הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
"תגיד_אבא"_מאת_רענן_שקד

"תגיד אבא" מאת רענן שקד


ספרו של רענן שקד "תגיד אבא" מאגד בתוכו את כל הדעות, הקיטורים והמחשבות מזווית הצד הגברי בכל נושא הבאת ילדים וגידולם בשנה הראשונה .מצחיק, שנון ומומלץ ביותר.

בעולם המודרני בו נשים צועקות לשוויון זכויות וגברים לא מבינים על מה המהומה, רענן שקד בספרו "תגיד אבא" מציג בפנינו בכתיבה קלילה והומוריסטית מה דעתו על הבאת ילדים לעולם, חוויות מהתנסות אישית והשאלות שכנראה רוב הגברים שואלים, מה זה אומר להיות אבא?

כולם אומרים את זה, "מי זה כולם" ישאל רענן ויספר על השכנים, חברים וקולגות מהעבודה שישטחו בפניו כמה זה קשה לגדל ילדים עד שגם הוא נופל לבור  ורק כי איחר לה, גם הוא נהיה אבא.

את הספר קראתי תוך ימים ספורים, שהחליף לי את ההתעסקות בציוצים בטוויטר, העדפתי לקרוא עוד כמה עמודים בספר, לצחוק וליהנות על הקלישאות הנכונות מאשר לקרוא אותן לייב מחבריי בטוויטר.

הספר "תגיד אבא" השאיר בי טעם מתוק עם חיוך, שאפשר להסתכל על הדברים גם אחרת, כמה קשה זה לגדל ילדים וכמה אושר רב יש בהם וגם כמה מחשבות על תפקידו של האב בכל הסיפור שלרוב אבוד וזקוק להוראות הפעלה מהאישה, שרק תגיד מה היא רוצה, מה צריך וראבק שתשחרר אותו לישון גם קצת, זה שהיא מניקה לא אומר שגם הוא צריך לקום בלילה יחד אתה.

הספר מומלץ להורים שבדרך, מתנה מתגרה להורים הטריים שימצאו בספר פינת ניחום קטנה, כולנו עוברים את זה, מקטרים על זה וללא ספק מאוהבים בילידנו.

האלכימאית נהנתה.

הוצאת ידיעות ספרים
מחיר מומלץ לצרכן : 98
 



מה דעתך על "תגיד אבא" מאת רענן שקד ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת להביור ב 20/04/2013 16:53 ( הפרופיל שלי ) כסבא ותיק שגם בנותיו כבר מזמן אינן אמהות טריות, אני רק מייחל שאזכה להמליץ על הספר לנכדותיי ונכדיי, אבל אם במקרה הספר יגיע לידיי אולי אקרא בו בשביל הנוסטלגיה. נהנתי מהביקורת.תגובה לתגובה

ידוע כספר קליל על הורות,ספר מתנה להורים
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 02/09/2013
בת 36

240 מאמרים | 1302332 כניסות
דירוג המאמר
61%
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!