הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
laizertag

​המשחק שכובש את העולם כבר בישראל – הלייזר טאג


מחפשים משחק אתגרי ומלהיב במיוחד ליום הולדת בנים או בנות, בר מצווה או בת מצווה? בואו להכיר את המשחק שכבש את העולם וכבר הגיע לישראל, הלייזר טאג. הכיף הוא אדיר וההנאה מובטחת, מתאים גם למבוגרים, בשטח הפתוח בכל עונות השנה.

לייזר טאג – מתחם מסעיר של קרבות לייזר

אנו גאים להציג בפניכם את מערכת הלייזר טאג הדור החדש מטעם חברת combat המובילה, בטכנולוגיית system real time מתקדמת המאפשרת שידור אונליין של הנתונים בזמן אמת על המסך. למי שעדיין לא מכיר, משחק הלייזר טאג הוא משחק לחימה תחרותי ומאתגר שהופך כל יום הולדת או סתם מסיבה לאירוע חלומי בלתי נשכח.
הלחימה מתבצעת למעשה באמצעות רובי לייזר המחולקים למשתתפים, כאשר ישנה חלוקה לקבוצות וחלוקת תפקידים בכל קבוצה. לפני שהמשחק מתחיל, כל קבוצה מתארגנת על עצמה ומתגבשת, משוחחת על המשימה וחושבת על אסטרטגיית פעולה. המשחק משלב עבודת צוות ושיתוף פעולה בין המשתתפים, ואין ספק שמדובר במשחק שהדופק בו גבוה וקשה להישאר בו בצד.
המטרה היא כמובן לפגוע בכמה שיותר מחברי הקבוצה המתחרה עם רובה הלייזר, ובכך להחסיר "חיים" אחד מהשני. בכל פעם שהרובה יפגע באחד המשתתפים, הוא יהבהב ויצפצף צפצוף מיוחד, כך כולם ידעו שהייתה פגיעה.

למי זה מתאים, היכן ומתי?

היום ניתן לשלב את המשחק בכל יום הולדת מגיל 7 ומעלה, המשחק מתאים גם לבנות וגם לבנות במידה שווה ואף מבוגרים מוצאים בו עניין רב. משחק הלייזר טאג יכול להתאים גם לימי גיבוש בחברה, ימי כיף לעובדים, מסיבות רווקים ועוד. אפשר בנוסף לפעילות לייזר טאג גם לקחת בחשבון פעילויות אתגריות כגון פיינטבול, קיר טיפוס ועוד.
הפעילות הייחודית, הבטוחה והמהנה הזו מתקיימת בדרך כלל בשטח הפתוח מאחר וצריך מרחב ופיזור של עמדות מסתור. אפשר לארגן את המשחק בכל אזור פתוח, כולל גינות ציבוריות הקרובות לאזור המגורים של מרבית המשתתפים, פארקים גדולים ומדשאות, או להביא את כולם לשטח בו חברת ההפעלות מקיימת את המשחקים הללו. כך או כך, את המשחק צריך לנהל צוות מיומן בעל ניסיון, במיוחד אם מדובר על יום הולדת לילדים בגיל צעיר יחסית.

כמה זה עולה לנו?

עלות הפעילות תלויה בעיקר בכמות המשתתפים, כאשר לרוב יהיה מינימום של כ-8 משתתפים. אפשר לבחור גם במספר  מסוים של מערכות, מה שיקבע את משך הפעילות הכולל. יש לתאם מראש.
 
 


מה דעתך על ​המשחק שכובש את העולם כבר בישראל – הלייזר טאג ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה