הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
יומן_היריון_-הורמונים

יומן היריון -הורמונים


מסע ההיריון השני, האלכימאית מספר על ההורמונים חלק ה'
שליש שלישי, זהירות הורמונים!
 
המכה הנוראית של ההיריון אחרי הבחילות והצרבות ושאר תופעות לוואי שמתרחשות בגוף הם השינויים בהתנהגות. הפכתי "מעט" לחסרת סבלנות, מתהלכת כמו קפיץ, כזו שמאבדת קונטרול על דברים קטנים ותזהרו ממני, אני יורה את ההורמונים שלי למרחקים ואף אחד אבל ממש אף אחד לא רוצה להיות זה שנתקל בהם. 
 
ההורומנים השתלטו עלי כשם כשהזומבים משתלטים על כדור הארץ בכל סרטי סוף העולם, כך הרגישו הסובבים אותי כשנתקלו בי בעת שגעון ההורומנים. 
משהו קטן בעבודה או מילה אחת לא נכונה, זהירות! אני יורה ללא התרעה. מאדימה קלות, מתעצבנת, מתפוצצת, תפסו מכסה זו התקפה! גם לבכות היה חלק מהחבילה, על כך שאני פילה גדולה,הכביסה לא התייבשה, המשאית של הזבל שחסמה אוית בדרכי לעבודה, בכי? לא באמת צריך סיבה.
 
את עיקר ההתפוצצות ספג החצי ולאחר שעלינו על הגל מתי אני "טלי הורמונלי" מצאנו דרך להלחם בתופעה: אסור לו להגיד לי "תרגעי", מסוכן להגיד "זה שוב ההורומנים",מותר לנסות לדפוק את הראש בקיר בסתר.
הפתרון: להסכים איתי, להגיד "את צודקת", למלא את בקשותיי הלא הגיוניות, לעיתים כשמדובר במתקפת קיטורים פשוט לחבק אותי ולשתוק. לאחר מילוי הוראות פשוטות אלה מובטחת רגיעה זמנית עד המתקפה הבאה, מומלץ להצטייד בשפע של אהבה.

 
ההורומנים היו בחלט חלק ניכר מההיריון שלי, ליוו אותי מידי בוקר כמו לבחור בגדים,בחרו עבורי את מצב הרוח להמשך היום, לעיתים הצליחו לשנות את המצב בעיקר שינוי ממעשה הגיוני ביותר למשהו מופרך ביותר רק בגלל ההורומנים בכלל, כל שגעון קטן לכל חשק, רצון או בקשה באו מההורומנים,הכי קל להאשים אותם, אני בהיריון אבל מצבי הרוח? זה לא אני, זה ההורומנים... 


מה דעתך על יומן היריון -הורמונים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת mikebachar ב 10/12/2014 16:25 ( הפרופיל שלי ) ממש מעניין!! כל הכבוד על ההתמודדות!!תגובה לתגובה

ידוע כהורמונים בהריון,מצבי רוח בהיריון