הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מרוץ_סוסים

מרוץ סוסים


אשתי הודיעה לילדים שביום שבת הולכים לחווה במושב לראות מרוץ סוסים .הילדים מאוד ייהנו ,אמרה . אני בעיני רוחי כבר ראיתי אצטדיון ענק עם קהל אלפים מריע לסוסים אצילים ויפים אחרי סוגרי ברזל מחכים לירייה . כדי לשעות קדימה ולשמח מהמרים קשוחים.
...ואז  חזרתי להכרתי. מה כבר יכול להיות בארגז חול לוהט ישראלי, מגודר וסוסים רוטנים כשילדי  שלי עם קרטיבים  נוטפים וחם, כל כך חם.  ,אבל כשאשתי מתעקשת  אז יוצאים ! לבשתי את מכנסי הבוקרים  שלי ומשקפי הריי באן שיזכירו  שגם בתוכי מתחבא קאובוי , אשתי לבשה שמלה פרחונית ,ילדי זינקו לגינס וכובעי הבייסבול המדליקים שלהם ,ונראינו כמו משפחה  אמריקאית ממוצעת , ,בדרך למשחק  בייסבול ,לבושה  בשיא השמאלציות ,אבל  בכל זאת אהבתי את זה .בקיצור     יצאנו , ,ב9 בבוקר, כבר היינו מכונני  גי פי אס,  בדרך לחוות הסוסים . בכביש הפתוח  עלו  בי  מחשבות נוגות שעולות בי כשמגיע  המון  אויר צח למוח ,מחשבות נוגות :  למה אנחנו לא יוצאים יותר מחוץ לעיר ? וכמה יפה הארץ , ואולי כדאי לגור בכפר, וכמה חבל שזה נורא יקר! ואז חוזרים למציאות!!! ,אבא יהיו גם סוסי פוני  ? שאל הקטן, נאכל שם צהריים ?תעביר לי  מים !!!חזרתי למציאות !
כשהגענו לחוות הסוסים   ,שמצאנו  די בקלות ,עצרנו בחריקת בלמים עם שובל אבק אחרינו , ,בכל זאת באנו לראות מרוץ סוסים לא ?
במבט ראשון הופתעתי לטובה חיכו לנו שולחנות עץ עם מפות לבנות  וספסלים על דשא רחב ידיים ,,כשממול באמת הייתה  החווה מוכנה למרוץ סוסים, חווה  אמתית .
רק ילדי הבכור ציפה למשהו שונה ,הוא ראה בעיני רוחו ,אצטדיון   גדול ,וסוסים יוצאים משערים אוטומטיים, הרגעתי  אותו .זה שהגענו ליום שיש מרוץ סוסים  בארץ  זה נס ,אמרתי .הוא עדיין היה מאוכזב וביקש  ארטיק ,הלכנו יחד ,שני ילדים ,מיוזעים ואבא למזנון. אז  שלחו  אותנו לקבל פתק ממול .קנינו פתק ,חזרנו  חזרה ,ואז אמרו ,שהארטיקים לא מוכנים ,וגם לא הברד ,כי המכונה עובדת לאט ,,אז עשינו עוד סיבוב לראות את החווה והסוסים .,,מאוד יפה .
אחרי עוד שעה ,יצאו שלושה ילדים עם סוסי פוני והציעו סיבוב תמורת 20 שקלים ,וגם מכונת הברד סיימה להכין את הברד ,כך שהיינו עם ברד בידיים והכרוז הודיע כל 15 דקות שעוד מעט יתחיל המרוץ.חיכינו וחיכינו ומי לא בא ? נכון ,צדקתם. אחרי  שלוש שעות בשמש גם לבוקר חובב כמוני ,מטופל בשני ילדים ואישה זה היה יותר מדי ,הבנתי שמרוץ אולי יהיה כאן לקראת הערב  ,בין שני סוסים שבעצמם התעייפו  מהיום המעייף הזה
הביתה בשמחה רבה :
.היה ביום הזה המון דברים נחמדים מזג אויר יפה, ספסלים , סוסי פוני ,אנשים  יפים, שאספו כספים למען החווה שלהם , קצת ברד , אבל מרוץ לא היה כאן ,!!!,הרי בשביל זה באנו  לא ?לא נורא ילדים בפעם הבאה !!!
:



מה דעתך על מרוץ סוסים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אריק ב 05/03/2014 12:07 ( הפרופיל שלי ) ככה זה בארץ לוקחים הכל באיזי. בכל מקרה אהבתי את הכתיבה ההומוריסטית.תגובה לתגובה

ידוע כמרוץ,סוסים
נכתב ע"י שלמה
בתאריך: 22/09/2013
שלמה קובי בן 58

49 מאמרים | 174663 כניסות
דירוג המאמר
61%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!