הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
bar

בר רפאלי נסיכת הטחינה


אפשר להגיד עליה הכול, ובקצרה, היא פשוט שלמות. כל פרסומת שלה בעיתון, בטלוויזיה בבאנר קופץ או סתם בתכנית אירוח מבטיחה הצלחה וקידום מכירות. מה יש בך בר רפאלי? האלכימאית מפרגנת.

 

עצם היותי נשואה לא מונע ממני לפתוח את העיניים ולהסתכל סביב, כלומר על בר רפאלי. הבחורה הזו פשוט יפיפייה ושקרן מי שיגיד שהיא סתמית או עוד בחורה רגילה. מישהו שם יודע להיות יועץ תדמית מעולה לבחורה הזו וכל פעם מחדש היא מצליחה לגרום לקהל להתאהב בה.

אלפי תמונות שלה ברשת, אינספור סרטונים כאלה ואחרים ואיזה כייף לג'קי מהאח הגדול שזכה אפילו לתמונה אישית. יש אנשים שלא זקוקים לאיפור ולא לבגדים, ככה היא, כמו שהצטלמה לאחת הפרסומות של סופר פארם. כמובן שעשו לה עבודת פוטושופ פה ושם אבל בגדול לבחורה הזו יש קסם.

אולי יש עוד כאלה שכועסים על הנישואים הפיקטיביים בעבר ועל הנטישה הלא רשמית של הארץ לטובת ליאו, אבל בגדול לדעתי, היא מיס יוניברס הבלתי רשמית, היא לא צריכה את התחרות, גם ככה לא ניתן לעמוד בה.

כעת ראיתי קטע מהתכנית של "גיא פינס" כמה צהוב מצדי, הבחורה עושה פרסומת לטחינה. מוצר פשוט ורגיל שנמצא בלא מעט בתים בישראל, עכשיו גם בר חלק ממנו, שובה את ליבנו בליקוקי טחינה עם האצבע בפה וגם מספרת שהיא אופה עוגיות טחינה בעצמה.

איך שלא להתאהב בה?

כן זו רק אני שבשקט בשקט מרשה לעצמי לפרגן ולהזיל מעט ריר, יש נשים יפות בעולם ויש את בר רפאלי שלוקחת את כולן בסיבוב בחיוכה המקסים וביחסי הציבור הטובים שהיא עושה לישראל ומייצגת משהו כל כך טוב לעומת משהו כל כך המוני ואיך המעריצים? "אין דבר כאלה" יש רק אחת, בר. לסיום... 9 דקות של ייחוד עם בר, אני נהנתי.



מה דעתך על בר רפאלי נסיכת הטחינה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה
מאת גלי ב 17/04/2011 11:24אני מסכימה עם כל מילה ! בר נסיכה אמיתית וגאווה גדולה לכולנו. יפהפיה עוצרת נשימה משפחה תומכת למופת , אינטליגנטית, פשוטה וחייכנית. אני לגמרי בעדה !!! היא שווה את זה ובגדול!הידד לפיקדון!תגובה לתגובה

ידוע כבר רפאלי, בר רפאלי פרסומת לטחינה