הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
איך_הכי_כדאי_לטוס_לניו_יורק

איך הכי כדאי לטוס לניו יורק?


החלטת לטוס לניו יורק ואתה רוצה לבחור חברת תעופה הכי טובה בעבורך, אין ספק שהמקום הטוב ביותר לעשות זאת זה ממש כאן במאמר שלפניך.
כאשר שואלים שאלה כמו איך הכי כדאי לטוס ליעד כזה או אחר בעולם, סביר להניח שזו תהיה עבורכם אחת מהשאלות הקשות ביותר לענות אליהם, אלא עם כן אתם סוכני נסיעות או לחילופין אתם מכירים את היעד על בוריה.

כיום אלו המחליטים לטוס ולנסוע לטייל בניו יורק, יודעים שזהו אחד מהיעדים שיש את המגוון הגדול ביותר של הטיסות היוצאות מישראל, כיום אין חברת תעופה שמכבדת את עצמה שלא ממריאה לניו יורק מנמל הבית שלה באותה המדינה בה היא פועלת.
אז מה באמת האופציות הטובות ביותר העומדות בפניכם לטוס לניו יורק סיטי, והכיצד תוכלו לעשות את זה במחירים הטובים ביותר..? את כל זה תוכלו לגלות ממש אוטוטו.

טיסות ישירות לניו יורק - מבחר קטן אך איכותי

אלו המעוניינים להגיע לניו יורק סיטי בנוחות ובקלות, יכולים לעשות זאת בלי להתבלבל עם טיסות ישירות של חברות תעופה שונות המבצעות אותם מדי יום, חברות התעופה, הם:
  • חברת אל על - זוהי חברת התעופה הישראלית שמבצעת טיסות ישירות מישראל לשדה התעופה קנדי ושדה התעופה ניוארק, הטיסה המבוקשת והמפורסמת ביותר של החברה היא טיסה מספר 001 שנחשבת לאחת מהטובות בארץ.
  • חברת קונטיננטל יונייטד - זוהי חברת התעופה האמריקאית שמבצעת מדי יום שתי טיסות ישירות משדה התעופה בן גוריון לשדה התעופה ניוארק שממוקם בניו ג'רזי, חשוב לציין שכיום חברת קונטיננטל היא המתחרה העיקרית של חברת אל על על קו הטיסות ישראל ניו יורק.
  • חברת דלתא - זוהי גם חברת תעופה אמריקאית שנחשבת לטובה לא פחות מהאחרות, החברה פחות מפורמת מכיוון שמבצעת טיסות ישירות מישראל לניו יורק בתדירות נמוכה הרבה יותר משאר החברות, אך בלי שום ספק מדובר בחברה מצוינת שתיתן לך את השירותי אותו אתה מחפש לשביעות רצונך.
טיסות המשך לניו יורק - יש הרבה רק תבחר מי

אין ספק בכלל שעם יש משהו שהבחירה בו היא קשה אלו הטיסות המשך של חברות התעופה השונות המבצעות טיסות המשך לניו יורק מישראל, יש מספר חברות שאנחנו יכולים להמליץ לכם עליהם בחום, והם: חברת אייר פראנס הצרפתית המבצעת טיסות לניו יורק דרך פאריז, טיסות בריטיש דרך לונדון, טיסות לופטנזה דרך גרמניה, טיסות KLM דרך אמסטרדם ועוד רבים וטובים, אין ספק בכלל שכאן מדובר על חברות התעופה הטובות ביותר של אירופה, אבל יחד עם זאת חשוב להבין שיש כיום קרוב ל 50 חברות תעופה המבצעות מישראל טיסות המשך לתפוח הגדול ולכן, מומלץ מאוד להתייעץ קודם לכם עם סוכן הנסיעות שיכול להיות עזר רב לרגיל ולעזור לך לבחור את חברת התעופה איתה אתה רוצה לטוס הכי רחוק שאפשר לטיול בארצות הברית של אמריקה.

המאמר אודות חברות התעופה איתם ניתן לטוס לתפוח הגדול הינו בחסות אתר האינטרנט Best Of NYC המתמחים במכירה של טיסות לניו יורק במחירים מיוחדים ובלעדיים.


מה דעתך על איך הכי כדאי לטוס לניו יורק? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כטיסות לניו יורק, טיסה לניו יורק, ניו יורק, ניויורק
נכתב ע"י nehoratours
בתאריך: 25/07/2013
אלי שממה

2 מאמרים | 9307 כניסות
דירוג המאמר
60%
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!
  
תגיות
ניו יורק