הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
חופשת_פסח

שמחה רבה פסח בא: אבל מה עושים עם הילדים בחופשה?


אז אחרי שטיילנו ברחבי הארץ עם הילדים ושיחקנו בכל המשחקים שאפשר להעלות על הדעת מה עושים? כעת הגיע הזמן לצאת החוצה: אל הגינה הפרטית, אל הגינה הציבורית ואל השכונה. גם קרוב לבית יש הרבה מה לעשות.
צאו החוצה:
כילדים לפני עידן הפייסבוק, הסוני פלייסטיישן והאיי פון נהגנו לשחק בחוץ. לא נזקקנו לשום אמצעים טכנולוגיים משוכללים ויקרים בכדי להעביר את הזמן בנעימות מלבד לידיים ולרגליים שלנו ואולי גם לכדור. עודדו את ידיכם לשחק בחוץ. בקלות רבה ניתן לארגן קבוצת ילדים למשחק בחצר השכונתית בייחוד אם אתם גרים במושב או ביישוב אבל גם בעיר: סכמו עם הורי החברים של ילדיכם על שעה מסוימת ועשו תורנויות בהשגחה על הילדים. כך כל הורה יזכה  לשקט נפשי שילדיו נמצאים תחת השגחת מבוגר ואילו הילדים ייהנו מחופש יחסי ,מפעילות חברתית וגופנית וממנוחה לעיניים.
לא רק תופסת ומחניים:
לילדים נגמרו הרעיונות למשחקים? הציעו להם כמה אפשרויות חדשות כגון: מרוצים עם מכשולים שונים (לקפוץ מעל "נהר" או לעבור מתחת ל"עץ") או עם הגבלות שונות (מרוץ קפיצה עם דלגית, עם כוס מים), משחקי כדור שונים כגון התמנון וכן משחקים מורכבים יותר כמו: חפש את המטמון. העיקר הוא  להתאים את אופי המשחק ליכולותיו של הילד.
גינה לי:
שתלו פרחים או עשבי תיבול עם ילדיכם בגינה הפרטית או באדניות. ניתן "להתכונן" לפעילות בטיול למשתלה ובבחירה משותפת של הצמחים, בלימוד על הצמח ועל אופן צמיחתו וכך להעשיר את עולם הידע של הילד (ושלכם). אפשר להפוך זאת לפרויקט מדעי של ממש ולעקוב אחר צמיחת הצמח, לעשות עליו עבודת יצירה או לכתוב עליו סיפור יחד עם הילד.
 


מה דעתך על שמחה רבה פסח בא: אבל מה עושים עם הילדים בחופשה? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כילידים,פסח,פעילויות,הורים,משחקים