הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
משטרה_מתקנת

משטרה מתקנת


בשבועות הקרובים,נזכה לגל כתבות,העוסקות בכך שהגזמנו בגינוי המשטרה.יש להניח לאחראים לתקן את המשגים שקרו לאחרונה.חזרה בתשובה.
מצב המשטרה ,נכון להיום.הופך גרוע יותר מיום ליום.על פי הממצאים של חקירת הניצבים השונים.כאשר עתה עוברת העיתונות החוקרת,למשברים בהגנת עדים.מי יודע לאן תגיע תיבת הפנדורה שנפתחה במשטרה.אם חשבנו בתחילה שמדובר בנקודה בודדת על המפה.מתברר כיום שמדובר בתופעת עבריינות סוחפת ושוצפת.תופעה שאין להשלים איתה ויש לבער אותה בכל מקום,בכל רמה אנושית,בה היא קיימת.הגורמים המקצועיים הנשאלים לסיבות לתופעה,מיתממים ואינם מבינים כיצד היא נוצרה.
נראה שעם לבישת המדים המצוחצחים בכל יום,משתנה גם האישיות הפנימית של לובש המדים.ראו מה קורה למתנדבי המשטרה אשר עובדים בצורה מסורה וקשה.מול מי.מול חברהם האזרחים שלפני שעה עמדו איתם בתור בבנק.ללא אבחנה וללא היסוס,כאילו נולדו במשטרה ולא התנדבו לעזור.כאמור  המדים משנים את האישיות.מצב זה מוכר לכל משרתי המילואים.עם לבישת מדי החאקי.אנחנו הופכים באחת לעדר עייף ורעב ללא קשר לעמדתנו האזרחית.
ככל שהנך עולה ומטפס בסולם הדרגות המשטרתי.כוחך האישי עולה ועימו האגו האישי מטפס.אני כרגע מוניתי לתת ניצב,בזכות כישוריי יוצאי הדופן.המוצבים מתחתי מעריצים את מעשי.אין ספק שאני גבר שאף אחד אינו יכול לעמוד בקסמו.
השמועות על מעשי הגברים השונים רצים במסדרונות.למרות המחשבה שאף אחד לא יודע.כל המערכת יודעת.
רדיוס העברינים הולך ומתרחב.
אני מצהיר בזה חד משמעית.אין אנו רוצים להרוס את המוסד המכטבד שנקרא משטרה.אנו מעריכים את עבודתם הקשה של השוטרים.בתחום הבטחוני והאזרחי,כל עוד מאפשרים להם.משטרה זו המונה אלפי שוטרים הנאמנים לתפקידם ואל נשכח את המשפחות הסובלות מירידת ערך השוטר.
אנסה להקדים המאוחר,לנסות למצוא פתרונים למצב.
ברור שכל העברינים,לסוגיהם השונים יענשו כחוק ויורחקו מן המשטרה,שכן ניתן להניח שקיימות עבירות נוספות מלבד עבירות מין באנשי משטרה מושחתים השולטים במידע יקר ערך.
יופנו יחידות החקירה המעולות של המשטרה,העומדות כנגד ראשי מדינה ללא משוא פנים.לחקור את החשדות היוצאים כיום מחדרי החדרים ומתחילות להציף.יש לנקות האורוות ללא כחל וסרק.להגיע למצב שאזרחי המדינה יחזרו לכבד את מוסד המשטרה.
המצב שנוצר מחייב להפנות אנשי צבא צעירים .היוצאים לפנסיה בגילאי 45-50 לשרת בעמדות מפתח.יש להפנות צעירים מהצבא ,משוחררי סדיר וקבע קצר,למלא השורות במשטרה בדרגי הביניים.כמובן לא לקפח את קציני המשטרה שידם לא היתה במעל.נפנה למשימה לאומית של בניית משטרה יעילה וישרה.
נעצור לתקופה של לפחות שנה,את המלחמה התקשורתית על המשטרה בהנחה שתקופה זו תאפשר לבצע את השינויים הנדרשים.כולל בעיות שטח שהזנחנו בשנים האחרונות.
המסקנה המתבקשת ממאמרי זה.לערוך בדק בית רציני במשטרה.לנקות את השורות.לאפשר למשטרה לייצג שוב בכבוד את אזרחיה.להפסיק את התייחסות התקשורת הקשה והמלבה כנגד המשטרה.
נקווה שכעבור שנה נזכה לגוף רענן וחדש ששמו משטרת ישראל.


מה דעתך על משטרה מתקנת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

נכתב ע"י sd1952
בתאריך: 06/02/2015
שרה דרומי בן 72

39 מאמרים | 105718 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר לsd1952
אשמח לקבל תשר שיביע את התודה על ההנאה והתועלת
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!