הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
איפה_השמאל_השפוי

איפה השמאל השפוי?


המלחמה בעזה מובילה לשאלות : מה הפתרון המדיני הטוב ביותר? איך התדרדר המצב ללחימה כל כך עמוקה בגזרה? והאם באמת אפשר להגיע להסדר מדיני בנינו לבני דודנו? השאלות רבות, סבוכות ועמוקות
ילדנו אחינו בני דודנו נהרגים בזמן האחרון בעזה. ותמיד מחפשים אשמים. השמאל מאשים את הימין,הימין מאשימים את הערבים והאשמות לא נגמרות.
ובכן מי האשם? 
הבעיה המרכזית שאין הגדרות חד משמעיות במגזרי האשמים מי שייך לכל מגזר. מי השמאל?, מי הימין? מי המרכז? עם השנים נהפכו היוצרות.
ההשמאל שמגדיר את עצמו כשפוי (או שמא הימין ההזוי) נתן לפלסטינים הכל כפה עליהם משא ומתן ללא רצונם. וחשב לתומו שזה יגרום לשלום . מהלך זה שנקרא "אוסלו" העצים את העוני בשכבות הנמוכות, גרם להתעללות מרובה בקרב הילדים הפלסטינים. תרם לכך שישמשו מגן אנושי בל כורחם. ולא די בכך להרג חפים מפשע.  
אם כך , האם באמת השמאל השפוי אוהב את הישמעאלים או שמא הם ימנים מוסווים ,שמנסה לגרום למלחמת אחים בעם הפלסטיני? ושיהרגו כמה שיותר מהם?

לעומת זאת הימין הלא שפוי והקיצוני (או שמא השמאל האמיתי השפוי), טען כי לא כדאי להגיע למשא ומתן עם מי שלא מדבר שלום, טען שמי שלא מוכן ריבונות ישראלית יכול ללכת ויקבל סל הגירה נדיב, ומי שמוכיח את עצמו כאזרח הגון, יקבל אזרחות מתאימה הכפוף לתנאים המדיניים שלנו. יקבל ביטוח לאומי ויעבוד כמו כל אזרח שגר במדינה. והכל ללא שנאה, וללא אלימות . על ידי בחירה חופשית.
אז תגידו מי הוא השמאל השפוי? איפה הוא לאן נעלם??? 
ליבי נקרע כשמראים ילדים ערבים מוזנחים , מתחננים לאוכל, לשלווה לחיות ללא איום מבכירי החמאס ועל מה ? על כך שכפו עליהם מציאות שלא תואמת את המנטליות של העם שלהם ובגלל זה הם לא יכולים לחיות עם תמימות ילדית של ביטחון.
בתקווה שנחזור לנגב חומוס בחניונס,



מה דעתך על איפה השמאל השפוי? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אביגד ב 15/02/2016 18:31 ( הפרופיל שלי ) התשובה לכותרת: אין דבר כזה.תגובה לתגובהמאת miki323 ב 23/07/2014 16:36 ( הפרופיל שלי ) איין דבר כזה שלום עם אוייב אחי לא צרייך לוותר כולם מאוחדים שמאל ימין כולם מאוחדים במטרה אחת חיילים שלנו ותושביי המדינה תגובה לתגובה