הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
משחקי_מחשב

משחקי מחשב


האם משחקי מחשב לא חינוכיים
יש דעה רווחת שמשחקי מחשב הם גורמים לאנשים שמשחקים בהם להיות אלימים, אך יש גם משחקים שהם לא אלימים, ואם כבר מלמדים את השחקנים שפות חדשות, ויכולים גם להיות חינוכיים עם הצעדים הנכונים.
האמת היא שהמשחקים האלימים לא תמיד גרועים חינוכית, ורוב הפעמים הילדים/נערים שמשחקים בהם יוצרים קו מפריד בין מציאות למשחק, ככה שאף אחד לא יבוא עם נשק וירה במישהו ברחוב, משחקים יכולים להיות מרגשים ויכולים לשכניס את השחקן להרפתקא, מאמר זה נכתב בנסיון לשנות את הדעה על משחקי מחשב, הם לא תמיד נוראיים כמו שהם נשמעים.
לדעתי משחקי מחשב הם נהדרים, ויכולים להעביר את הזמן בכיף, בוא נודה על האמת הם עדיפים מהילדים שלכם ברחוב.

חשוב לזכור שיש מגוון עצום של משחקי מחשב לגילאים שונים ולא כולם אלימים, על אף שאלו נפוצים מאוד. בין היתרונות של משחקי מחשב אפשר למצוא את האפשרות לפריקת לחץ, שיפור של יכולות קוגניטיביות שונות ולמידה של אסטרטגיות חשיבה ופתרון בעיות. בנוסף, עבור ילדים מסוימים משחקי המחשב מספקים פלטפורמה לביטוי, העצמה, הקניית מסוגלות ותחושות שליטה והיבט זה חשוב במיוחד לילדים שלא זוכים לחוש כך בתחומים אחרים. משחקים רשתיים / חברתיים יכולים לעזור לילדים בפיתוח אינטראקציה חברתית, ותרומה זו יכולה להועיל במיוחד לכאלו אשר מתקשים בכך בעולם האמיתי (אבל כמובן לא רצוי שתחליף אותם לחלוטין).


מה דעתך על משחקי מחשב ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה