הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
newiphones

דור האייפונים החדש - סקירה


פירוט המפרט של מכשירי הדגל החדשים של אפל: אייפון 6S ואייפון 6S plus.
אז לאחר שחלק מאיתנו, חיכו למכשירי הדגל החדשים של "אפל" אייפון 6S ו 6S plus. עכשיו הם כבר כאן. 
אז בניגוד למכשירים הקודמים שבסדרת האייפונים (אייפון 6 וה 6plus) אפל החליטו לעשות כמה שינויים והפעם השינויים יצאו גם רלוונטים ושימושיים יותר.. 



שינוי ראשון - מעבד
השינוי הראשון שנציג הוא המעבד. במכשירי האייפון הקודמים של "אפל" המעבדים היו בדרך כלל A7,A6 ו A8 (ובמכשיר ה 6plus הוסיפו אפילו מעבד נוסף M8 שתפקידו להיות אחראי על החיישנים של המכשיר) ובמכשירים החדשים אפל החליטו להשתמש במעבד A9 ו M9 מעבדים חזקים מאוד שיוכלו להריץ לכם את האפליקציות ואת הממשק בצורה מהירה יותר ויעילה יותר. מבלי לפגוע באיכות חיי הסוללה.  


שינוי שני - Force Touch

השינוי החדשני שאפל יצרה במכשירים החדשים היא ה Force Touch שנקרא גם 3D Touch. אפשרות זו היא בעצם חיישן שבודק את עוצמת הלחיצה שלנו על המסך ובהתאם לזאת פותח לנו אפשרויות שונות. כלומר אם נלחץ על המכשיר לחיצה ארוכה יפתח לנו חלון שיתן לנו תפריט מהיר לאותה פעולה שאנו רוצים לבצע. (לדוגמה אם נרצה לשלוח הודעה נלחץ לחיצה חזקה על ה "הודעות" ולאחר מכן יפתח לנו תפריט מהיר שבו נוכל לשלוח הודעה מהירה וכו') כמו כן אם נלחץ לחיצה חזקה ארוכה יפתח לנו האפליקציה עצמה. (לדוגמה אם מישהו שולח לנו לינק או כתובת ישר יפתח לנו התצוגה המקדימה ומשם זה יכנס ישר לאפליקציה) 

שינוי שלישי - מצלמת המכשיר 
השינוי של המצלמה היא לדעתי השינוי המשמעותי של המכשירים. במכשיריה הקודמים של החברה, אפל לא כל כך השתדרגה עם המצלמה ועד יציאתם של המכשירים החדשים, המצלמה הייתה באיכות של 8 מגה פיקסל ועכשיו במכשירים החדשים 6S ו 6S plus אפל החליטה לשדרג את המצלמה והעלת את האיכות ל 12 מגה פיקסל מה שיתן לנו איכות הרבה יותר טובה מהמכשירים הקודמים. בנוסף אפל שידרגה גם את איכות הצילום בוידאו ל 4K כלומר אולטרה HD. ונוסף שיפור גם להילוך האיטי ולפנורמה. ואפל לא פסחה גם על איכות הצילום של המצלמה הקידמית ומ 1.2 מגה פיקסל הפכה אותה ל 5 מגה פיקסל ובנוסף הוסיפה פלאש שגם כן ישפר את איכות התמונה. 


שינוי רביעי - הטאצ' ID 
שינוי זה הינו שינוי קטן יחסית. לאלו מכם שלא יודעים מה זה Touch ID, אז ה Touch ID הוא בעצם כפתור הבית, שקורא את טביעת היד שלכם. דבר זה עוזר בכך שרק בעזרת טביעת היד שלכם המכשיר יוכל להיפתח. ושרק בעזרת טביעת היד שלכם אתם תוכלו לרכוש אפליקציות באפ סטור. ככה שבלי "אישור שלכם" לא כל כך יוכלו להשתמש במכשיר. ובמכשירים החדשים 
אפל עשתה שינוי מינורי שבעזרתו טביעת היד שלכם תיקלט יותר מהר מהמכשירים הקודמים שבסדרה. 

שינוי חמישי - מערכת ההפעלה IOS9 
אז השינוי הזה הוא לא רק לבעלי המכשירים החדשים. גם אם יש לכם 
אחד מהמכשירים הקודמים אתם יכולים לעדכן את הגירסה שלכם. 
מערכת ההפעלה החדשה שאפל עשתה משפרת את האבטחה של המכשיר ובעיקר תוכלו לראות השוני של הממשק שנראה נוח,מצוין וקל לשימוש. 
ומשפרת את חווית המשתמש. 



שינוי שישי - המראה 
אז לאחר שבמכשירים הקודמים בסדרה (אייפון 6 ו 6plus) נוצר תקלה
שגרמה לקימור של המכשיר. אפל הפיקה לקחים ושינו את גב המכשיר לחומר
יותר חזק שבעיה זו לא תקרה שנית. כמו כן נוספו מגוון צבעים חדשים כמו 
ורוד זהבהב, כסוף, זהב ושחור. הגדלים של המסכים נשארים זהים לגדלים של הקודמים בסדרה כלומר אייפון 6S נשאר באותו גודל כמו אייפון 6 וה 6S plus נשאר כמו ה 6plus. 


לסיום: המכשירים החדשים שבסדרה יצאו בהשקה של החברה בתאריך 09.09.15 ויצאו לשוק לאחרונה. המכשירים עדיין לא הגיעו לישראל בצורה רשמית, אך יש כבר תאריך בעוד כשבועיים ב- 17.10.15
לאלו מכם שלא יכולים לחכות ורוצים לרכוש אותו כבר עכשיו אתם מוזמנים לקפוץ לחנות iStor שבתל אביב ולקנות שם את המכשירים.  

תהנו ((: 
מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על דור האייפונים החדש - סקירה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כאייפון,אייפון 6S,אייפון 6S - סקירה,אייפון 6S plus - סקירה,Force Touch,אייפון 6,מעבד מהיר, אייפון 6S מפרט,IOS9,מעבד A9