הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
hachnasa

גם אתם מנסים להשיג הכנסה נוספת?!


בשנים האחרונות, עקב שחיקת השכר והאמרת יוקר המחיה, אנשים רבים מנסים למצוא דרכים חלופיות להכנסה נוספת, בתקופה האחרונה, אחרי לא מעט תהפוכות נפש, גם אני מנסה למצוא את הדרך ליותר רווחה כלכלית.
עוד חודש עובר, הילדים גדלים, ההוצאות מתרחבות, הקבוע היחיד בכל משוואה כלכלית של המשפחה הוא השכר שלך.  נשמע מוכר?  וזה כשאנחנו מדברים רק על ההוצאות הבסיסיות למחייה (אוכל, חינוך, דלק, מגורים, חשבונות וכד').  הס מלהזכיר חופשה משפחתית או חלילה מתנה לבן הזוג או לקרוב אהוב אחר - זה כבר ממש גובל בפשע נגד האנושות...
וכך, גם אני מצאתי את עצמי חופר באינטרנט וברשתות החברתיות כדי למצוא אפיקים נוספים להגדלת ההכנסה המשפחתית.  כן, אשתי ואני, שנינו אקדמאיים, עובדים במשרות מלאות, נמצאים מספר שעות מינימאלי עם הילדים שבחרנו להביא לעולם, וכורעים תחת הנטל הכלכלי.  בחודש של 'רווחה' אנחנו מוציאים בדיוק את אותו כסף שנכנס, בחודשים אחרים אנחנו מוציאים יותר, ולא, איננו חיים חיי מותרות או תענוגות.
בסדרת הפוסטים שאפרסם בתקופה הקרובה, אסקור את חוויותי השונות בחיפוש אחר הכנסה נוספת, חיפוש שטרם הסתיים, גם אם פה ושם הוא הניב שיחת טלפון מעניינת או אפילו גרוש וחצי שלא ממש ניתן להרגיש בבואם ובלכתם, ואשתדל להרחיב ולפרט כיד הדמיון הטובה עלי.
אני מאמין שהמידע שאגיש עשוי לעזור לקהל קוראי, לתת טיפים, וגם תובנות למה לנסות להכנס ולמה לא (ברוב המקרים לא אתן המלצה חד משמעית אלא אשאיר זאת לשיקול דעתו של הקורא).

בתור התחלה אני רוצה לספר על אפליקצית WOW APP אליה נחשפתי לפני כ- 3 שבועות.  לטענת מנהלי האפליקציה, כל פעולה שמתבצעת דרך האפליקציה מזכה בנקודות שלאחר זמן ניתן להמיר לכסף ולהעביר לחשבון האישי. 
דרך האפליקציה ניתן לשוחח בתוכנת מסרים (בדומה ל WHAT'S APP), ניתן להוריד תוכנות ומשחקים שגם הם מקנים תגמול, בתנאי שביצעתם את ההוראות הכתובות, ניתן להכנס לאתרי רכישה דוגמת אליאקספרס ולקבל החזרים על הרכישות שביצעתם שם ועוד.
עוד טוענים המנהלים (וגם החברים שכבר נמצאים באפליקציה), שהדרך הטובה ביותר לקבלת תגמול משמעותי היא לצרף חברים חדשים, ואז, כמו בשיטת הפירמידה הידועה לשימצה, אתם מתוגמלים גם על פעולות שמבצעים החברים שצורפו על ידכם או על ידי חברים שאתם צירפתם, עד 8 דורות.
נכון להיום אני יודע לספר שתחתיי נמצאים 5 חברים, ובשלשת השבועות שהאפליקציה מותקנת בטלפון שלי הצלחתי לצבור 33 נק' (שזה שווה ערך לשליש דולר אמריקאי, משהו כמו שקל ישראלי אחד).
מי שבכל זאת מעוניין להצטרף ולנסות לקבל תגמולים משמעותיים, מוזמן לעשות זאת דרך הקישור (אני מצרף את הקישור שלי):
https://wowapp.com/w/ash5737/Alon-Shani

אשתדל לעדכן בהמשך אם זה אכן שווה משהו...
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על גם אתם מנסים להשיג הכנסה נוספת?! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה