הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
בדים-לוילונות

בדים לוילונות


תחום הוילונות עבר מהפך בשנים האחרונות ונוספו אליו בדים חדשניים במרקמים מפתיעים, טקסטורות יפהפיות ושפע אפשרויות תליה והתקנה.
 
תחום הוילונות עבר מהפך בשנים האחרונות ונוספו אליו בדים חדשניים במרקמים מפתיעים, טקסטורות יפהפיות ושפע אפשרויות תליה והתקנה.

בדים לוילונות


בדים לוילונות הם בדרך כלל בדי כותנה, בדים סינתטיים ובדי פשתן. אפשר לרכוש את כל הבדים הללו בספקטרום רחב מאד של גוונים ובהיצע גדול מאד של טקסטורות ההופכות את הוילון לגורם משמעותי בעיצוב חדר המגורים והחדרים הנוספים.

וילונות גלילה


השמש היוקדת אשר קרניה נכנסות כל יום הביתה או למשרד, מסנוורות את הנוכחים ומפריעות לאורח החיים. הפתרון הוא ליצור הצללה באמצעות וילונות גלילה המיוצרים מבדים ייעודיים לכך.
וילונות הגלילה הם פתרון מצוין להצללה לאור העובדה שהם יפים מאד, מעניקים שיק בכל מקום שבו הם מותקנים ומבצעים סינון אפקטיבי של קרני השמש.
בדים לוילונות גלילה הם בטיב מעולה וקיימים במגוון רחב מאד של צבעים מגוונים בהירים ועד כהים, בעלי טקסטורות או הדפסים על פי בחירת הלקוח.

וילונות לחדרי מגורים 


יופיו של הבית נמדד במקרים רבים על פי עיצובו של חדר המגורים ובעיקר עיצובו של הוילון שהוא זה שנותן את הטאץ' המשמעותי ביותר בעיצוב הסלון.

וילונות הסטה הם נוחים מאד כיוון שאפשר להסיט אותו לימין או לשמאל כדי לבצע פתיחה או סגירה שלהם על פני כל שטחו של החלון.

מצד אחד נותנים הוילונות מענה עיצובי ליצירת האווירה הרצויה ומצד שני מעניקים פתרון פרקטי אשר מקנה לנו הצללה ופרטיות בחלל. העיצוב האידאלי הוא התקנת וילונות המגיעים כמעט עד רצפת הסלון דבר המגדיל את המרחב ושטחו של חדר במגורים נראה גדול ומרשים מאד.

רצוי לרכוש וילון פנימי מבדים לוילונות שהם אטומים בצבע כהה, היוצר הן הגנה מפני רעשים חיצוניים כמו רעש של כל תחבורה והעוברים ושבים ברחוב הסמוך והן מפרטיות אם הדירה ממוקמת בקומות נמוכות או מול בניין שיכול ליצור נקודות ראיה של דירה מול דירה.

מעל הבד האטום כדאי להתקין וילון מבד אוורירי מתוך מבחר בדים לוילונות בעלי טקסטורות או הדפסים מעניינים. הגוון השולט בדרך כלל הוא הגוון הבהיר היוצר הרמוניה וחמימות משפחתית.


מה דעתך על בדים לוילונות ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה