הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
ספרדי

בלעדיך ספרדי מקופח


זו פעם שנייה שאני נתקל במאמר של הראל נוף בידיעות אחרונות18.2.15 עמוד 24 שאינה מפסיקה לבכות על קיפוחו העדתי
במאמר זה תוקף הכותב את האשכנזים מעניקי פרס ישראל ,אשר דואגים לאנשי התרבות שלהם ומעבירים הלפיד מדור לדור.מילים בוטות יוצאות משרוולו,מילים המעידות על קיפוח.או אולי על הכוונה מגדולים ממנו לנבל פיו.אצטט מספר מילים שנאמרו בכתבה על מנת להבין במי אנו עוסקים."כמו חזיר במקדש כמו צלם בהיכל"כך מגדיר הכותב את האשכנזים הבולשיביקים.מדריך אותו למעשה רוה"מ היוצא חוצץ כנגד האינטלקטואלים האשכנזים השמאלנים.כאשר הוא עצמו אשכנזי נפוח ממעמדו.אכן דוגמא למופת הביא הכותב הספרדי המקופח.אולם אין לי דבר נגדו.בדמוקרטיה שאני מכיר נותנים לכל אחד להביע דעתו גם אם אין לו דיעה.מתפלא אני על עורכי המאמרים בעיתון,המאפשרים לכל "ענק רוח"ימני ספרדי מחרחר מלחמה ומאוס,להביע דעות גזעניות שוב ושוב.בסיכום דבריו הוא מתיחס לאשכנזים הקובעים מיהו בן תרבות בארץ הזו ומכריז .בלעדי!!!
אכן בלעדיך בנינו את הארץ הזו,תוך קיפוח הספרדים.מרוע לב וממחשבות זדון.העברנו את העולים לפרפריה כדי לחזק את המדינה הצעירה.חטפנו תינוקות תימניים ע"מ לגדל משפחות אשכנזיות.נתנו לבני הקיבוצים האשכנזים לשפוך דמם במלחמות ישראל על מנת לקפח ספרדים.שלחנו בני ישיבות חניכי תנועת בני עקיבא לצ.ה.ל על מנת לקדם אשכנזים.אורי אורבך ז"ל הפעיל בני נוער אשכנזים במטרה להכנס בצורה לגיטימית לתקשורת.תנועת הפועל המזרחי לדורותיה אשכנזים בני אשכנזים השמיעו תמיד את הקול השפוי בממשלות.דוד בן גוריון השמאלני ומנחם בגין הימני הוו תמיד עיליתא אשכנזית שדירדרה את מעמד הספרדים.לכל אשר תפנה תמצא רק אשכנזים מנצלים ספרדים תמימים כמוך..אז בוא נחזור על דבריך אתה."בלעדי"
אכן אנחנו נמשיך לבנות את מדינת היהודים בלעדיך.עם רבי יהודה הלוי עם יצחק תשובה בלעדיך.
עם שושנה דמארי ויפה ירקוני.עם הרב עובדיה יוסף  זצ"ל ובלעדיך.אתה עם פיך המתרברב דומה בעיני לקורח ועדתו.תמיד להרוס ,תמיד לפלג.קח עימך את בני עדתך ועזוב את הארץ האשכנזית הזו.לך ובחר לך מנהיגים שיעשו ככל העולה על רוחך.אולי צרפת הנאורה תתאים למידותיך.רק לא בני עמך האשכנזים.
תאמין לי בלעדיך בנינו מדינה לתפארת אשכנזים וספרדים ולא חשנו בחסרונך.כך נמשיך לבנות ולשגשג אשכנזים וספרדים...בלעדיך.


מה דעתך על בלעדיך ספרדי מקופח ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת אביגד ב 15/02/2016 18:17 ( הפרופיל שלי ) אני לא מבין על מה מתבכיין כותב המאמר המקורי. אז מה? הוא קיבל כמה סטירות! על זה צריך לבכות? נכון, תרבותו נמחקה. על זה צריך לבכות? נכון, שיריו נאסרו להשמעה ברדיו. על זה צריך לבכות? 6 מליון יהודים נרצחו בשוא ("אז מה"?). ואמר על זה מישהו חכם "אשרינו שאנו מעם הנרצחים, ולא מעם הרוצחים". אף אנו נאמר: "אשרינו שאנו מעם המקופחים, ולא מעם המקפחים". רק מי שאין לו בטחון עצמי בתרבותו, נזקק לקיפוח האחר כדי להעצים אותה. רחמנות עליו ועל תרבותו. אנחנו איננו מתביישים בתרבות האשכנזית. יש לנו את רש"י ואת רבנו תם, וכמוהם רבים, אשריהם. להם אין (?) את הרמב"ם ואת הרש"ש. מסכנים. הם הרי מבזים את תרבותם. שיבושם להם. הדבר גרוע יותר כשמדובר בביזוי בתוך ביתנו פנימה. בעולם ה"חרדי", שם מבזים את תורתם של גדולי האומה שהנפיקה יהדות ספרד. שם מבזים את בנות הספרדים (שם מבזים את רבונו של עולם שעליו נאמר ש"מתימן יבוא") ענשם ימתין להם בסבלנות, "וביום פקדי - ופקדתי". המתנה נעימה.תגובה לתגובה

נכתב ע"י sd1952
בתאריך: 18/02/2015
שרה דרומי בן 72

39 מאמרים | 105859 כניסות
דירוג המאמר
61%
 השארת תֶּשֶׁר לsd1952
אשמח לקבל תשר שיביע את התודה על ההנאה והתועלת
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!