הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
raska

לסעוד עד התרסקות ב"רסקה"


בשעות הצהריים של יום חמישי החצי ואני הגענו לאכול ארוחת צהריים במסעדת "רסקה", האוכל היה טעים, השירות היה אדיב ומשום מה הלקוחות סביב לא היו מרוצים.

אל המסעדה נכנסנו בשעה 12 בצהריים, שעת ההתחלה של העסקיות, אך אנחנו הצטיידו מראש בשוברי הנחה שקנינו באינטרנט, השוברים עלו לכל אחד  30 שקלים בלבד ושווים 60 ₪ שאינם תקפים בעסקיות.

בזמן שאנחנו בוחנים מנות מהתפריט ומתלבטים איזה סושי לקחת, הבחור שרצה להזמין שולחן לידינו הביע את חוסר שביעות רצונו מן התפריט שכן גם ברשותו היו שוברי ההנחה כמו שלנו ולטענתו תפריט העסקיות משתלם יותר מהשוברים ומדובר כאן ברמאות וגניבה.

לאחר בדיקה בתפריט, יתכן ובאמת כך הדברים, אך לא כל המנות המיוחדות והשוות באמת של המסעדה נמצאות בתפריט העסקיות ועל כן החלטנו לנצל את שובריי ההנחה כדי לאכול מהמנות היותר יוקרתיות שיש ל"רסקה" להציע.

למנה ראשונה לקחנו מנה אחת של אדממה לשנינו. זה היה נשנוש מעולה עד שיגיע האוכל ובינתיים הרגיע לנו את הרעב והבטן. האדממה הוגש לנו לראשונה בכלי אידוי מעץ עם פלח לימון בצד. מסתבר שאדממה הולך מעולה עם מעט מיץ לימון שמשפריצים מעל.

החצי ואני אוהבים לחלוק את המנות שאנו מזמינים וכך עשינו גם עם מנות הסושי הצבעוניות שהוגשו לנו לשולחן.

מנת הסושי שלנו לא התעכבה והגיעה בדיוק בזמן. לקחנו את שתי קומבינציות ש"רסקה" מציעים. קומבינציית הONE  הכוללת:רנצ’י רול ,מאקי סלמון, מאקי אבוקדו, גזר ובטטה. הרנצ'י רול היה בהחלט הרול הטעים ביותר מכל המנה וגם זה שהשביע אותי במיוחד. הגבינה המותחת בשילוב הסלמון היו מעולים וטעימים יותר לאחר שטבלתי אותם בטיפונת ספייסי מיונז.

כיוון שאני אוהבת סושי אך לא כל כך יודעת לאכול עם צ'ופסטיקס, אני מעדיפה לזלול את הסושי שלי בידיים, המלצרים שראו את צורת האכילה המצחיקה שלי לא היססו לשים לנו מפיות על השולחן, מה שהתקבל בברכה והגיע בדיוק בזמן.

בקומבינציה השנייה שהזמנו שנקראת "קומבינציית TWO" הכוללת: סנביץ עוף, מאקי דג לבן, בטטה, אבוקדו , נגירי טמגו, נגירי סלמון, נגירי אבוקדו. המנה הזו הייתה צבעונית ויפה במיוחד, סנביץ העוף כבש אותנו ורק מילא אותנו יותר, שילוב של עוף ואבוקדו מוגש על שיפוד, היה פשוט מעולה. את שאר הרולים אכלנו לאט ובעצלתיים שכן שבענו מהר מהמצופה ואת מה שלא סיימנו לקחת אתנו לדרך.

יש לציין שבשעה שהגענו למקום הוא היה חצי ריק, המלצרים היו זמינים לנו בכל רגע ושירותיים במיוחד. גם הבחור שהתלונן שולחן לידינו קיבל שירות אדיב ואף קיבל פיצוי לשביעות רצונו. בשולחן אחר שישבו כמה חבר'ה, התלוננה אחת הסועדות על זמן ההמתנה הארוך, כשהם הזמינו חשבון נרגעו הרוחות ונראה שגם הסועדת יצאה מרוצה בסוף הארוחה.

השובר שלנו היה משתלם אכלנו ב120 ₪ בלבד (ללא שתייה ולא כולל טיפ ששילמנו בנפרד) עם מנה ראשונה ושתי מנות עיקריות שהשביעו אותנו מאוד. המלצרית שלנו הגדילה ראש והמליצה על מנות שיכנסו לנו לסכום השובר שלא נוציא יותר כסף ממה שתכננו.

לסיכום, המנות היו אסתטיות, על השולחן שלנו הסתובב ספציפית זבוב מעצבן שלא הצלחנו לסלק. בגדול היה טעים מאוד, שווה, המנות היו גדולות מספיק כדי שלא נסיים אותן, והשירות שקיבלנו היה מעולה. אנחנו עוד נחזור.

 

הסיבים 18 קרית מטלון, פתח תקווה
טלפון: 9443220–057


מה דעתך על לסעוד עד התרסקות ב"רסקה" ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת חומי ב 15/01/2012 11:32נשמע טוב אבלהבעיה שהכותרת נשמעת כאילו הביקורת הולכת להיות גרועהתגובה לתגובהמאת דניאל ב 11/04/2011 22:33גם אני אכלתי ברסקה עם התלושים וגם אני תחילה ניסיתי לקבל את העסקית אבל כמוך העדפתי את התפריט המלא שמגוון מאוד-ביננו כתוב על השובר שזה לא כולל עסקיות אבל זה לא העניין אני חייב לציין שהאוכל היה באמת טעים אכלנו בין היתר פילה סלמון שהיה פשוט מצויין-שמחתי מאוד שהכרתי את המסעדה הטעימה הזו.תגובה לתגובהמאת יעל ב 08/04/2011 13:37אדממה הולך טוב גם עם סויה, את זה למדתי בתאילנד! טעים מאוד

כרגיל אהבתי את כתיבתך!
תגובה לתגובה

ידוע כביקורת על מסעדת רסקה, מסעדות סושי טעימות
נכתב ע"י האלכימאית
בתאריך: 21/07/2013
בת 36

240 מאמרים | 1302392 כניסות
 השארת תֶּשֶׁר להאלכימאית
הקריאה לא כוללת שירות :)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!