הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
מסעדת-דגים-ביפו

טרנד קולינרי - מסעדות דגים


מסעדת דגים ביפו עבדו הדייג הינו המקום הנכון לאכול בו דגים ופירות ים לכל מי שמטייל ביפו. התפריט המגוון של המסעדה ישאיר טעם שלא ישכח, לא בכל מסעדות דגים הדגה מגיעה מספינת הדייג אצלנו הדגה מגיעה מהספינה של עבדו הדייג ישר אל השולחן כשהיא טריה, טעימה ואיכותית.

טרנד קולינרי - מסעדות דגים

רוב דגי האכילה הם דגים שמכילים וויטמינים ומינרלים רבים וסגולותיהם ידועות מאז ומעולם.

לא סתם, הסבתות ממליצות לתת שמן דגים  לפעוטות אומגה 3 שמשפיע טוב על ההתפתחות ומעשיר את התזונה היומית שלהם, גם הרפואה האלטרנטיבית ממליצה על אכילת דגים והשלמת התזונה על ידי וויטמינים הנמצאים בדגי ים.
דגים מהווים חלק בלתי נפרד מהתפריט היומי ואפילו תזונה עיקרית בארצות רבות. ברוב המקרים, על מנת לגוון, לשפר את הטעם ולהעשיר את הארוחה, הדג מוגש עם פחמימה וירק .
במסעדות דגים רבות ממלאים הסועדים את השולחנות וסועדים את ליבם בארוחות דגים ופירות ים מסוגים שונים במחירים שווים לכל נפש כשהאוכל קל לעיכול וערב לחך.
מסעדת דגים ביפו עבדו הדייג הינו המקום הנכון לאכול בו דגים ופירות ים לכל מי שמטייל ביפו. התפריט המגוון של המסעדה ישאיר טעם שלא ישכח, הדגה שמגיעה מספינת הדייג של עבדו הדייג ישר אל השולחן כשהיא טריה, טעימה ואיכותית.
מטיילים ביפו ורוצים לשלב חוויה קולינרית טעימה , הכנסו לעבדו הדייג – מסעדות דגים ופירות ים ביפו מסעדה איכותיות - יפו התברכה במגוון מסעדות החל במסעדות מזרחיות, מסעדות בסגנון אירופאי, מסעדות שף ואוכל ים תיכוני אבל גולת הכותרת של יפו הוא אוכל ים תיכוני נפלא. המלצה על מסעדה טובה ביפו שבאמת שווה לאכול בה - הדגים ופירות הים מגיעים מהרשת של עבדו הדייג שיוצא בספינה אל הים הפתוח ומביא את הדגה אל המסעדה. 
מסעדה יפואית וותיקה ואותנטית שהופכת כל אירוע לחגיגה. מסעדת דגים לאירועים ביפו, מגוון רחב של מאכלים אהובים: סלטי הבית, דגים ופירות ים, בשרים על האש. מיועדת לאירוח של עד 90 מוזמנים. מסעדה לאירועים קטנים ביפו - מסעדה לאירועים פרטיים ביפו כגון ימי הולדת, מסיבות, מסיבת רווקות, מסעדה לאירועים עסקיים ביפו כגון ימי גיבוש, ימי כיף, כינוסים וטקסים, מסעדה לאירועים משפחתיים ביפו כגון בר מצווה, בת מצווה, ברית, בריתה, מסעדה לאירועים לחברות ביפו כגון כנסים, טקסים, ימי עיון, יום כיף, יום גיבוש ועוד אוכל טעים באווירה נעימה עם מערכת הגברת קול (ציוד הגברה) , גישה נוחה לנכים, וחניה חופשית בשפע לאורחים.
אתם מוזמנים להתרשמות ראשונית באמצעות סיור באתרנו לצערנו לא ניתן להעביר דרכו את הטעמים והריחות אך בהחלט ניתן להתרשם מהמקום - 
https://www.abdu-the-fisherman.co.il/
להתראות ובתאבון.

 


מה דעתך על טרנד קולינרי - מסעדות דגים ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמסעדת דגים, מסעדת דגים ביפו, מסעדות דגים, מסעדות דגים ביפו