הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
rikmat_stav

רקמת סתיו


לאחר שקראתי את "זיכרונותיה של גיישה" היה לי קשה להאמין שקיים עוד רומן על התרבות היפנית המופלאה שימשוך את עיני וישבה את ליבי. התבדיתי וקראתי את "רקמת סתיו" הכי לאט שהצלחתי ונהניתי מכל מכתב ותגובה.

הרומן "רקמת סתיו"  מאת טרו מימוטו הינו רומן מיוחד, הוא אינו כתוב מזווית של צופה מהצד וגם אל קורא מלמעלה, אלא מדובר במכתבים בין מי שהיו פעם בעל ואישה וכעת הם גרושים ופגישה מקרית לאחר עשור גורמת להם לחזור אל העבר, להשלים פינות של חוסר וודאות ולהבין היכן נכשלו הנישואים שלהם.

גירושים בתרבות היפנים אינם מובנים מעליהם כפי שהם כל כך נפוצים בתרבות המערבית, התיאורים העדינים של הספר משכו אותי לקרוא עוד ועוד בכל פעם רק מעט עמודים, בכל פעם שהתיישבתי לקרוא הבטחתי לעצמי שיהיה זה רק מכתב אחד והיה לי קשה לעצור את עצמי ותמיד עניין אותי מה תהיה התשובה לאותו מכתב שנשלח וכך חוזר חלילה עד לסיום קריאת הספר.

התרבות היפנית שכל כך מיוחדת בעיני מעניינת  אותי במיוחד במנהגים שבעיני אינם תמיד מובנים, בשמות המשונים, השפה הקשה להבנה וגם המקומות שמצוינים בספר אינם תמיד ברורים. יאמר לזכות הכותב והמתרגם ששילבו את הערות הכותב בספר ואפשרו לקריאה קלה יותר והבנה טובה יותר של הטקסט.

לכאורה זהו עוד רומן ועוד סיפור עם עלילה שיוצרת מעט מתח, בפועל זו דלת קטנה שמאפשרת הצצה אל התרבות היפנית ומה קורה שם בדלתיים סגורות במערכות היחסים בין הגברים והנשים שאינם ידועים לאיש מלבד בני הזוג עצמם.

המחיר בחנויות: 88 שקלים. הוצאת מודן.

מומלץ ביותר!



מה דעתך על רקמת סתיו ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כרקמת סתיו,תרבות יפנית,ספר מומלץ, הוצאת מודן
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 22/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1302999 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!