הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
black_sex_book

הספר סקס שחור


ספר מומלץ לחובבי הספרות האירוטית ולא רק

תעשיות הריאלטי והפרסום כבר מזמן למדו להשתמש במיניות כדי למשוך את קהל הצופים אל הטלויזיה, לאחרונה ניתן לראות שצצים יותר ויותר ספרים סקסיים על המדפים, מלאים בתיאורים עסיסיים שלא יכולים להשאיר את הקורא אדיש לתוכן.

 
את הספר "סקס שחור" מאת ג'יל נלסון בחרתי בזכות הכותרת שלו במכירת החיסול של מחסני סטימצקי שהתקיימה לפני כמה שבועות. הכותרת הצועקת משכה את עיניי, מה מתחבא שם בספר עב הכרס? לא שיערתי לעצמי שאחשף לספר פורנוגורפי,גם אין תמונות אך התיאורים שבספר בהחלט עוררו את דימיוני ומשכו אותי לקרוא בו עמוד אחר עמוד בהנאה איטית, כזו שלא רציתי שהספר ייגמר מהרומנים הטובים המשובחים שכייף לקרוא, כל עמוד סוחף בקריאה שלו, בסיפור המקורי, בשזירת הדמויות והכתיבה מלאת התיאורים האירוטיים מראות עיניה של האישה שאינם מביישים ולא מתחבאים מאחורי מילים מכובסות וקוראים לילד בשמו.
 
סיפורן של שתי נשות המקימות יחד בית בושת המשרת את קהל הנשים השחורות, פריצת הדרך שתאפשר לנשים השחורות להתענג ולהנות מחוויה מסעירה לכל החושים. הרומן מספר את המכשולים שבדרך להקמת העסק, הביקורת החברתית והקשיים מול הכנסיה ותופעת הגזענות.
 
ספר מומלץ לחובבי הספרות האירוטית ולא רק.


מה דעתך על הספר סקס שחור ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת ד"ר קובי - פסיכאטר ב 06/01/2014 08:24אני מטפל בנושאי פגיעות בילדים בצורה מינית וכו' לכן אומר את דעתי לאחר שנים של נסיון: מי שכותב על סקס וכד' בדרך כלל יש לו בעיות נפשיות שהוא מבטא אותם בצורה כזאת שלא נדבר שיכול להיות שהוא חולה מין ואם היתה לו אפשרות הוא היה מממש את הפנטזיות שלו ואפילו בצורה אלימהתגובה לתגובה

ידוע כספר עם תיאורים אירוטיים,ספר מענג,ספר מומלץ,רומן קליל