הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
cupon

שגעון הקופון


לאחרונה צצים יותר ויותר אתרי קופונים המקנים לפחות 50% הנחה לטענתם. נרשמתי, קניתי, בדקתי. האלכימאית קוראת את השורות הקטנות.

אתרי הקופונים צצו לראשונה בתחילת הקיץ של 2010, היה אתר אחד, אחר כך  שניים שהתחילו להריץ את העסק. נרשמתי לרשימת התפוצה במייל ומידי בוקר קיבלתי הודעה על הדיל היומי, בזמנו כל אתר הציע רק דיל אחד ביממה, השוברים היו בעיקר לאטרקציות ומסעדות שוות ביותר עם הנחות אקטואליות...

לא שמתי לב איך לאט לאט את האשראי גיהצתי ובפועל שילמתי לא מעט. לא עברו שבועות בודדים וצצו אתרים נוספים המאגדים בתוכם את כל הדילים מכל האתרים, מישהו רצה להקל על עבודת המיון החקירה כדי שהצרכן יוכל לקנות את הדילים השווים באמת. בין הדילים הזכורים לי היו של "קיורטוש", "קפה קפה", קניות ב"מגה", שובר לתדלוק (שלא הספקתי לקנות) ועוד כמה קופונים למסעדות שוות במיוחד.

מידי בוקר כבר חיכו לי במיילים שפע הצעות, אתרי הדילים הרחיבו את מגוון העסקאות וכמות הדילים ביום, כל מה שנותר לי הוא לבחור או פשוט לקנות מהכל, גם ככה זה זול. הפטנט שאולי לא הספיק להירשם התחיל לשכפל את עצמו בשבלונה בשלל אתרים דומים  עם שמות כמעט זהים שמציעים כולם כמעט את אותו הדבר התחילו למלא לי את תיבת המייל עד פיצוצים עזים ותזכורות מטרידות. אני כבר הייתי בפנים – מכורה. מידי יום מחכה לדילים,  לעיתים מספיקה לקנות, לעיתים המכירה כבר הסתיימה,נגמר המלאי. 

לא הכול מושלם בקופונים ויש גם אותיות קטנות, לעיתים השובר מוגבל בזמן, במסעדות אינו תקף בעסקיות ובטייק אוואי או משלוחים, כרטיסי קולנוע הם רק בשעות מסוימות והקופונים לצימרים הם רק באמצע השבוע ולא בעונה, הקופונים של הספא גם הם מוגבלים ולעיתים משתווים למבצעי הנחה אחרים שבעלי העסקים מפרסמים, מה שמגלה שהקופונים... לא תמיד כל כך משתלמים.

גם אני נכוויתי מהקופונים ובאחת היציאות בהן יצאנו למסעדה עם הקופון נאלצנו לשלם מחיר כמעט כפול כשגילינו שהוא תקף רק על חלק מחשבון הארוחה והייתה רק לסועד אחד. לא נשארנו פגועים ופנינו לחברת הקופונים שדאגה לפצות אותנו ולתקן את האותיות הקטנות. היו הוגנים כלפינו והבינו שהייתה כאן הטעיה, כנראה שלא במכוון. אך זה היה מזמן, בתקופה שהקופונים היו אמתיים, כעת נותר רק לחפש.

מידי יום מתפרסמים עשרות אם לא מאות דילים, לאטרקציות שונות במגוון מחירים, משקלים בודדים ועד אלפים, לחופשת של הדקה ה90 במחירי רצפה, הנחות למוצרי בוטיק ומותגים שהמחירים שלהם מראש מאוד גבוהים, למסעדות יוקרה המקנים הנחה של 150 שקלים ומוגבלים לשולחן אחד כשבעצם כל מנה באותה מסעדה עולה כמו קופון אחד, אבל אנחנו שני סועדים על קופון, לא כל כך משתלם...

אז עצה קטנה: תעשו בדיקה לפני קנית כל קופון:

  1. מומלץ לבדוק את תוקף השובר ולוודא כי תשתמשו בו בתקופה הנקובה
  2. לבדוק כמות שוברים הניתנת לשימוש
  3. להשוות בדילים אחרים דומים
  4. לבדוק ישירות עם בעלי העסקים לגבי המחירים האמתיים ומבצעים אחרים שיש להם. אולי הקופון הוא קידום מכירות לעסקים שבפועל המחירים הם זהים...

הקופונים מתאימים בעיקר למהירי החלטה, ספונטנים ואנשים שרוצים להתפנק על מוצרי יוקרה במחירים עממים. לתינוקות,ילדים,בני נוער, סטודנטנים, הורים ובעיקר אלה שאוהבים את החיים הטובים. מה גם שלאחרונה הקופונים אינם רק לתושבי המרכז, ישנן שפע הצעות לאתרי קניות, מסעדות בדרום ובצפון, כך שכולם יכולים להנות. 

אישית, אני מכורה לקופונים, בודקת חוקרת ומוצאת. הקופונים מאפשרים לי לצאת למקומות ותירוצים לבילויים והנאות של פינוקים בלי לקרוע את הכיס.

ורק למען הסדר הטוב, הנה רשימה קטנה של אתרי הדילים, מוזמנים להוסיף משלכם, יש בשפע, טובים יותר, טובים פחות. מניסיון, את הדילים השווים באמת ניתן לתפוס בשעה שהם רק עולים לאוויר.

גוזרים קופון בא לי גם ביג דיל אקספרס דיל

קרייזי פרייס BUY 2 דיל היום קופונה

גרופון גרופר

בא בטוב הדיל היומי של וואלה שופס  

 

ויש גם כמה אתרים שמרכזים את כל הדילים ביחד. לנוחויותכם: זאפ קליקה כלכלי לי

 

 



מה דעתך על שגעון הקופון ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת קופונים ב 29/04/2013 09:45 ( קישור לאתר שלי ) מסכימה עם כל מילה תגובה לתגובהמאת הדיל היומי ב 20/03/2013 09:24 ( קישור לאתר שלי ) לא יודע למה לא ציינתם את אחד האתרים אם לא ה-אתר הטוב ביותר בתחום http://www.everydaydeal.co.ilתגובה לתגובהמאת ארז ב 20/05/2011 19:07 ( קישור לאתר שלי ) כלכלי לי עבר חידוש ונראה מעולה עכשיו אני משתמש בקטוריות שלהם בד"כ כשאני מחפש מסעדות בתל אביבתגובה לתגובה

ידוע כאתרי קופונים, אתרי הנחות, דיל יומי,עסקה יומית