הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חומרי_מילוי_לפנים

כך תשפרי את מראה הפנים ללא סכין ניתוחים


שיפור מרקם העור, העלמת קמטים, טשטוש כתמים ופיסול קווי המתאר – הכירי את שיטות הטיפול המתקדמות של הרפואה האסתטית
במלחמה נגד הזמן מדובר בקרב אבוד. השנים שחולפות, החשיפה לשמש והגרביטציה משפיעים במידה רבה על איברי הגוף והשינויים ניכרים בעיקר בעור. עם הזמן, העור הופך לדק, רפוי ומקומט, וכאשר מדובר באזור הפנים, המראה המתקבל הוא של אדם מבוגר ועייף. בעבר הפתרון היחיד היה ניתוחים פלסטיים, אולם כיום הרפואה האסתטית מציעה מגוון שיטות טיפול, באמצעות שימוש במכשור ובחומרים מתקדמים. והיתרון הגדול ביותר? בתום הטיפול תוכלי לצאת מהמרפאה ולהמשיך בשגרת היום, כאילו לא קרה כלום.
היתרונות הרבים של חומרי מילוי
את הבוטוקס כולם מכירים והוא נמצא בשימוש כבר שנים רבות, ולא רק בתחום הטיפולים האסתטיים. מדובר בחומר המופק מרעלן בשם בוטלינום, אשר במינון נמוך יכול לשתק באופן זמני את השריר ועל ידי כך להחליק קמטים ולשפר את מראה העור. השימוש בבוטוקס נפוץ בעיקר באזור הגבות, המצח והצוואר. בשנים האחרונות המגמה היא להשתמש בחומרים המופקים ממקור טבעי וכך נכנס לתמונה חומר מילוי חדש יחסית, בשם חומצה היאלורונית. חומצה היאלורונית קיימת באופן טבעי בגוף האדם, אך עם השנים היא הולכת ופוחתת. לחומצה זו יש תפקידים רבים בהשבת נפח לעור, מיצוקו ובשמירה על רעננותו, ולכן היא נחשבת ליעילה עבור מגוון רחב של טיפולים.
באמצעות חומצה היאלורונית ניתן לעבות שפתיים, להחליק קמטים, להצעיר את העור, לשפר את מרקם העור למצק אותו, להשיב נפח לאזור הלחיים ועוד טיפולים רבים נוספים.
חשוב לציין שכמו בכל דבר, גם כאן יש חסרונות. גם הבוטוקס וגם חומצה היאלורונית, הם חומרים אשר עם הזמן מאבדים את השפעתם ולכן התוצאות המתקבלות אינן קבועות. בנוסף, אחוז מסוים מהאנשים עלול לפתח אלרגיה לחומצה היאלורונית ובמקרה כזה יש צורך למצוא שיטות טיפול אחרות, או להשתמש בחומרי מילוי אחרים.
שיטות מתקדמות להצערת עור הפנים
עוד חומר שכדאי להכיר אלו חוטים נספגים. באמצעות חוטים נספגים ניתן לבצע מתיחת פנים, ללא ניתוח. יש סוגים שונים של חוטים, והרופא הוא זה שיקבע באיזה סוג ייעשה שימוש, בהתאם לנתוני המטופלת והמראה אליו שואפים להגיע. השימוש בחוטים נספגים מאפשר לרופא לעצב ולפסל את הפנים, ולשוות להן מראה צעיר ורענן.
שיטה נוספת היא סדרת הזרקות מתחת לעור, הנקראת מזותרפיה. בטיפולי מזותרפיה אפשר להשיג שתי מטרות בבת אחת. המטרה הראשונה היא בעצם ההזרקה, אשר מעודדת יצירת קולגן ואלסטין באופן טבעי והמרצת זרימת הדם. המטרה היא לשפר את מרקם העור באמצעות יצירת תאים חדשים, ולהחזיר לעור את מידת האלסטיות והמיצוק שנעלמה עם השנים. המטרה השנייה היא לשפר את האפקט של חומרי הזנה פעילים, המוחדרים לעור. אלו תורמים לריענון העור והחזרת הזוהר לפנים.
יש עוד שיטות רבות אחרות, בהן תוכלי לשפר את מראה עור הפנים ולהחזיר להן את המראה הבריא והצעיר. פרטים מלאים תוכלי לקבל במרפאת מומחים לאסתטיקה.


מה דעתך על כך תשפרי את מראה הפנים ללא סכין ניתוחים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה