הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
האישה_המטרידה

האישה המטרידה


הסיפור התחיל ביום רגיל לגמרי, עם שיחה טלפונית נכנסת רגילה לגמרי. לא זיהיתי את המספר, אך חשבתי שמדובר בלקוח מתעניין. אני מקבלת הרבה טלפונים מהסוג הזה, לשמחתי. עניתי וגיליתי שמדובר בטעות במספר. הסברתי בנימוס וסגרתי את הנייד. אחרי רגע, שוב טלפון ושוב אותה גברת מחפשת אחת בשם
אוה. "זאת שוב טעות אמרתי לה וחוזרתי לענייני. באותם רגעים עדיין לא הבנתי, את משמעות הטלפון הזה, וכמה הוא עוד ילווה אותי בחיי.
קיבלתי שוב ושוב טלפון מאותו מספר, במשך ימים, שבועות ואף חודשים.  בהתחלה הסברתי בנימוס שזאת טעות, לאחר מכן הסברתי בחוסר נימוס. דיברתי בטונים אסרטיביים, כועסים, מוטרדים אבל שום דבר לא עזר.
בעלי הציע שאחסום את המספר. גיליתי שאין כזאת אופציה בטלפון שלי. יום אחד עלה לי רעיון-את המספר שלה אהפוך למזוהה. קראתי למספר הזה-האישה המטרידה. בתמונה, התמונה. לפחות הוקל לי במעט. אומנם המשכתי לקבל שוב ושוב את הטלפונים הללו, אך לפחות כבר זיהיתי אותם מרחוק ופשוט לא עניתי. בד"כ שיחותיה הארוכות של האישה נכנסו לתוך המשיבון שלי. אני התרגלתי למחוק אותם אוטומטית.
עם הזמן גם בניתי לי השערות סביב אותה אישה. את מקום הכעס מילאה החמלה. החלטתי שמערכת היחסים של האישה עם המשיבון שלי, כנראה הכרחית לה. ייתכן ובעצם אין שום אוה בשום מקום בעולם הזה והיא בעצם בנתה את אוה בראשה. המשיבון שלי הפך לאוה שלה.
מדי פעם, אפילו פתחתי לה את הטלפון מבלי לענות. גיליתי, שהיא מדברת גם חצי שעה עם הטלפון הפתוח, מבלי שאומר מילה. פיתחתי כלפיה רגשות טיפוליים ומדי פעם אני שמה את הטלפון, כשהיא מדברת ליד הרדיו או הטלוויזיה, איתם היא מפתחת שיחות נמרצות יותר.
למישהו יש עיצה, מה לעשות עם האישה המטרידה? תודה.

מאמר זה טרם דורגמרתקמענייןנחמדסבירגרוע


מה דעתך על האישה המטרידה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת להביור ב 26/09/2013 14:22 ( הפרופיל שלי ) אם הסיפור אמיתי ואת מבקשת עיצה, יש לדעתי שתי דרכים לטפל בבעיה, והבחירה ביניהן תלויה בתחושות שלך כלפיה. אם את חשה אמפתיה כלפי האישה ורוצה לעזור לה, עני לה, שוחחי איתה, אולי אפילו תציעי להיפגש איתה לשיחה. שאלי אותה מדוע בחרה בך כאשת שיח. אולי בסופו של דבר תצא מכך ידידות שתסב לך קורת רוח. מאידך, אם את רואה בהתנהגותה מטרד ורוצה לשים לזה סוף ולא אכפת לך לפגוע בה, התלונני במשטרה. הטרדה טלפונית היא עבירה על חוק העונשין ובית משפט אף עשוי לפסוק לך פיצוי כספי מאוד משמעותי.תגובה לתגובהבתגובה ללהביור מאת mirrorstrategy ב 27/09/2013 08:56 ( הפרופיל שלי ) תודה על העצה המקיפה. ניסיתי לשוחח איתה רבות. אין עם מי... היא נשמעת לי חצי סנילית. מאז הכתבה גם הורדתי כל מיני בלוקרים מהאינטרנט, אך הם מעבירים אותה למשיבון שלי וזה מטריד באותה מידה. אני אנסה דרך חברת הטלפון ולבסוף כנראה אצטרך להתלונן במשטרה. לצערי זה מטרד יומיומי אינסופי.

ידוע כטלפון, הטרדה, טעות, נייד, שיחה, משיבון, אובדן