הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
sodot_gluim

סודות גלויים מאת רם אורן


סודות גלויים מאת רם אורן הוא רומן קצר של 120 עמודים בלבד שקל מאוד לקרוא אותם בנשימה אחת ותוך פחות משעתיים סיימתי לקרוא אותו בעיקר בתחושת החמצה כי הספר היה קצר מידי והתחיל להיות מותח ומעניין במיוחד רק לקראת סופו.

את סודות גלויים קיבלתי מתנה מאמי בערב יום כיפור שיעזור לי להעביר את הזמן למרות שלא ממש צמתי. יצא לי לקרוא כמה מספריו של רם אורן, הסופר הישראלי שזכה ללא מעט שבחים בתרבות הקריאה הישראלית. לא היו לי ציפיות רבות מהספר הספר בהחלט ענה על דרישותיי והיה קליל וזורם עם קמצוץ מתח.

"סודות גלויים" מאת רם אורן  הוא רומן קצר של 120 עמודים בלבד שקל מאוד לקרוא אותם בנשימה אחת ותוך פחות משעתיים סיימתי לקרוא אותו בעיקר בתחושת החמצה כי הספר היה קצר מידי והתחיל להיות מותח ומעניין במיוחד רק לקראת סופו.

רם אורן מקפיד על שפה נאותה ואינו משתחצן או מקלל בכתיבתו, סבא טוב שרוצה לשמור על תרבות הכתיבה והמוסר. הספר מלווה בתיאורים רבים של  לבטים והצגת שני הצדדים למטבע בסיטואציות השונות אליהן נקלעות הדמויות, ניכר ברם אורן שהוא מחויב לדמויותיו וכי אין שם דמות רעה בסיפור ולא דמות טובה, לכל דמות בספר תפקיד חשוב בעלילה הנרקמת המגלה הפתעות במשפחה המשנות את כל התמונה עם כל גילוי.

סך הכול אין התוכן  אי אילו תובנות חדשות או הפתעות מיוחדות, רומן נעים לקריאה המתובל במעט מתח פלפלי שאינו מספק תולעת ספרים כמוני שרגילה לרומנים עבי כרס עם מאות עמודים.

הוצאת קשת

המחיר בחנויות: 55 שקלים



מה דעתך על סודות גלויים מאת רם אורן ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת ענת ב 12/02/2012 10:18ספר שטוח שנכתב על-ידי סופר שטוח ושחצן.
ממש לא מומלץ לקרוא את הספר.
תגובה לתגובהמאת גק ב 16/12/2011 00:32לדעתי זהו ספר מאכזב ,את ספרו הקודמים של רם אורן מרגע שלקחתי ליד לא יכולתי להניחו עד שסימתי במקרה זה הספר לא ממש מתח ואין ממש עלילה ,וחבל ,רם אורן אתה יכול יותר ,תגובה לתגובהמאת כרמלה ליברמן ב 09/11/2011 05:53אהבתי לקרוא את הספר ולא רציתי שייגמר סיפור קליל לפני השינה, יש לי בבית את כל הספרים של רם אורן . שמתם לב לטעות בספר? בעמוד 20 רם אורן בלבל בשמות הילדים הוא כתב שעמי הבן של מאיר שמר וענת הבת של ורדה .תגובה לתגובה

ידוע כרם אורן,סודות גלויים,ספר קליל,רומן מומלץ