הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
eminem_and_me

הזמר ששינה את חיי


אמינם, מי לא שמע את השם הזה? רגילים להפיץ עליו רעות וחלקן נכונות, אך נדירים הסיפורים על אנשים שהוא שינה את חייהם. כעת תקראו את הסיפור שלי, מילד ילד חסר ביטחון עצמי לנער מלא בביטחון ובלי פחד.
מי זה אמינם?
מרשל מאת'רס, המוכר בשם הבמה אמינם (Eminem) או האלטר אגו שלו סלים שיידי (Slim Shady), הוא ראפרשחקן, ומפיק מוזיקלי מדטרויטמישיגן. אמינם התפרסם ב-1999 עם אלבומו פורץ הדרך, The Slim Shady LP, אשר זכה בפרס הגראמי בקטגוריית אלבום הראפ הטוב ביותר. האלבום השלישי שלו, The Marshall Mathers LP, הפך לאלבום הסולו הנמכר במהירות הרבה ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית. (למידע נוסף לחצו כאן).

שירים מפורסמים
ועוד.
איך אמינם השפיע על חיי?

עד הזמן שהכרתי את אמינם הייתי ילד מושפל, ילדים התעללו בי, הייתי הכי חכם בכיתה וכמובן הכי שנוא בה. מובן שהיו לי מספר חברים ואפשר להגיד שעם הזמן התקבצנו למין קבוצת ילדים שהתעללו בהם. עכשיו סיימתי לבכות על הסבל שלי. כיצד אמינם נכנס לתמונה? בערך באזור אמצע השנה הכרתי את אמינם, התחלתי לשמוע את שיריו וממש התאהבתי במילים שלו. הצחלתי לצבור ביטחון עצמי, המילים שלו שינו לי את התפיסה לגבי העולם, עד שבסופו של דבר אף אחד לא העז לנסות להציק לי, ומאז יש לי השפעה בכיתה. כך אמינם שינה אותי ועזר לי להפוך למה שאני היום, ועל זה אני מוקיר לו תודה.


מה דעתך על הזמר ששינה את חיי ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאמינם, מוזיקה, שינוי