הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
תנאים_לאושר

תנאים לאושר


ישבנו פעם כמה זוגות חברים בחופשה, על מרפסת משגעת ,סביב שולחן עגול, ונוף לאוקיינוס .ובין אננס ומשקה טוב ,שאלה פתאום אחת הבנות במפתיע: תגידו אתם מרגישים מאושרים ?
אחרי ההפתעה מהשאלה , כמה צחוקים ושתיקות מביכות בפינות השולחן , הצעקן שבחבורה אמר "איך שאני מסיים את הבית החדש, אני יכול להכריז שאני מאושר", וחוץ מזה אני בסדר ,לבד מכמה עניינים שאני די מבואס מהם , ויסכימו כולם , כך אמר שבחיים אתה פעם למעלה ופעם למטה , לא ? וניסה לקבל כמה שיותר הנהוני ראשים .
משהי אחרת אמרה שלפעמים נדמה לה שהיא מחכה כל החיים למשהו אבל לא מבינה למה ? כשהילדים יגדלו ,חשבתי אז אגשים את עצמי , אבל פתאום אני מבינה ורואה דברים אחרת ...
מישהו אמר שהאושר המושלם הוא פנטזיה ששמורה לעשירים ,ואם יזכה בפיס יהיה מאושר . כולם הסכימו אתו. זה פונקציה של בריאות וכסף ומזל ,לא ?
מה אתך? שאל הצעקן ,את זו שבפינה , מדברים על אושר אז אולי תנדבי מילה ?
"אני לא עושה תנאים לאושר" , אמרה , ובוודאי שלא עושה תנאים לאהבה .,. אני חיה בשמחה בכל רגע ומודה עליו . יש לי בעל וילדים בריאים ונהדרים . יש לי איתם לפעמים ויכוחים ולא תמיד קל לי איתם ,אבל תמיד הם מקבלים ואוהבים אותי כמו שאני ,ללא תנאים .וזה הבית שלי ,וכיף לי ככה .אני נהנית מהעבודה שלי ולפעמים עובדת קשה מאוד ,אתה מכיר אותי, אני, משתמשת בכסף שיש לי בתבונה ונהנית ממנו , ואף פעם לא מתלוננת ,ואין לי שום תנאים לאושר . מה שבא אני מברכת .למדתי על בשרי, שאי אפשר לבקש אושר כשלא חיים ברגע הזה .כשכל הזמן חיים בפנטזיה ובחלומות על עתיד ורוד יותר . אף פעם לא מאושרים . "עכשיו" לא טוב ולא מספק . גם שכבר מגיע נקודה שצריך לשמוח בה אנחנו לא יודעים איך . אין הנאה וסיפוק מכלום , רק רדיפה אין סופית אחרי כלום . כבר לא זוכרים אחרי מה . וכל הזמן המטרה מתרחקת.
לכן ברגע שמסירים את התנאים מופיע האושר בכבודו ובעצמו .
 
 
 


מה דעתך על תנאים לאושר ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת רוניבןיהודה ב 02/05/2014 01:36 ( הפרופיל שלי ) מדוייק קצר ולעניין ויפה מאד - אהבתי. תגובה לתגובה

ידוע כתנאים,לאושר