הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
בריכה-פרטית

כל מה שצריך לדעת על בניית בריכה פרטית


בשנים האחרונות אנחנו רואים עליה חדה בבניית בריכות פרטיות. החום הכבד שפוקד עלינו חודשים רבים כל שנה, המינויים היקרים בברכות השחייה הציבוריות בעיקר למשפחות בעלות שלושה ילדים ומעלה גורמים לאנשים רבים בעלי חצר גדולה מספיק לבחור בבניית בריכה פרטית בשטח חצרם.
אם נודה על האמת, מרבית המשפחות שעושות מנוי לבריכות שחייה ציבוריות לא באמת מנצלים את המנוי, במהלך היום ההורים בעבודה, הילדים בבתי הספר ובחופשים הילדים נשארים בבית כי אין להם דרך להגיע לבריכה הציבורית. כך שבסופו של דבר אנחנו מנצלים את המנוי רק בסופי שבוע וגם אז לא תמיד. בניית בריכה פרטית מהווה פתרון מעולה למשפחות רבות בארץ ובהן הם עושים שימוש רב בהרבה מהבריכות הציבוריות.

למי מתאים לבנות בריכה פרטית?

צרכני הבריכות הפרטיות שונים זה מזה, ישנם בעלי המשפחות שרוצים שילדיהם ייהנו משחייה בבריכה כשהם בבית, ישנם זוגות שרוצים להעניק לנכס להם יוקרה. בשני המקרים בניית בריכה פרטית מעניקה לבעלי הנכס את שני היתרונות גם מראה יוקרתי וגם לאפשר לבני המשפחה והחברים ליהנות מרחצה נעימה בטוחה ונקייה.

מה צריך לדעת לפני שמתחילים לחפור?

בניית בריכה פרטית מצריכה מבעלי הנכס להשיג אישורים לפני שהם יוצאים לדרך. כל רשות מקומית במדינת ישראל מציבה הנחיות לבעלי הנכס ועליהם לעמוד בכל ההנחיות כדי שהבנייה תהיה חוקית. ראשית עליכם לבדוק מה הן ההנחיות הנדרשות ברשות המקומית שלכם, אין אחידות בין הרשויות ולכן ההנחיות שיוגשו לבעל נכס בהרצליה לא יהיו זהות להנחיות שיוגשו לבעל נכס ברעננה.
היעזרו באדריכל כדי להגיש את הבקשה לעירייה או לרשות המקומית, ההתנהלות מול מחלקות ההנדסה של הרשויות המקומיות לא תמיד קלה, הם דורשים תכניות, שרטוטים מפורטים, אגרות לשלם וכן הלאה. כדי שלא תלכו לאיבוד בכל השלבים הנדרשים בבניית בריכה פרטית מומלץ להתייעץ עם אדריכל שעובד מול הרשות הספציפית. 
עוד בשלבי התכנון מומלץ להתייעץ בו זמנית גם עם חברה שמתמחה בבניית בריכות פרטיות ושיועץ מטעמם ישב אתכם ועם האדריכל יחד. כדאי שתבחרו בחברה מקצועית ואיכותית שמתכננת, מתקינה ומתמחה בבניית בריכה פרטית שכן בתכניות שעליכם להגיש לעירייה או לרשות המקומית צריכים להופיע נתונים טכניים רבים שלא כל אדריכל יוכל לספק את המענה בעצמו. השילוב בין שני אנשי המקצוע יאפשר לכם לעבור את תהליך האישורים בצורה מהירה וחלקה יותר.

איך למצוא חברה איכותית לבניית בריכה פרטית?

אם תעשו חיפוש ברשת תמצאו הרבה מאוד חברות לבניית בריכות, ראשית עליכם להתמקד בחברות המתמחות בבניית בריכות פרטיות שכן ישנו הבדל בין בריכות ציבוריות לבריכות פרטיות. שנית, וודאו כי מדובר בחברה בעלת ניסיון רב ואמינה, הסתכלו על פרויקטים שהם עשו בעבר ובקשו חוות דעת מלקוחות קודמים. זכרו בניית בריכה פרטית איכותית היא השקעה משתלמת אתם גם זוכים להשתמש בבריכה בצורה חופשית וגם ערך הנכס שלכם יזנק מעלה.


מה דעתך על כל מה שצריך לדעת על בניית בריכה פרטית ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה