הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
קרקע_חקלאית_בהוד_השרו

קרקע חקלאית בהוד השרון - למה זה כדאי?


קרקעות חקלאיות ניתן למצוא במקומות רבים בארץ להשקעה. במאמר זה יוסבר מדוע הוד השרון מהווה השקעה אטרקטיבית במיוחד לקרקעות חקלאיות.
מהן קרקעות חקלאיות?

קרקעות חקלאיות הינן קרקעות שעדיין אינן מאושרות למגורים ועל כן ברירת המחדל שלהן היא "למטרות חקלאיות". אלא, שהמציאות בישראל מחייבת את המדינה להפשיר קרקעות מסטטוס לחקלאות לסטטוס של בנייה על מנת לספק את צרכי הדיור של האזרחים מעבר לתוך הערים הגדולות והמרכזים שלהן. קרקאות חקלאיות הינן זולות משמעותית מקרקעות שכבר מיועדות לבנייה ועל כן הן כה אטרקטיביות.

מדוע דווקא בהוד השרון?

קרקעות חקלאיות הן זולות וכאשר מדובר בקרקעות שאמורות לעבור שינוי יעוד, הרווח הפוטנציאלי הינו אדיר. הוד השרון היא עיר במחוז המרכז שגובלת עם ערים גדולות ומפותחות ביניהן פתח תקווה, הרצליה, רמת השרון וכפר סבא. משמעות הדבר היא כי קרקעות חקלאיות שנרכשות עכשיו באזור זה צפויות לעלות בערכן במאות אחוזים עם ההפשרה, קל וחומר באשר לשווי הדירות שיוקמו עליהן (דירת 5 חדרים ממוצעת באזור עולה כ- 2.5 מליון בממוצע!). הוד השרון קרובה מאוד לכבישים ראשיים וניתן להגיע ממנה לתל אביב והרצליה במהירות וקלות. כל זאת ועוד ועדיין ניתן לשמור על איכות חיים בצפיפות אוכלוסיה שאינה גבוהה.

כיצד בוחרים קרקע חקלאית להשקעה באזור?

חשוב מאוד להתייעץ עם חברה בעלת מוניטין בתחום הנדלן על מנת לתפוס "מציאה" של ממש. כאשר רוכשים קרקע חקלאית לקצירת רווחים בעתיד הקרוב, יש לדעת היכן יש לעירייה ולמדינה אינטרס להפשיר שטחים, בצמוד לשכונות קיימות בעיקר. במידה ומדובר בהשקעה ארוכת טווח, ניתן להשקיע סכומים פחותים יותר ולהתרחק מאזורי השכונות. ליווי ע"י יזם מקצועי שכבר קוצר את הצלחותיו באופן מוכח חשובה מאוד על מנת שאתם תרוויחו בהתאם לציפיות שלכם.


 


מה דעתך על קרקע חקלאית בהוד השרון - למה זה כדאי? ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה