הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
הובלת_משרדים

הובלת משרדים בדרך קלה ובטוחה


מה צריך לדעת לפני שבוחרים חברה להובלת משרדים גדולים או קטנים ועל מה יש להקפיד
מדי פעם ופעם בעלי עסקים עוברים משרדים. בדרך כלל המטרה היא להשתדרג למשרד מרווח יותר, עקב צמיחה או לעבור למקום מרכזי יותר ונגיש יותר. הובלת משרדים חייבת להתבצע ביעילות ובמהירות. כל זמן שהמשרד אינו עובד מדובר בהפסד כסף. לכן יש לאתר חברה אמינה ומקצועית שתחזיר אתכם לשגרה במהרה.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת הובלות משרדים?

קבעו תאריך מבעוד מועד – קבעו תאריך מעבר מספיק זמן לפני ההובלה. בקשו חתימה וחותמת על הצעת המחיר שיתנו לכם לוודא שהיום משוריין עבור ההובלה שלכם והמחיר סופי.

מוביל מנוסה בהובלות משרדים – בחרו אך ורק חברה שמתמחה בהובלת משרדים. בניגוד להעברת דירה, כל זמן שהעסק בהליך של מעבר הבלאגן שנוצר לא מאפשר לעבוד כמו שצריך. מובילים מקצועיים יעמידו מהר מאד את המשרד על תילו ויאפשרו לעובדים לחזור לעבוד באוירה נוחה.

חברה שמתמחה בהובלת משרד – העדיפו חברה מהאזור בו אתם מתגוררים, שמכירה היטב את העיר. חברה מעיר אחרת תייקר את העלויות בשל עלויות דלק וזמן הנסיעה.

רתמו את העובדים למעבר – תוכלו לנצל את יום המעבר כדי לרתום את העובדים לפירוק ואריזה ולקצת סדר. מה שלא צריך לתרום או לזרוק, כך תהנו ממשרד מסודר ולא עמוס מדי.

העברת ציוד רגיש – החליטו אם להעביר ציוד רגיש בעצמכם או לתת לחברת ההובלות לעשות זאת. ציוד אלקטרוני רגיש שאינו כבד מדי מומלץ או מסמכים חשובים להעביר באופן עצמי.

בדקו את פתחי הדלת בבנין ובמשרד החדש– וודאו שניתן להכניס ציוד הובלה רגילה ולא נדרש מנוף.

מחירים

בקשו הצעת מחיר כוללת לכל השירותים שאתם צריכים. הכינו רשימת ציוד, פרטו אם אתם צריכים שירותים נלווים כגן אירוז, פריקה, פירוק והרכבה של ריהוט, העברת כספות או שירותי אחסנה. וודאו שההצעה כוללת מע"מ ושהיא חתומה בידי המוביל. מחיר הובלות משרדים שונים בהתאם לגודל המשרד. משרד קטן – 1000-1800 ₪, משרד בינוני – 2100-2,700 ש"ח. עלות משרדים מאד גדולים תהיה גבוהה יותר ותתומחר בהתאם לכמות התכולה.

בצעו השוואת הצעות מחיר

השוו את הצעות המחיר שקיבלתם ועונות על הצרכים שלכם. אל תבחרו במוביל רק משם שהוא זול. עליו לספק סל שירותים מלא, להיות אמין וסימפטי ולהקל עליכם את יום ההובלה.
המאמר מוגש באדיבות הובלות באביב: http://www.aviv-moving.co.il


מה דעתך על הובלת משרדים בדרך קלה ובטוחה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהובלת משרדים