הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
אתרי_חיסכון_במוצרים_-_כתבה_מושקע

אתרי חיסכון במוצרים - כתבה מושקעת


באינטרנט קיימים מספר רב של אתרים בהם תוכלו להזמין מוצרים רבים בהנחה משמעותית. איזה אתרים אלה? ומהם היתרונות והחסרונות שלהם?
כמעט בטוח שמעתם על אתרי הקניות מחו''ל ביניהם האתר ebay, ali express, towbow, dealextreme ועוד רבים אחרים.
כמו לכל אתר, גם לאתרים האלה יש יתרונות וחסרונות.

נתחיל עם האתר ebay:

אתר ebay שונה משאר האתרים, היות והמוכרים בו הם אנשים פרטיים ועסקים קטנים שמציעים את מוצריהם למכירה, בניגוד לאתרים אחרים בהם ישנו מוכר אחד או מספר קטן של מוכרים.
האתר קיים כבר 18 שנה ומציע מיליוני פריטים למכירה.
עוד יתרון בולט בו, הוא כי יש 2 סוגי קנייה: דרך מכרז ודרך קנייה רגילה בו המחיר קבוע מראש.
בנוסף, תוכלו לשלם דרך PayPal מה שהופך את הקנייה לבטוחה יותר.

המחירים בו זולים משמעותית ביחס למוצרים שנמכרים בארץ, שאגב בחלקם נקנים משם אבל נמכרים כאן במחירים מופרזים, המוצרים די אמינים, ההיצע גדול אבל לא ענק ובסה''כ - תוכלו למצוא שם את מה שתרצו. לפני שאתם בוחרים מוצר, חשוב לבדוק שהוא נשלח גם לישראל.


 EBay logo.svg



האתר הבא הוא DealeXtreme. היתרון הבולט גם בו הוא שהוא אתר אמין. גם כאן המוצרים אמינים ויש לציין שהוא דומה  לאתר ebay.  גם באתר הזה - אם קיבלתם מוצר פגום או לא טוב יש למי להתלונן והם יחזירו לכם כסף או יחליפו לכם את המוצר.




עוד אתר פופולרי שהפך ללהיט בזמן האחרון הוא ali express. כאן המבחר הוא עצום ולכל דבר תוכלו למצוא מספר רב של דוגמאות. האתר הזה מתאים יותר לקניות של ביגוד והנעלה בניגוד לאתרים הקודמים שנועדים לגימיקים, גאדג'טים וכו'.
הפרשי הפערים בו ניכרים לעומת חנויות הבגדים וההנעלה בארץ ולא פעם תוכלו למצוא בו בגד שעולה 50 ש''ח לעומת כמה מאות טובות בארץ..



האתר הבא הוא tow bow, או בשמו המוכר יותר - Alibaba. האתר הזה פחות אטרקטיבי לקהל הקונים הפרטי, היותר וחלק ניכר ממוצריו נמכרים בכמויות סיטונאיות ונשלחים רק לסין.

 


מה דעתך על אתרי חיסכון במוצרים - כתבה מושקעת ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת יהודה ב 06/10/2013 20:56 ( הפרופיל שלי ) שלום בר. קודם כל רציתי לומר לך שאני ממש נהנה לקרוא את המאמרים שלך. דבר שני, האם באמת ניתן להרוויח כאן מכתיבת מאמרים?תגובה לתגובה