הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
max_brenner2

מקס ברנר בנמל


לאהוב שוקולד זה משהו אחד, לאכול שוקולד זה משהו אחר. האלכימאית חזרה מפוצצת מעוד סיבוב במקס ברנר, הפעם סניף הנמל בתל אביב.

השעה אחרי חצות, היה לכם יום עמוס ביחד של זמן זוגי שכבר שכחתם שקיים, אתם רק רוצים לסיים את היום הזה במשהו מתוק, בדיוק כמו שהיה היום הזה. ביציאה ממועדון הרידינג 3 היה קשה להמשיך את הדרך לחניה בלי להיכנס לסניף של מקס ברנר, שנמצא ממש ליד.

בכלל, את האזור הרידינג בתל אביב לא הכרתי קודם, בילדותי הייתי נוסעת עם אבא שלי בשבתות לדוג באזור אבל לראות את המקום כמרכז בילוי היה חדש עבורי, במקום שפע מסעדות ומקומות בילויי, מה שרק השאיר טעם של עוד לחזור לפקוד את האזור.

ולעניינו, מקס ברנר. את התפריט  יצא לי לקרוא לא פעם ולמי שלא מכיר אז כל קינוח במקס ברנר הוא מיוחד, מושקע עם הרבה מאוד מחשבה מאחוריו. ניתן להרגיש בכל מנת קינוח שמוגשת שמישהו חשב על הלקוח, על רמת אהבתו לשוקולד, לסוג השוקולד ועד כמה הוא רוצה להתפוצץ משוקולד.

כיוון שהשעה הייתה שעת לילה מאוחרת ואנחנו רק רצינו משהו מתוק ומיוחד, המלצר שלנו המליץ לנו על קינוח עם גלידה וכך הזמנו בהמלצתו גלידת נוגט שוקולד בראוניז, טראפל קראנץ' (46 ₪) ומה לשתות? שוב בהמלצת המלצר שהרגיש שאני מחפשת משקה שוקולדי שיעיר אותי מעט והמליץ על משקה מוקה (19 ₪ ) שהיה שילוב קפוצ'ינו ושוקולד, כל כך פשוט וכל כך טעים.

בזמן שחיכינו לקינוח שהזמנו, הסתכלתי קצת סביב, על האנשים, על הצוות והרגשתי תחושת חמימות ביתית נעימה מאוד, בעיצוב הרגיש שחסר לי הקור של החורף ואיזו אח להתכרבל מולה עם החצי., אבל החורף כבר נגמר, רק תחושת החמימות הורגשה. בית שוקולד אמתי.

הקינוח שלנו כשהגיע השאיר אותי פעורת פה, איפה אני מכניסה את כל זה לבטן עכשיו? מקל של שוקולד, הר של קצפת ובצד, ככה בתמימות עמדה לה צלוחית קטנה ועמוסה בשוקולד שהמלצר הסביר "כשנגמר השוקולד על הקצפת, פשוט תשפכו מעל כל פעם קצת"  לאחר מבט חוזר על הקינוח, הייתי בטוחה שקטן עלי, שזה הרבה קצפת ובפועל אין בעיה ששנינו נחסל את הקינוח, כמה טעיתי.

לאחר שפרקנו את הקצפת והתענגנו על הגלידה, חיכתה לנו בתחתית הגביע עוגת שוקולד עשירה ביותר, אני נהניתי מכל ביס וכל תחושת טעם הכניסה בי שפע אנרגיות, הקינוח היה ללא ספק ממלא מאוד, עשיר מאוד בטעמו ויחד עם זאת מעורר וקליל מעניין אם אפשר לקחת את המנה כמשלוח שוקולד הביתה?

את משקה המוקה שלי שתיתי לאט ובעונג, מתוק כל כך, בסופה של כל לגימה נותר טעם הקפה שהשתלב כל כך מעולה עם השוקולד.

הקינוח היה מעולה, גם משקה המוקה, גם המלצר שלנו היה חברותי וההסברים  על הקינוחים היו הכרחיים וטובים, אבל... השירותים נראו קצת בצבע שוקולד ולא מהסוג שאוכלים. היה קצת לא נעים להיכנס לשירותים שאינם נקיים, לגלות שברז לשטיפת הידיים אינו עובד בשירותי הנשים, מה שאילץ אותי להיכנס לשירותי הגברים לשטוף ידיים וגרר הערה מוזרה מאחד מאנשי הצוות שראה אותי יוצאת מתא השירותים. אולי תתקנו את הברז בשירותי הנשים קודם לפני שתעירו למה לעזאזל אני נכנסת לאילו של הגברים?

לסיכום, המנות של מקס ברנר שוב אינן מאכזבות ... רק את השירותים.. אנא... תקנו בהקדם.



מה דעתך על מקס ברנר בנמל ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כמקס ברנר,מקס ברנר הנמל,קינוח מומלץ,רידינג תל אביב