הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
kaedashians

נעים להכיר, משפחת קרדשיאן


מי שלא עוקב אחרי המתרחש לא מבין על מה המהומה. מי אלו לעזאזל משפחת קרדשיאן ולמה הם מופיעים בכל מקום ?

נעים להכיר, משפחת קרדשיאן

נכון, הם עשירים, יפים ומאוד מפורסמים. אבל מה כל כך מעניין במשפחת קרדשיאן שלא מפסיקה לככב לרגע במסכים שלנו ? הנה סקירה קצרה על המשפחה שעושה היסטוריה, ככל הנראה מזה שהם פשוט טלנובלת ריאליטי מהלכת. 

קים קרדשיאן (ווסט)

נשואה לראפר קנייה ווסט ואמא לבתם המשותפת - נורת'.
קים התפרסמה לראשונה בקלטת סקס שהתפרסמה בה היא מופיעה עם החבר לשעבר, אר-ג'יי.
קים היא המפורסמת ביותר מכל המשפחה, ופתחה עם אחיותייה חנות אופנה בשם DASH שמצליחה מאוד.
קים לא מתביישת בגוף שלה, ומרבה להצטלם בעירום לכל מיני קמפיינים ומגזינים מפורסמים. 
כמו כל שאר המשפחה, גם היא מתמודדת עם קשיים שמתועדים בצורה הומריסטית בסדרת הריאליטי - כמו מחלת הפסוריאזיס לצד קריירת הדוגמנות, הקושי להיכנס להריון, הפרידה מאר-ג'י, הגירושים הארוכים מכריס האמפריז, והקנאה בין האחים שטוענים שקים היא הבת המועדפת על אמם ועוד.
קים בטוחה שההצלחה של משפחתה היא בזכותה, אך מי שצופה אדוק בסדרה יודע שלא כך הדבר וקים היא לא הסטאר היחידה שעושה את הסדרה לכל כך מצליחה.



קלואי קרדשיאן 

קלואי היא האחות המורדת והחצופה שבמשפחה. היא הייתה נשואה לשחקן הכדורסל לאמר אודום, ולאחר תקופה ארוכה הם נפרדו, יצאה עם הראפר פרנץ' מונטנה כמה חודשים וגם נפרדו. וכעת היא יוצאת עם הכדורסלן ג'יימס הארדן. היא הנחתה באקס פקטור ושותפה בחנות DASH עם אחיותיה.
היא הופיעה בעוד שתי סדרות ריאליטי "קלואי וקורטני עושות את מיאמי" ו"קלואי ולמאר".
קלואי מתמודדת עם המון קשיים בחייה האישיים אך לא חולקת את הכל בסדרה, ובוחרת לשתף רק את עניין המשקל שלה שאיתו היא מתמודדת.
היא גרה עם אחיה הקטן, רוב קרדשיאן, עליו היא לוקחת אחריות ומטפלת בעקבות הדיכאון שנכנס אליו עקב השמנת היתר שלו.
אפשר לומר שקלואי עושה את הסדרה, אבל יהיו הרבה כאלה שיגידו שדווקא לא. היא אוהבת לרדת על האחיות שלה ולא מתביישת לדבר גסויות בכל מקום. אין עלייה.



קורטני קרדישאן (דיסיק)

קורטני היא האחות הרצינית והאדישה במשפחה, יצאה עם סקוט דיסיק - אב לשלושת ילדייה: מייסון, פנלופי וריין. קורטני וסקוט ניהלו מערכת יחסים מסובכת ולא בריאה (לא נשואים, ישנים באותו החדר, לא מסכימים לגבי שום דבר, רבים ועוד)  והסדרה מתעדת את רוב ההתמודדות של שניהם בקשר ההזוי על גבול הבלתי הגיוני שלהם. קורטני נשארה בקשר ורצתה לפתור את בעיית השתייה שיש לסקוט ואת ההתנהגות הילדתותית שלו, ואי אפשר היה להטיל ספק - הם היו מאוהבים. עד שהוא בגד בה והיא החליטה לסיים את זה.
את קורטני פחות מעניין אור הזרקורים, ורוב הקריירה שלה מתנהלת מהחנות של DASH, תוכנית הריאליטי ועיצוב בתים. היא אוכלת רק אוכל אורגני ורוצה משפחה גדולה. 



רוב קרדשיאן

האח הקטן למשפחת קרדשיאן והגבר היחיד שנושא את שם המשפחה (האב נפטר כשהיה קטן), ככל הנראה רוב מתמודד עם הבעיות הכי קשות ורציניות במשפחה, ובעונות האחרונות בסדרה בקושי נראה בתוכנית או בציבור באופן כללי.
הוא היה דוגמן מצליח ופתח עסק לגרביים והלבשה תחתונה, אך בעקבות פרידה מבת זוגתו, הזמרת ריטה אורה, הוא נכנס לדיכאון והעלה בצורה קיצונית במשקל.
הוא אינו מרבה לצאת מהבית, וגר עם אחותו קלואי היחידה שמגנה על הזכות שלו לפרטיות (אמו ואחיותיו מתעקשות שיקבל עזרה), רוב לאחרונה החל דיאטה וכבר התחיל לרדת במשקל. אבל עדיין צילום פפראצי שלו נחשב "נדיר".  (ימין-רוב עם משקל עודף. שמאל-רוב בתקופת הדוגמנות)



קריס קרדשיאן/ג'נר (האמא)

קריס היא אשת עסקים, אשת חברה ואישיות אמריקאית. היא הייתה נשואה לרוברט קרדשיאן (עורך דין) ואמא של ארבעת ילדיהם המשותפים: קורטני, קים, קלואי ורוב.
לאחר פטירתו של רוברט, היא התחילה לצאת עם האלוף האולימפי לשעבר - ברוס ג'נר, הם היו נשואים 25 שנה ולהם שתי בנות - קנדל וקיילי. קריס היא המנהלת האישית של בנותייה והיא מי שעומדת מאחורי אימפריית "משפחת קרדשיאן". היא אישה עסוקה מאוד, ובקושי יש לה זמן לדברים שהיא אוהבת.
קריס נמצאת הרבה בסדרה ורואים אותה מתמודדת עם הדאגה לילדים שלה, הרצון לכך שכולם יהיו מרוצים, הזוגיות הנוקשה עם ברוס, ואפילו לאחר פרידתם, ההתמודדות שלה עם שינוי המגדר שלו.



קנדל וקיילי ג'נר

הן אולי לא חלק ממשפחת "קרדשיאן" אבל הן אחיות למחצה של האחים, וגדלו יחד ומופיעות בסדרה.
קנדל וקיילי הן הבנות של ברוס ג'נר וקריס קרדשיאן, ובעונות הראשונות היו עושות בלאגן ומעשי שובבות, עם התקדמות הסדרה רואים אותן גדלות ונכנסות אל גיל ההתבגרות, מוציאות רישיון ואפילו קונות בית ראשון (ממש כמו כל ילדה מתבגרת). קיילי יוצאת עם הראפר טייגה, וקנדל מתחילה את קריירית הדוגמנות שלה.
בעונה האחרונה של הסדרה הן פחות נראות בעיקר בגלל ההתמודדות עם שינוי המגדר של אביהן.


 
אז עכשיו שאתם יודעים מי אלה הקרדשיאנז',
אתם מבינים למה לא נמאס לראות אותם גם אחרי 10 עונות ?
ואם עדיין לא, אז הסרטון הבא יעשה את העבודה :)
 


 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על נעים להכיר, משפחת קרדשיאן ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה