הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
משקפיים

ניתוח לייזר בעיינים!


עולם אחר בלי משקפיים ובלי עדשות מגע!
בס"ד

                                 ניתוח לייזר להסרת משקפיים
 

מדהים שאני לא צריכה  לחפש את המשקפיים או להתעסק עם עדשות מגע כדי לראות מה נעשה סביבי. ביצעתי לפני כ-10 שנים ניתוח לייזר להסרת המשקפיים בשיטה של ה-LASIK וזה שיפר לי את איכות החיים. שלא נדבר על נוחות, פשוט שום דבר לא מפריע לי על האף ומאחורי האוזניים. אין לי צורך כל הזמן לנקות את העדשות מאבק. או כשהיו לי עדשות מגע העיינים היו צורבות, מתייבשות ולעיתים העדשה זזה או נופלת וזה לא נעים בכלל. בנוסף, הניתוח שיפר את חזותי ובהחלט ללא משקפיים אני יפה יותר. המשקפיים מכערות ולא תמיד מתאימות לפנים.

חשוב לבדוק היטב איזה ד"ר/פרופ' מבצע את הניתוח, באיזה שיטה והיכן הוא מבוצע. שיתנו לכם את כל הפרטים ולבצע את הניתוח רק במקום גדול, מוכר ורישמי.העיניים שלנו זה לא משחק ולכן לא להיות פזיזים ולמהר. אם אפשר לבצע את הניתוח דרך קופ"ח מצוין, תרוויחו גם הנחה. אני קיבלתי בזמנו 50% הנחה וזה היה משמעותי עבורי.
 

לסיכום, כדאי מאוד לבצע ניתוח לייזר בעיניים אשר משפר את איכות החיים,מוסיף נוחות ויופי,בריאותי ואף כלכלי. כי לא צריך כל החיים לרכוש משקפיים או עדשות מגע וחומרים. אם אתם מחליטים ללכת על זה אל תשכחו לבדוק טוב טוב את כל הפרטים הרלוונטים על החברה ושיטת הניתוח עם כל מה שמשתמע מהניתוח!


שתמיד יהיה בהצלחה והסגולה להצליח בכל מכל כל הוא לקבוע בלב ולומר כל בוקר:
"השם יתברך הוא האלוקים האמיתי
אין עוד מלבדו יתברך
שום כוח בעולם ובכל העולמות כלל
הכל מלא אחדותו הפשוט
"



מה דעתך על ניתוח לייזר בעיינים! ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה