הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
easylostdiet

שיטות הרזיה


כיום שאנו יודעים שרוב אוכלוסיית העולם המערבי סובלת ממצב של משקל יתר קמות בשוק יותר ויותר שיטות הרזייה שמבטיחות לנו הרזייה מהירה, בריאה וטובה בלי מאמצים.
שיטות הרזיה

כיום שאנו יודעים שרוב אוכלוסיית העולם המערבי סובלת ממצב של משקל יתר קמות בשוק יותר ויותר שיטות הרזייה שמבטיחות לנו הרזייה מהירה , בריאה וטובה בלי מאמצים. איך נדע כי שיטת הרזייה זו שאנחנו חושבים עליה, היא אכן יעילה, אמינה והכי חשוב לא מזיקה לגוף שלנו.
בין דיאטת חלבונים לשיטת הרזייה המבוססת על הימנעות בפחמימות איך נדע מה לבחור ובאיזה שיטת הרזייה גם נוכל להתמיד.

הרזייה – שליטה במאזן הקלוריות
על מנת להבטיח לעצמכם תהלך הרזייה נכון ויעיל צריך לשמור על מאזן קלוריות שלילי, כלומר להוציא יותר קלוריות ממה שאתם מכניסים. אין הכוונה להתחיל לאכול כמות קלוריות מזערית כל יום, אלא לשמור על תפריט מאוזן יחד עם הוצאה של יותר קלוריות.

הגודל כן קובע – של המנה
מחקרים קבעו כי ככל שהמנה שלנו גדולה יותר כך אנחנו אוכלים יותר, לכן אם אנחנו בתהליך של הרזיה כדאי לנו לבחור במנות קטנות יותר וכך גם נאכל פחות. בעיקר כאשר מדובר במנות של מזון מהיר שמלא בקלוריות לא טובות ושומנים כדאי לבחור במנות קטנות ומצומצמות יותר.

תחליפים למזון מהיר
בתקופה שבה מוצע לנו שפע כל כך גדול של אוכל מהיר ולא בריא קשה יותר למצוא תחליפים מזינים יותר שיעזרו לאנשים בתהליך של הרזייה לשמור על עצמם. ניתן להחליף את הארוחות דלות הסיבים ועתירות השומנים מהקלוריות בתחליפי ארוחות ובמזון בריא יותר ובעלי ערכים תזונתיים גדול יותר ( חזה עוף צלוי בלחמנייה מקמח מלא במקום המבורגר בלחמנייה רגילה, ועוד ).

לא לדלג על ארוחת הבוקר
הרבה אנשים לא מקפידים על ארוחת בוקר בריאה ומזינה למרות שרובינו יודעים כי מדובר בארוחה החשובה ביותר ביום. ארוחת הבוקר שוברת את הצום של הלילה ומעניקה לגוף אנרגיות חיוניות לפעילות של כל היום. מחקרים מוכיחים כי אכילה של ארוחת בוקר מונעת תחושה של רעב ואכילה מוגברת בהמשך היום. ארוחת בוקר מאוזנת שומרת על רמות סוכר תקינה בגוף ומונעת תחושה של רעב גדול פתאומי.

פעילות גופנית
על מנת להצליח באמת בתהליך של הרזייה חשוב מאוד לעסוק בפעילות גופנית סדירה באופן קבוע. פעילות גופנית שורפת קלוריות רבות כך מסייעת בשמירה על המשקל וכן בתהליך הרזייה. בנוסף פעילות גופנית משפרת את רמת הסוכר בדם ושומרת על איזון, מונעת יתר לחץ דם, שומרת על איזון של רמת הכולסטרול ומשחררת אנדורפינים שגורמים לתחושה טובה. 


מה דעתך על שיטות הרזיה ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כדיאטה,הרזיה,הורדה במשקל,דיאטה מהירה,תזונה נכונה