הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חיפוש_עבודה_עבודה_בפני_עצמה

חיפוש עבודה? זו עבודה בפני עצמה


כל אחד מאיתנו הגיע לצומת דרכים בחייו "העסקיים" והתחיל לחשוב, אוקי... מה אני עושה עכשיו? האם אני במסלול הנכון בחיים שלי? או צריך לעשות שינוי?
השעה 23:00 בלילה, הראש והגוף תשושים אבל הנפש רוצה לפרוח, לצאת החוצה. היא סקרנית, מתרגשת ורוצה לחוות חוויות חדשות. לא טוב לה במקומה - חייבים לעשות שינוי!!!
הגוף כבר מסמן את חולשתו ומדליק נורה אדומה, היום חלף ושום דבר לא התקדם, ואז מתחילות המחשבות לצוץ.

מה עשיתי בתקופה האחרונה? מה השגתי? האם אני במסלול הנכון בקריירה שלי?

שאלות קשות שמפחיד לענות עליהן, אבל חייבים להתעמת איתן ולהיות ישר עם עצמך. אנחנו לא רוצים, לאחר תקופה לא מובטלת של תעסוקה, להבין שזה לא הייעוד שלנו, שאנחנו לא נהנים במה שאנחנו עושים. אבל לפעמים אנחנו נמצא את עצמנו בסיטואציה הזו, כי אלו החיים. הם לא מוגשים בכפית של זהב, אלא צריך להתמודד איתם, לחוות אותם. להתמודד עם הכשלונות ולשמוח עם ההצלחות. 

ככל שנבין ונכיל את מה שאנחנו מרגישים ותהיה סינרגיה, גופנית ונפשית, מלאה ומתואמת נוכל להתמודד טוב יותר בסיטואציות שונות. 

הרבה אנשים קמים בבוקר, הולכים לעבודה, חוזרים הביתה, קצת מבלים עם הילדים ( למי שיש ) והולכים לישון וחוזר חלילה. מתוך השגרה הזו קשה לפעמים לעצור, להרים את הראש מעל המים ולהבין שלא חייבים לטבוע, אלא לחשוב מה נכון לנו, מה יספק ויגרום לנו ללכת עם חיוך לעבודה ולחזור הביתה עם חיוך רחב יותר.

נגיד וכבר החלטתם לעשות שינוי, לחפש מקום עבודה אחר או אפילו הסבה מקצועית, הגעתם להשלמה שזה מה שנכון עבורכם. עכשיו צריך להתחיל לחפש משהו אחר ופה נכנס אלמנט התזמון וההשקעה. מסתבר שחיפוש עבודה, בכל תחום, זו עבודה בפני עצמה. משקיעים יומם וליל בלחפש עבודה. זה לא פשוט בכלל ולא משנה מה כתוב בקורות החיים שלכם. הרי כל חברה רוצה למצוא עובד עם ניסיון בתחומה ועל כל משרה ישנו מספר לא מבוטל של מועמדים.

אבל השאלה שצריך לשאול היא לא באיזה משרד תלכו לעבוד עכשיו, אלא האם מה שעשיתם עד עכשיו נתן לכם סיפוק, האם הרגשתם שאתם מחוללים שינוי, האם זה התחום שאתם אוהבים באמת?? 

הרבה אנשים יגידו שהם מסופקים מתפקידם וטוב להם, אבל מניסיון אישי שלי, זה לא נכון. הרי השגרה, הפחד וההרגל גורמים לנו להיות שאננים. השגרה היא מבחינתי הגורם מספר אחד לשאננות, השגרה גורמת לנו לא לחשוב, לא להתבונן לצדדים ולהתקדם ישר כמו סוס דוהר. אנחנו מפחדים לחשוב על מקצוע חדש - ובצדק אבל זה גם יכול להיות השינוי הכי טוב שעשיתם בחיים.

אז כל פעם תשאלו את עצמכם מה אתם עושים הכי טוב, איך ניתן להפיק מזה תועלת וגם תסתכלו מדיי פעם מסביב ואולי תגלו שמה שעשיתם עד עכשיו היה רק הכנה לדבר האמיתי.

בהצלחה!!




 


מה דעתך על חיפוש עבודה? זו עבודה בפני עצמה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה