הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
רכישת_ביטוח_לחול_באינטרנט

רכישת ביטוח לחו"ל באינטרנט


מטיילים ישראלים רבים, בייחוד צעירים, זקוקים לעתים קרובות לתזכורת לפני מועד הטיסה לרכישת ביטוח נסיעות, שינער אותם מגישת ה"מה כבר יכול לקרות לי?" שכל כך אופיינית לנו. הדרך הקלה ביותר לרכוש ביטוח לפני נסיעה לחו"ל היא, לפחות לכאורה, באמצעות האינטרנט.
רכישת ביטוח לחו"ל אינה דבר של מה בכך. גם אם אתם לא מתכננים חופשת אקסטרים בהרי האנדים או ההימלאיה, אין לכם דרך לדעת איזה צרות ייפלו עליכם אפילו בזמן חופשה עירונית סטנדרטית בפריז או בלונדון – מזוודה שהלכה לאיבוד, מסמכים שנגנבו, או חלילה תאונת דרכים.
 
לרכוש או להפעיל?
אם יש לכם כרטיס אשראי בינלאומי, הצעד הראשון לפני שאתם בכלל שוקלים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, באינטרנט או בכל מקום אחר, הוא קודם כל להפעיל את ביטוח הנסיעות האוטומטי שכלול בכרטיס. את כל הפרטים ותנאי הפוליסה תוכלו למצוא באתרי האינטרנט של החברות השונות, אך כדי להפעיל את הביטוח תצטרכו להתקשר למוקד הטלפוני של חברת האשראי. אם אתם מעוניינים להרחיב את הכיסוי הביטוחי מעבר לזה שמוענק למחזיקי כרטיסי הזהב, הפלטינום או העסקים, גם המוקד הטלפוני לא יספיק לכם. נציג המוקד הטלפוני יבקש מכם למלא שובר תשלום ולהחזיר אותו באמצעות הפקס או המייל, על מנת להפעיל את הרחבת הביטוח בתשלום. תשלום זעום אומנם, וגם הטרחה היא מינימלית, אבל דווקא מחברות האשראי היינו מצפים לנצל יותר את אתרי האינטרנט שלהם לטובת הלקוחות הטסים לחו"ל.
 
לא קונים בלי להשוות
קרוב לוודאי שגם את כרטיס הטיסה לחו"ל או המלון שבו אתם מתכוונים לשהות לא הזמנתם כ"חתול בשק", מבלי לבדוק, להשוות ולקבל המלצות. באינטרנט יש הלא אינספור אתרים של ספקי תיירות, בארץ ובחו"ל, שמספקים לכם שירותי השוואת מחירים בלחיצת כפתור. גם בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל יש לכם היום אפשרות להשוות מחירים באינטרנט, בלי טלפונים מעיקים והמתנה מורטת עצבים, שזה ללא ספק יתרון בפני עצמו, בייחוד בימים לפני הטיסה, כשאתם ממילא טרודים בסידורים אחרים של הרגע האחרון. באתר wobi תוכלו לבחור ביטוח נסיעות בהתאם לסוג הנסיעה שלכם - חופשה רגילה, חופשת סקי, או טיולי תרמילאים. כל הצעות המחיר שיוצגו לכם יכללו מראש גם הנחה שתקבלו כמשתמשי אינטרנט.
 
אלא שכבר במסך הראשון, שבו אתם מתבקשים למלא את פרטי הנסיעה (תאריך, יעד וגיל המבוטחים), מתגלה הבעיה הראשונה. הודות לתיקון האחרון לחוק המחייב גם אתרי אינטרנט לכתוב את "האותיות הקטנות" בכתב בגודל סביר, אתם יכולים לגלות רגע לפני שתלחצו על הכפתור "קבל הצעות" כי "הפוליסות הנרכשות באתר זה אינן מכסות מחלות / בעיות רפואיות קיימות, ו/או נשים בהריון". אם המידע הנ"ל אינו רלוונטי לכם, תוכלו להמשיך בתהליך, אך אם כן - תיאלצו בכל זאת לוותר על הרכישה באינטרנט ולהתקשר למוקד הטלפוני.
 
המסך הבא יציג לכם באופן מפורט את כל ההצעות העונות לדרישותיכם של כל חברות הביטוח, כולל המחיר הכולל לכל תקופת הנסיעה ולכל הנוסעים, ועם אפשרות להשוות בין הכיסויים שמציעה כל פוליסה. אם מצאתם ביטוח שעונה על הדרישות שלכם הן מבחינת המחיר והן מבחינת הכיסוי הביטוחי שהוא מספק, תוכלו מייד לרכוש אותו דרך האינטרנט, בתהליך תשלום מאובטח וזריז. לחיצה על "רכישה" תוביל אתכם לשובר תשלום אינטרנטי, שימיר מיידית את עלות הביטוח המוצגת בדולרים לשקלים, ובו תצטרכו למלא את פרטיכם האישיים ופרטי כרטיס האשראי (כרגע זהו אמצעי התשלום היחיד באתר). ברגע שתסיימו את הרכישה תקבלו את הפוליסה לתיבת הדואר האלקטרוני, ותוכלו לטוס בראש שקט.


מה דעתך על רכישת ביטוח לחו"ל באינטרנט ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה