הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
פרגולות

איזה פרגולה אתם צריכים בבית שלכם


כל אדם שמתגורר בבית פרטי עם חצר או גינה חפץ לארח אורחים בחוץ, לשחק עם ילדיו בגינה ללא הפרעה, לאכול ארוחות משפחתיות, אך מזג האוויר אינו מאפשר ליהנות מהחצר באופן המיטבי
כל אדם שמתגורר בבית פרטי עם חצר או גינה חפץ לארח אורחים בחוץ, לשחק עם ילדיו בגינה ללא הפרעה, לאכול ארוחות משפחתיות, אך מזג האוויר אינו מאפשר ליהנות מהחצר באופן המיטבי. לעיתים חם מידי בחוץ ולעיתים קר מידי, פתרון של פרגולה הוא הפתרון המתאים ביותר למצב . לפרגולה יש יתרונות רבים בניהן היתרון שכאשר יש פרגולה בחצר מזג האוויר אינו משפיע על הבילוי בחוץ כבעבר, בנוסף לכך הפרגולה יכולה להגן מפגעי חום וגשם על חפצים יקרים הנמצאים בחצר כמו ריהוט גן או מכשירים חשמליים.
אז איך תדעו איזה סוג פרגולה מתאימה לבית שלכם ?

מדידות בחצר

דבר ראשון יש להזמין את הסוכן של פרגולות ישראל המבצע מדידות בביתכם . בסופן תתקבל החלטה משותפת על מקום בניית הפרגולה בחצר. סוכן החברה יציע לכם מספר מקומות המתאימים לבניית פרגולה בחצר. אתם תבחרו מבין המקומות האלו את המקום המתאים לכם ביותר.

סוגי חצר ופרגולות

ההתאמה המדויקת של בניית פרגולה לחצר שלכם תלויה באופי של החצר שלכם, ניתן לבנות פרגולה מאלומיניום או מעץ .

בניית פרגולה מאלומיניום

האלומיניום כחומר מתכתי עמיד בפני פגעי מזג האוויר וחלודה ניתן לעצב אותו בצורות שונות לפי דרישה במבחר רב של צבעים .
במידה ורצפת החצר שלהם מכילה בעיקר דשא ודקים, הפרגולה שתתאים לעיצוב חצר כזו, היא פרגולה העשויה מאלומיניום עם רגליים הצבועות בצבע חום המדמות צבע עץ אמתי. פרגולה כזו תשתלב היטב עם הנוף ותשווה לחצר מראה יוקרתי. בבחירת הפרגולה יש להתייחס אל צבעי הריצוף של החצר ולהתאים את צבעי הפרגולה אליהם. לדוגמא לרצפה אפורה או לבנה תתאים פרגולה בצבעים האלה.
בניית פרגולה מעץ

פרגולה מעץ תשלב היטב עם המראה הטבעי של החצר שלך תשווה לחצר אוירה חמה ורגועה. נתן לבנות פרגולה משלושה סוגי עצים :

  1. עץ אורן צבעו חום בהיר עד צהבהב היתרון שלו שהוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר ב

  2.  עץ לבן גושני צבעו לבן עד צהבהב היתרון העיקרי שלו מעבר לעמידות שלו בפגעי מזג האוויר, לעץ יש מבנה מחוספס הנותן נופך עיצובי לבניית הפרגולה.

  3. עץ אורן צבעו אדמדם היתרון שלו הוא עמיד ואינו נרקב  .

בנוסף לכך בניית פרגולה מעץ הוא המבנה האידאלי ביותר, המשתלב היטב במבנה העיצובי של החצר ועלות ההתקנה נמוכה  מהתקנת הפרגולה האחרות.



מה דעתך על איזה פרגולה אתם צריכים בבית שלכם ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה