הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
יופי_וטיפוח

8 טיפים על יופי טיפוח ומה שביניהם


מניסיון אישי גיליתי עולם. והעולם הזה נתן לי ביטחון ואת האושר להבין את המשמעות שלי בחיים כאל אישה.
 8 טיפים על יופי וטיפוח:

1. מלח הוא המרכיב הכי טבעי שיש לפילינג בבית. במקום להוציא כסף על מוצרים בללין או נרות בשבקין, שימו מעט מלח באמבטיה ותרגישו את ההבדל בעורכם אחרי כמה שימושים.

2. אבקת סודה, הוא המלבין הטבעי לשיניים. פעם או פעמיים בשבוע, מעל למשחת שיניים או בנפרד. ההבדל נראה לעין אחרי 14 יום.

3. ריסים מלאכותיים, הוא הדבר!! נותן דגש סקסי למבנה העיניים. אבל הטריק שלי, לא מורכב מידי. יש ריסים מלאכותיים שהם רבע. מאמצע קו העין ואל הקצה. זה הסוג שנראה טבעי כאילו שלא שמתן בכלל. שימי מעט עיפרון עיניים, והמראה הולם לעין! :-)

4. שפתון (ליפסטיק) שימושי לא רק לשפתיים. טיפה על הלחיים ויש לך סומק יפהפיה. אם שכחת את הסומק בבית, הליפסטיק הוא חברך הטוב ביותר.

5. נגמרו המגבונים להסרת איפור מהעיניים?! שמן זית הינו התשובה. לשים מעט על מגבון לח או יבש, והאיפור הכבד יורד מהר וביעילות! מניסיון אישי שלי..

6. יש לך שיער אדום טבעי או צבוע?! תמיד תזכרי לשטוף את שיער במים קרים! הקור שומר ונועל את הצבע. אדום לא נתפס כמו הצבעים האחרים. ותמיד לזכור: לחפוף על שמפו/קונדישינר עם צבע. שיער אדום דורש אחראיות!

7. חלב שיש במקרר עושה את אותו העבודה של ה skin toner. אחרי שהורדת את האיפור ושטפת את הפנים טוב, מעט חלב על מגבון לח או יבש, ותרגישי איך שהעור מתהדק. פעמיים עד שלוש בשבוע ותרגישי בהבדל. נעים יותר למגע ופחות פצעים!

8. יופי הוא לא רק חיצוני. הוא גם פנימי. רק חיוך אחד והעולם יחייך אליך בחזרה.


מה דעתך על 8 טיפים על יופי טיפוח ומה שביניהם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כיופי, טיפוח