הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
בעד_או_נגד_עיקור_וסירוס

בעד או נגד עיקור וסירוס בעלי חיים


אנו בניי האדם שהתפתחנו אם מאות השנים בהם למדנו אנו עצמינו אייך לחיות סיגלנו אל אורך חיינו כול מיניי בעליי חיים ביניהם גם חתולים וכלבים החולקים את חייהם לצידינו.... חולקים?
בוקר טוב לכול מי שעומד לקרוא את המאמר הזה.
כשאני חושבת על הנושא מתרוצצות בראשי כול כך הרבה מחשבות שקשה למקד את התוכן ולכן התחיל בסיפור מסויים. לפניי כמה ימים טיילתי אם הילדים ובאחת הרחובות מצאנו גורת כלבים חמודה כבת שלוש חודשים שננטשה שובבה ומלאת שמחת חיים, ואתמול בערב כשטיילנו מצאנו לא תאמינו גור חתולים על גג בית מלון פלאזה בעירינו משהו חשב שזה היה מצחיק לנטוש שם חתול.
עכשיו אתם יכולים להגיד, או אם היו מעקרים את הכלבה או החתולה שהמליטה אותם הם לא היו ננטשים במילה אחרת לא היה גור לא הייתה נטישה, חברה הגור לא נטש את עצמו, באינטרנט ראיתי לא מזמן סרטון שילידים העלו ובו הם שורפים גור חתולים קטן ושחור בתוך דלי, לא הייתי מסוגלת להגיע אפילו לנקודה שבה הילד הצית את הגפרור אז אם היו מעקרים את החתולה הגור לא היה נשרף?
אפשר את אותו הדבר לומר אם היו מעקרים את האימא של הילד אז הוא לא היה שורף את החתול.
אנחנו בעצמינו מכלים זנים והכול בשם הרחמים כלפיי בעליי החיים, ראיתם כלבה מעוקרת או כלב מסורס?
הם מאבדים את שמחת החיים שלהם הם כבר לא אותו בעל חיים שובב ויפה נפש הם חיים בתוך מעטפת השליות וכול מה שנותר להם זה לחכות למוות שישחרר אותם. וגם כן כלבים שעברו עיקור לא ננטשים? אז הפיטרון הוא לעקר יותר?
זה כמו כוסות רוח לאיש מת חברה זה האדם הוא זה שצריך לעבור הסבה איך לחיות אם בעליי החיים, רובינו מקבלים אותם כמובן מאליו תמיד היו כלבים וחתולים ותמיד היו אבל מי שם אותנו לשופטים? מי נתן לנו את הזכות  להחליט מי כן ומי לא.
בעוד איזה מילניום אותם בעלי חיים יכנסו לרשימת ההכחדה בגלל הדאגה "שלנו" שלא ינטשו אותם ברחוב, כלב שהגיע לחרפת רעב בחוץ הגיע בגלל שבעלי הבית שלו גרמו לכך ולא בגלל שהוא נולד.
אנשים לוקחים גורים בתור משחק לילדים וכשלהם נמעס והם לא רוצים לנקות יותר אחרי הכלב אז הם זורקים אותו, אז מה הפיתרון?

כאן אני חותמת את המאמר שלכם בחמימות מוזה. 


מה דעתך על בעד או נגד עיקור וסירוס בעלי חיים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כנטישה, עיקור, התעללות, חשבון נפש, חתולים