הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
לימודי_הנדסה

לא כל אחד יכול להיות מהנדס


אבל אם לך זה קל - מה טוב. תהיה. כחלומה של כל אמא פולניה (גם אם אתה רומני) שלא השתנה משך המאה האחרונה, בזמן שסוגי המהנדסים דווקא כן.
הנדסה הוא שם מטרייה רחב למספר סוגים של עיסוק. פעם, להיות מהנדס היה מהנדס בניין. אבל כיום עם הקידצמה צצו שטחי ידע מגוונים הקשורים להנדסה שהם תחת שם המטרייה הגדול "הנדסה". כך יש לדוגמה הנדסת תעשייה וניהול - אותו תחום העוסק בממשק וקו התפר שבין היכולת להנדס דברים לבין פעילותה של זו האחרונה בזירת תעשייה וניהול. כך קיים גם תחום הנקרא הנדסת תרופות - ייצור תכנון ופיתוח תרופות לאחר ביצוע מחקר מתאים. גם הנדסת חומרים מצטרפת לעניין ועוסקת מצידה בהמצאת חומרים הנחוצים לשטחים יומיומים רבים ואף הנדסת איכות סביבה שהיא תחום מרתק בפני עצמו המציע להנדס את הסביבה כך שתהיה טובה יותר לנמצאים בה ולשלל הפעולות והדברים המתרחשים בה. 


שטחי ההנדסה הם רבים ומגוונים ואם גם אתה מתעניין ליטול חלק בהפתחותה ובביצועה הלכה למעשה תוכל לפעול בנידון ולחפש לימודי הנדסה בהתאם להעדפותיך. נראה כי יש מספיק שטחים מעניינים ודי והותר מקומות לכולם. זאת בתנאי שהם עומדים בתנאי הסף הממיינים ומסננים את המעונינים להירשם ללימודי הנדסה גבוהים.

    


מה דעתך על לא כל אחד יכול להיות מהנדס ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה