הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
v

5 טיפים לחופשה באילת לשנת 2019


בירת החופשה הנצחית של מדינת ישראל השתנתה הרבה לאחרונה בכתבה זו נסקור לכם את השינויים בעיר ואיך בעצם להזמין חופשה ולא להיות מופתעים כל פעם מחדש שאתם מקבלים טלפון מהסוכן נסיעות.
מה אני אגיד לכם , אילת זה לא כמו פעם . בתור אחד שלא היה באילת עד לצבא ועכשיו אני נמצא כאן כמעט שנה וחצי ועובד במלון 4 כוכבים , אני יודע להגיד שהעיר הזו השתנתה מקצה לקצה לכן המון אנשים שסוגרים חופשה באילת מגיעים לכאן ומופתעים מהמון דברים , לכן היום נסקור קצת את העיר ואתן לכם מס' טיפים לפני שאתם מגיעים לכאן :

1. רכב וחנייה :
לדעתי העיר היחידה בארץ שאין בה רמזורים זו העיר אילת - לכן מי שמגיע עם רכב לעיר יזכה לנסוע ללא המתנה ברמזור אך בחודשים העמוסים ( יוני יולי אוגוסט) יאלץ להמתין בפקקים . דבר נוסף הגורע מיתרונו של הרכב בעיר הינה בעיית החנייה, ישנם חניונים רבים בעיר אך אורחים המגיעים לכאן מכל רחבי הארץ מתפלאים מכך שצריך לשלם על חניה בכחול לבן. לכן בידקו שנית האם למלון שהזמנתם יש חנייה והאם היא מספיקה לכל האורחים , כמו כן תוודאו במידה ואין חניה איפה החניון הקרוב ביותר למלון , ישנם הרבה אפשרויות וצוות הקבלה ישמח לענות לכם.

2. טיסה ומוניות :
לאחר המון שנים תם עידן בעיר ושדה התעופה נסגר , ונפתח במקומו השדה החדש בכניסה לעיר ממש ליד פארק תמנע השדה הבינלאומי על שם אילן רמון. לנוחתים בשדה זה ישנם 2 אפשרויות , הנסיעה מהשדה החדש לעיר לאיזור המלונות אורכת כ10 דקות , מונית תיקח אותכם עם תעריף קבוע של 90 שקלים ביום ועד כ120 שקלים בלילה ( לא כולל תוספת מזוודות ) שימו לב כי נהגים רבים מנצלים את העובדה שאנשים לא מכירים ומחייבים מחירים לא הגיוניים בעליל ! לכן היו זהירים ואימרו להם שאתם מכירים את המחיר ואל תפחדו להתלונן על אותו נהג כיוון והם פשוט מחריבים את התיירות חוץ בעיר וצריך לעצור את התופעה הזאת .
האפשרות השנייה שלכם הינה אוטובוס שאטל שיקח אותכם פעמיים בשעה (בהתאם לנחיתות) עד לעיר . הנסיעה עצמה אורכת כ15 דקות ומשתלמת הרבה יותר מאשר המונית אך הנושא הכספי הוא עניינכם האישי בלבד.

3. הזמנת מלון :
בעידן הקיים היום אין צורך בסוכני נסיעות כיוון וניתן לסגור כמעט כל מלון באינטרנט ולקבל מחירים זולים בהרבה ללא עמלה לסוכן. אתרים כמו בוקינג , אקספידיה , הוטלס קומביינד וכו' יתנו לכם הצעות ומחירים שונים בהתאם להרכב האנשים בחדר ולתאריכים המבוקשים.
שימו לב חשוב לקרוא את האותיות הקטנות בעת ביצוע כל הזמנה מאחר ולפעמים כתובים שם דברים קריטיים הנוגעים לחופשה שלכם.

4. המלון עצמו :
אוקיי כמה כללים בסיסיים על המלונות כאן
קבלת חדרים בעיר הינה החל מהשעה 15:00 הינכם מוזמנים להגיע לקבלה לפני השעה הזאת ולבקש במידה ומוכן שיתנו לכם את החדר לפני , הפקידים לא מעמידים פנים ואף אחד לא משקר לכם שהחדרים לא מוכנים . מיותר להגיע בשעות מוקדמות ואז להמתין בלובי לחדר עצבניים ומוקפים באנשים ורעש , לכו לים תטיילו תסתובבו ותגיעו למלון בשעות הצהריים.
עזיבת החדרים הינה עד השעה 12:00 - 11:00 זה תלוי כבר במלון אותו הזמנתם , שימו לב כי עזיבות מאוחרות הינם בתשלום , כמו כן עזיבת בצאת שבת ! (ישנם מלונות הגובים תשלום גם על כך את כל זה תשאלו בעת ביצוע ההזמנה למלון )
ישנם מלונות הגובים פקדונות על החדר בכרטיס אשראי על מנת לבטח את עצמם במקרים של נזקים וכדומה , כמו שנאמר בצבא הוראות אלה ''נכתבו בדם'' ולא סתם לוקחים פיקדון מהאורחים.

5. בילויים :
האיזור המרכזי הוא איזור התיירות הממוקם ממש אל מול קניון מול הים במרכז העיר , ברים מסעדות בתי קפה הכל מהכל , מאופיין במוזיקה רועשת המון אנשים והרבה שמח.
יש כמובן את האטרקציות המרכזיות שיש בעיר כמו המצפה התת ימי וריף הדולפינים אך לרוב במקומות אלו יעדיפו להיות משפחות עם ילדים וכדומה .

לסיכום , תנפשו חכם אנחנו בשנת 2019 והיום הכל נגיש באינטרנט מספיק רק להקליד את המחשבות שלכם ומישהו אי פעם כבר שאל את זה , ובנימה יותר אישית - תשנו את הגישה לנותני השירות בקבלה/ בבריכה/ בקיוסק. האנשים פה יוצאים מגדרם כדי לעשות לכם חופשה מהנה ולעיתים אנשים עם גישה בעייתית מחרבים הכל. תהיו מנומסים ותעריכו את העבודה של האדם שלפעמים עובד 12 שעות רצוף רק כדי שלכם יהיה כיף יותר בחופשה .

חופשה נעימה , תבלו. 
 


מה דעתך על 5 טיפים לחופשה באילת לשנת 2019 ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כחופשה באילת,איך לבחור מלון באילת, מלונות באילת,
נכתב ע"י adir3100
בתאריך: 09/09/2019
אדיר אוסקר בן 28

1 מאמרים | 1006 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר לadir3100
אם אהבתם ואתם מסכימים עם דעתי מוזמנים לפרגן!
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!