הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לעשות_כסף_עם_ידע

ידע שווה כסף - אז איך מייצרים אותו?


איך לעשות כסף באמצעות שימוש בידע הזמין שלכם?
 ישנן דרכים רבות שבאמצעותן ניתן להרוויח כסף מהידע והכישורים האישיים והמקצועיים שלנו.
אפשר למכור את הידע המנוסח שלנו בצורת קורסים, שימוש בניוזלטרים, בניית אתר ויצירת רווחים בצורות שונות כמו מכירות או פרסומות.
אך אם אתם באמת רוצים להתקרב למימוש חופש כלכלי באמצעות שימוש מעשי בידע שלכם, תוכלו לייצר תכניות תרגול מעשי משלכם.
מדובר על קורסים ממוקדים וקצרים שלכם, הבנויים כתוכניות אימון אישיות המיוחדות לתחום העיסוק או הידע שלכם, שאפשר לעשות כסף ממכירתם או משימוש מסחרי שלהם. 
איך לעשות כסף עם יצירת תכנית אימון אישית משלכם?
למשל, תכנית תזונה, אימון כושר, תקצוב פיננסי וכדומה.
עשו שימוש באתר האינטרנט או דף הפייסבוק שלכם כדי ליידע את הקוראים הקבועים שלכם על התכנית החדשה שלכם, על ההחלטה שלכם לשתף בידע שלכם באופן מעשי ואישי, וצרו הצעה אטרקטיבית לרגל הרצת התוכנית.
ההצעה צריכה להיות לא רק מעוצבת גרפית ומושכת, אלא בעיקר מנוסחת היטב, ברורה וממוקדת. למשל: שלוש פגישות אימון אישיות בנושא תזונה לחורף, וחוברת מתכונים דיאטטיים אישית. אתם יכולים להצהיר רק על מי שאתם באמת. כדי לייעץ בנושא תזונה, למשל, כמובן שצריך להיות מוסמך בנושא. אותו הדין לגבי ייעוץ פיננסי. לגבי שיווק בפייסבוק או באמצעות סרטוני וידיאו, לפעמים הידע והניסיון שלכם יכול להספיק. במקרה כזה, אתם צריכים להפגין הרבה מהניסיון שלכם. כלומר, לצרף "הוכחות" ולבנות קהל לקוחות שמכיר אתכם ואת העבודה שלכם, ושואף ללמוד מכם.
השתמשו בבלוגים של אחרים: הציעו לכתוב פוסט אורח בתמורה להפצת ההצעה העסקית החדשה שלכם. כתבו והתארחו בבלוגים אחרים, תנו ערך מעניין, אמיתי, מוסיף, טיפים מעולים או מידע ייחודי מתחום המקצועיות שלכם.
פנו לבעלי בלוגים אחרים, ראשית לבולגרים שאתם מכירים, והציעו להם לכתוב עבורם תוכן ייחודי מתחום ההתמחות שלכם, בחינם, בתמורה להוספת הפניה להצעה שלכם, לתכנית או לאתר / בלוג שלכם.
בהמשך תוכלו לפנות לבלוגרים נוספים, ניתן גם לצרף המלצה או הפניה לבלוגרים שכבר אירחו אתכם בעבר.
שתפו פעולה עם אתרים אחרים או יזמים הקרובים לכם. אם אתם מוכרים תכנית הרזיה או תזונה חדשה, תוכלו ליצור קשר עם מאמן אישי, למשל ולשתף פעולה יחד אתו.
שניכם יכולים להרוויח מהרצון לשתף פעולה ולהרחיב את העסקים שלכם. הציעו תכונית משולבת, פרסמו אחד את השני באתרים שלכם, עצבו יחד הצעה אטרקטיבית או הציעו אחד את השני ללקוחות שלכם.
 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על ידע שווה כסף - אז איך מייצרים אותו? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה