הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
פרסוםמנצח_ביוטיוב

פרסמו את העסק שלכם ביוטיוב המנוע חיפוש השני בגודלו בעולם !


פרסמו את העסק שלכם ביוטיוב המנוע חיפוש השני בגודלו בעולם !

טוב אז היום במאמר זה אדבר איתכם על יוטיוב המנוע חיפוש השני בגודלו בעולם כולו כאשר גוגל נימצא כידוע במקום הראשון, ולמה כל בעל עסק חייב אבל חייב במפורש לקדם את העסק שלו ביוטיוב אל תפספסו!!

קצת נתונים על יוטיוב: כמו שרובכם כבר יודעים גוגל רכשה את יוטיוב, אתר הוידיאו השיתופי המוביל ברשת ז"א שיוטיוב כיום בת של גוגל, יוטיוב הוא האתר השליש שנצפה מאות מליוני פעמים ביום, ישנה כמות אדירה של כניסות ליוטיוב ולכן חשוב מאוד לנצל זאת !! היום זה די ברור למשווקים שיוטיוב פרצה את כל גבולות מסכי הטלויזייה.
 

אני רוצה להגביר את המודעות שלכם בנוגע ליוטיוב וחשוב לי מאוד שתדעו שאתם יכולים לנצל את יוטיוב לפרסום ושיווק לעסק שלכם ולהרוויח מהיוטיוב המון לקוחות חדשים וחוזרים, אז איך תוכלו לפרסם את העסק שלכם ביוטיוב? ע"י העלאת סרטוני וידיאו, סרטוני מצגות תמונות, או סרטונים שחור לבן עם כיתוב שחולף כל הזמן, יש כמה דרכים לפרסם ביוטיוב, כל אחד יכול לפתוח בחינם ללא עלות ערוץ ביוטיוב משלו, בשביל זה תצטרכו חשבון ג'ימייל לכן מי שרוצה ערוץ ביוטיוב חייב לפני כן לפתוח חשבון ג'ימייל של גוגל ולאחר מכן תוכלו להתחיל לעלות כמה סרטונים שרק חלמתם או רק תרצו להעלות ליוטיוב בחינם, האומנם יש כמה דרכים לקדם את הסרטונים שלכם ביוטיוב והם: קידום ממומן החשיפה אדירה והעלויות יחסית זולות, זה מאוד תלוי.

וקידום אורגני: תוכלו להפיץ את הסרטונים שלכם ברשתות חברתיות כמו: פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, בלוגים, אתרי אינטנרט ועוד... כל רשת המאפשרת חשיפה של סרטונים לקהל רחב היא מעולה. 
 

אני רוצה לעזור לכם לנצח את המתחרים שלכם ולקבל פרסום סופר מממוקד וסופר אפקטיבי לעסק שלכם אני מבטיחה לכם ב- 100% שאם תיישמו את כל מה שאני ארשום לכם כאן לא רק שתנצחו את כל המתחרים שלכם תקבלו מאות אלפי צפיות בסרטונים שלכם ביוטיוב בהתחייבות !

1- אתם חייבים תוכן מעניין על העסק שלכם/ תוכן שנותן הרבה מאוד ערך לקהל שלכם-ללקוחות, התוכן שלכם צריך להיות מקורי ואתם צריכים להדגיש את הייחדיות שלכם,מה מבדיל אתכם משאר המתחרים שלכם מה יקבלו אצלך שאצל המתחרה לא יקבלו ולמה משתלם דווקא לקנות ממך ולא מאחרים, תחשבו על זה טוב אם תבדילו את עצמכם באופן משמעותי מהמתחרים תזכו לעלות ולהצליח !


2- מחקר מילות מפתח לכותרת- הכותרת היא הכי חשובה בסרטון הוידיאו שלכם ! לכן קחו כותרת לא תחרותית תעשו מחקר לפני, בדקו כמה חיפושים יש,איך תדעו לעשות כמה חיפושים יש בגוגל של מילה מסויימת שימו את הכותרת שאתם רוצים לחפש במירכאות לדוג' "פרסום ביוטיוב" ככה תוכלו לגלות מה כמות החיפושים,לקחת כותרות שהן פחות תחרותיות ובאותו הקשר בעקרון ולפרסם את הכותרת הכי פחות תחרותית עוד דבר מאוד חשוב שימו כותרת שיווקית מסקרנת שתניע את הגולשים שלכם לפעולה שירצו ללחוץ על הסרטון כדי לצפות בו, אני מאוד ממליצה להכניס גם מס' טלפון של העסק לכותרת, חשוב מאוד שהכותרת תיהיה רלוונטית וקשורה לתוכן שיהיה בוידיאו לא להשים כותרת שאינה קשורה !!

3- התיאור מתחת לכותרת נורא חשוב- לפני הכל לפני שתכתבו את הטקסט, והערך שיש לכם לתת לקהל שלכם קודם כל תשימו קישור של אתר האינטרנט/ הבלוג/ דף הנחיתה שלכם ! דבר שני תכניסו כמה שיותר טקסט ותוכן איכותי לשדה. 

תסבירו על העסק שלכם, על איך תוכלו לפתור לאנשים את הבעיות שלהם, איך העסק שלך יפתור בעיה מסויימת ?, איך כבר תרמתם לאנשים ? חשוב מאוד גם להכניס פרטי יצירת קשר גם בשדה הטקסט, אם אין לכם תוכן להכניס יש אנשים שיוכלו לעזור לכם לכתוב איזה מאמר/ איזה טקסט קצרצר בעלות זניחה של עשרות שקלים בודדות.

4- אורך הוידיאו- חשוב מאוד שאורך הוידיאו שלכם לא יעלה על 10 דק' אחרת זה הופך משעמם ארוך ולא נגמר, לאנשים אין סבלנות לשבת ולצפות שעות בוידיאו הם מעדיפים תוכן איכותי קצר ולעניין, ע"פ מחקרים הסרטונים ביוטיוב הנצפים ביותר הם אלה שלא עולים על 5 דק'. 

5-תוסיפו את כתובת אתר האינטרנט שלכם/ דף נחיתה/ בלוג או טלפון לסיומת הוידיאו כחתימה רוב הסיכויים שהמבקרים יצרו עימכם קשר או ירשמו לרשימת התפוצה שלכם. 

6- תאפשרו לאנשים להגיב לכם בסירטונים- בהגדרות שבהם אתם שולטים תוכלו לאפשר או לא לאפשר תגובות של אנשים על הסרטונים שלכם, אפשרו להם להגיב על הסרטונים גם אם התגובה לא לרוחכם תוכלו למחוק אותה או לקחת את התגובה כביקורת בונה, ולהגיב עלייה.

7-הפיצו את הסרטונים שלכם- אז הסרטון שלנו באוויר, עכשיו נוכל להפיץ אותו ולשתף בפייסבוק, באתרי פרסום חינמיים, שתפו בגוגל+ מומלץ בחום !, תעודדו אנשים לעשות לכם לייקים להגיב על הסרטון שלכם, זה דבר שיתרום לדירוג שלכם במנוע החיפוש בגוגל.

לסיום תעלו כמה שיותר סרטונים אם תעלו סרטון אחד ודי, זה לא יביא לתוצאות ולא יביא להצלחה שלה אתם מייחלים, בשביל זה תצטרכו להשקיע מאמץ וזו עוד עבודה בפני עצמה, תצטרכו להעלות תכנים על בסיס קבוע, ככל שיהיו יותר ויותר סרטוני וידיאו כך סיכויי הפרסום שלכם יגדלו, ותוכלו למשוך אליכם עוד ועוד גולשים חדשים. 

אם תיישמו את כל הטיפים שרשמתי לכם כאן , מבטיחה שהצפיות בסרטונים שלכם יעלו בצורה משמעותית, תוכלו למשוך עוד הרבה לקוחות חדשים לאתר שלכם !

מאחלת לכם המון הצלחה !



מה דעתך על פרסמו את העסק שלכם ביוטיוב המנוע חיפוש השני בגודלו בעולם ! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י shiraniu
בתאריך: 14/07/2015
שירן טייב בת 29

5 מאמרים | 8159 כניסות
דירוג המאמר
55%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!