הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
יומן_היריון_-בגדי_היריון

יומן היריון -בגדי היריון


מסע ההיריון השני, האלכימאית מספר על בגדי היריון לא היריון. חלק ד'
ולמרות הבטן הטופחת המשכתי לישון על הגב, משכתי את הרגע כמה שיכולתי ליהנות מהלילות המתוקים שבהם עוד יכולתי לישון לילה רצוף.
שנאתי את בגדי ההיריון, אלה שכל כך התלהבתי מהם בהריון עם הנסיכה והתרגשתי ללבוש אותם אז... כעת רק רציתי להישאר ולהמשיך ללבוש את אותם הבגדים שלי, הרגילים, הנוחים, הצמודים ואלה שלצערי לחצו לי על הבטן והעיקו עלי. 
בחנויות הבגדים השונות ניסיתי את מזלי למצוא פתרונות ומכנסיים שאולי יהיו יותר רחבים או עם גומי אך לא כאלה של היריון, לחנויות לבגדי הריון בכלל סירבתי להיכנס, התכחשתי לעובדה שאני גדלה ומתנפחת. גיליתי שאין בחנויות הרגילות בגדים בשבילי אני מנודה חברתית, אני בהיריון!
ובכל זאת לא ויתרתי, כנראה מכנסיים שהם לא מכנסי היריון עדין אפשר למצוא, אבל קודם דרושה מוכרת טובה עם רצון טוב לעזור להריונית ולהעניק לה שירות טוב כך שההריונית תרגיש טוב עם עצמה, בכל זאת, ההורמונים..
ומצאתי... בBONITA מכנס שחור אלגנטי עם ריצ'רצ'ים שנסגרים בצדדים, מכנס שחיטב והתאים לי, לאט לאט ככל שגדלתי לא סגרתי עד הסוף והחולצות שלבשתי כיסו את מה שלא נסגר עד הסוף, המכנס יכול להתאים גם לאחר ההיריון.
סוג מכנסיים נוסף שמצאתי הוא דווקא טייץ שחור וקלאסי שמתרחב מעט באזור הברכיים, הגזרה הגבוהה עם המעטפת בטן התאימה לי ואפשרה לי להרגיש בנוח, ללבוש בגדים צמודים ומחטבים שארגיש טוב עם עצמי ושלא לחצו לי על הבטן. איפה? בHOODIES שיש לה גם מבחר חולצות מעטפת שמחמיאות מאוד להיריון ולא רק.
הסוד בהיריון הזה בכל הנוגע לבגדים היה לקנות לעצמי בגדים שלא ייזנחו בארון אלא ישמשו אותי גם לאחר הלידה.
כשהבטן המשיכה לטפוח ובחודש שישי- שביעי כבר התחלתי להרגיש את הבטן מבצבצת והחולצות התחילו להתקצר מצאתי את עצמי בH&O מסתבר שיש להם קולקציה קטנה אך מחמיאה מאוד של חולצות בגזרות היריון לא מחייבות, חולצות מספיק ארוכות שיסתירו לי הבטן וגם יחמיאו לי על הדרך ואוכל ללבוש אותן גם לאחר הלידה. לאט לאט הרכבתי לעצמי מלתחה שיקית ושווה, כל בוקר מול המראה שמחתי ללבוש את בגדי ההיריון לא היריון שלי לעבודה המחמאות כבר זרמו מעצמן. 
אחד הפריטים הכי שיקיים של ההיריון וגם בגלל שמדובר בהיריון שסחבתי בחורף היה אפודת פונצ'ו שאמי קנתה לי  באיזה בוטיק מעצבים. הוא מחמם מאוד, מחמיא מאוד וכמובן יכולתי להמשיך ללבוש וליהנות מהפונצ'ו גם לאחר ההיריון.
כשכבר נגמר התקציב מרוב שלא הפסקתי לחפש ולמצוא בגדים שמתאימים להיריון ולא רק, נכנסתי לתמנון, לא מדברים הרבה על החנות הזו ומי אמר שהכל חייב להיות מותגים?  בתמנון מתחבאים בגדים נוחים יפים ולא יקרים. שם הצטיידתי בעוד כמה חולצות שקניתי פשוט במידה גדולה יותר ממה שאני לובשת בד"כ.
הפריט ההריוני האמתי שקניתי היה רצועת בטן שמגיעה בשלל הדפסים יפים וגם בצבעי בייסיק נוחים. הרצועה שנראית כמו חולצת סטרפלס מתלבשת בנוחו מתחת לכל חולצה בנוחות בלי שהבטן או הפופיק יבצבצו ועדין המשכתי ללבוש חולצות רגילות תודות לרצועת הבטן. שאותה גם ניתן לרכוש דרך האתר של "אמהות",שווה כל שקל. 
http://www.imahot-design.com
לקראת החודש השמיני להיריון כשכבר ממש הרגשתי שגדלתי תופעה חדשה תפסה אותי :  הלחץ של החזיה על הגב. ושניה לפני שעברתי לגוזיות ושאר חזיות ספורט, פתרון קטן ופשוט אפשר לי להמשיך ללבוש את כל החזיות המהממות שקניתי בתחילת ההיריון כשהתחלתי להרגיש כמו פמלה אנדרסון אבל בצורה הטבעית. מרחיב חזייה פתר לי את הבעיה, מתלבש על כל חזייה, ניתן לרכוש בכל חנות להלבשה תחתונה במחיר סמלי של 10-15 ש"ח בלבד. 
לקראת סוף ההיריון כשהחזיות כבר ממש הפכו ללא נוחות עברתי לגוזיות,הפתרון הנוח ביותר היו גוזיות סטרפלס עם מעט ריפוד.
ההיריון השני הוא ללא ספק אתגר למלתחה, למרות הכל אפשר לצלוח אותו ללבוש בגדים נוחים, להרגיש נשית ויפה גם אם בפועל את פילה נפוחה.



מה דעתך על יומן היריון -בגדי היריון ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כבגדי היריון נוחים,איך להתלבש בהיריון