע  שעלול לחשוף את הסיסמא.

 

כיצד נרשמים לבנקאות מקוונת

ראשית, צור קשר עם המוסד הפיננסי שלך כדי לברר את הצע שירותי הבנקאות המקוונים ואם ישנם תשלומים או הנחות כל שהם בשימוש זה .

 

רוב מוסדות פיננסיים מציעים גישה לשירותים מקוונים בקלות ובההרשמה פשוטה כשתכנס לאתר של הבנק שאיתו אתה עובד פעל לפי ההנחיות , מוסדות שונים ישתמשו במילים שונות  חפש ביטויים כמו "להירשם", "לקבל חשבון מקוון" או "יצירת משתמש.".

 

 

מידע על הכסף שלך בקצות אצבעותיך.

עכשיו שיש לך גישה מקוונת, אתה יכול לדאוג לצרכיך וצרכי הבית שלך, במקום לבלות שעות בנסיעה לבנק שלך,בהמתנה בתור ,תוכלל עשות פעולות פננסיות באמצעות מכשיר הסלולרי,או מחשבך האישי.

 

באמצעות בנקאות מקוונת, לקוחות הבנק יכולים לבדוק את יתרות חשבון וקבלת מידע על עסקאות שנעשו  , העברת כספים, וכן לצפות בחשבונות ששולמו בצורה אלקטרונית.

 

אתרי בנקאות מאפשרים גלישה בקלות בין חשבונות ולראות את כל יתרות שלך ,אומנם יקח קצת זמן כדי להכיר את  כל מה שהמוסד שלך מציע באינטרנט אך לבסוף תלמד את כול האפשרויות ותתחיל להשתמש בהם.

 

פעולות פננסיות פופלריות-

העברת כספים-

תכונת העברת כספים מאפשרת לך להעביר כסף במהירות מחשבון אחד למשנהו, כדי לכסות  צ'ק או הוצאה לא צפוייה .

 

קבלת הודעות

מוסדות פיננסיים רבים מאפשרים לך לקבל התראות באמצעות הודעות טקסט(SMS) או בדואר האלקטרוני הפנימי של האתר, התראות יכולה להודיע ​​לך כאשר כרטיס אשראי שלך מוכן,מידע על חיוב החשבון מסכום מסוים או כל מידע עדכני על חשבונך.

 

קבלת תמיכה-

אם אתה זקוק לעזרה, או אם יש לך שאלה או דאגה לגבי החשבון שלך, רבים מן המוסדות הגדולים מציעים שירותי צ'אט באינטרנט, אשר מאפשרים לך לתקשר עם נציג הבנק דרך האתר פשוט לחץ על עזרה,צאט ONLINE  כדי לגשת לשירות זה.

 

 

לחסוך זמן, כסף ולתרום לאיכות הסביבה

הרשמה לחשבון מקוון חוסך זמן וכסף, מה שמאפשר לך להגביל שימוש בצ'קים  והוצאות דיוור לבנק .

 

יתרונות כרטיסי אשראי

 באמצעות תשלום חשבונות באינטרנט תוציא פחות זמן על עמידה בתור,  ויחסוך לך כסף בעלות פנקסי הצקים אשר יכול להתכם כסכום משמעותי כאשר  משלמים  30 או יותר   חשבונות בשנה.

 

 

המגע האנושי  ימשיך להתקיים-

בנקאות אלקטרונית אינה מבטלת אינטראקציה אנושית  אתה עדיין יכול ללכת לבנק שלך בכל עת ולדבר מול אדם אמיתי.

 

אז, הכנסו לאתר של המוסד הפיננסי שלכם בידקו את האפשרויות המקוונות שלו ותתחילו לקבל חופש פיננסי בלחיצה פשוטה.

 

אין לנאמר להוות תחליף לייעוץ משפטי,כלכלי,אישי,השכלתי,מקצועי ואין להסתמך על האמור לביצוע פעולה כולשהי



מה דעתך על בנקאות מקוונת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כבנק,בנקאות און לין,בנקאות מקוונת