הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
התחבורה_הציבורית_של_ימינו

התחבורה הציבורית של ימינו


האם קיום של תחבורה ציבורית בא לטובתנו או לרעתנו?

כאחת שמסתמכת הרבה על התחבורה הציבורית- בין אם זה רכבות,אוטובוסים או מוניות שירות- אני מנסה להבין האם הקיום של תחבורה ציבורית בא לטובתנו או לרעתנו?
 
בזמן האחרון יש הרבה שינויים בזמנים של הרכבות, רכבות מתעכבות כבר באופן יומיומי. שלא לדבר על הבלאגן שהיה היום בגלל ההופעה של ריהאנה!! מה שמוביל אותי לדבר השני שיכול להוציא אותי מדעתי וזה כשהרכבת מלאה עד אפס מקום! תודו שזה מבאס ואפילו מעצבן לעמוד על הרגליים/לשבת על הרצפה כל הנסיעה, בעיקר אם זו נסיעה של חצי שעה+.

ומה עם אוטובוסים? גם הם נוהגים לאחר לפעמים.. אבל הכי מעצבן זה שאתה מפספס את האוטובוס בשנייה, ממש האוטובוס עובר לך מול העיניים ואתה צריך לחכות רבע שעה לפחות, עד שיבוא האוטובוס הבא!

שלא תחשבו שמוניות שירות זה יותר טוב...
בעיקר בבקרים, הן רוב הזמן מלאות. 
היום קרה לי מקרה שדי הרגיז אותי.. (כבר הייתי מעוצבנת בלי שומקשר, בגלל שחששתי לפספס את הרכבת). למקרה הזה יכולות להיות חלקי דעות אבל לפי דעתי, הנהג לא היה אמור להתנהג כך. 
היה רק מקום אחד פנוי במונית ובתחנה עמדו להם שני אנשים.. אז הנהג פשוט סימן להם ביד שאין מקום והמשיך לנסוע!
ומה אם אחד משני האנשים האלה באמת ממהר וחייב להגיע לאיזשהו מקום בשעה מסוימת? מה אם בגללך נהג נכבד, הוא איחר לעבודה? לא חשבת על זה? או שפשוט העדפת לעשות לעצמך חיים קלים ולהמשיך לנסוע! 

ומה דעתכם על "המטרונית" תושבי חיפה היקרים? האם זה שינוי חיובי או שינוי שלילי? 
לפי איך שאני רואה את זה, חוץ מלגרום לעומס בכבישים -פקקים, שומדבר טוב לא יוצא מזה! מבחינת כסף? זה כמעט אותו הדבר כמו אוטובוסים רגילים, אל תשכחו שגם נסיעה באוטובוסים לפני שנה-שנתיים עלתה לנו 5 שקלים. 
אומנם זה נכון ש"המטורנית" עובדת 24 שעות לעומת אוטובוסים שזה בערך עד 12 בלילה (חוץ מקו לילה) אבל "המטרונית" לא מגיעה לכל האזורים, שזה אחד החסרונות הכי משמעותיים בעיניי! 

והגענו לדובדובן שבקצפת, הפרסומות של רכבת ישראל...
כמו שטענתי בתחילת הכתבה, בזמן האחרון יש עיכובים רבים ושינויים בזמנים, בנוסף לזה שיש עומס רב, אנשים רבים נוסעים ברכבות, בעיקר בימי ראשון וחמישי אבל לא רק, מה שגורם למצב שבו אנשים רבים עומדים כל הנסיעה או במקרה "הטוב", יושבים על הרצפה! אז למה לכל הרוחות אתם עושים פרסומות ומציעים ליותר ויותר אנשים לנסוע ברכבת במקום במכונית?! 
מילא, אם הייתם מוסיפים עוד מספר רכבות, אז זה היה מצדיק את הפרסומות האלו, אך לצערי זה לא המצב.



מה דעתך על התחבורה הציבורית של ימינו ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה