הכותבים במנטליקה מרוויחים תמלוגים מהפרסומות, רוצה גם? ההרשמה בחינם!
me

הוא והיא


יום אחד אתה תבין מה הפסדת . תבין שהאישה שאהבה אותך יותר מכל דבר אחר בעולם כבר לא אוהבת אותך יותר . היא כבר לא תהיה כאן שתצטרך תמיכה , היא כבר לא תהיה כאן שתצטרך שיזכירו לך מה אתה שווה . היא כבר לא תהיה כאן עד שתקלוט מה היא שווה .. אתה מזלזל בה , משקר לה , משחק איתה משחק שהפסדת בו מראש והיא אפילו לא יודעת שאתם משחקים . בגדת בה כבר יותר מפעם אחת , והיא סלחה יותר מפעם אחת , ואלו רק הפעמים שהיא יודעת עליהן. החברים שלך ? חח מצחיק שאתה עדיין קורא להם ככה ..
יום אחד אתה תבין מה הפסדת . 
תבין שהאישה שאהבה אותך יותר מכל דבר אחר בעולם כבר לא אוהבת אותך יותר .
היא כבר לא תהיה כאן שתצטרך תמיכה , היא כבר לא תהיה כאן שתצטרך שיזכירו לך מה אתה שווה .
היא כבר לא תהיה כאן עד שתקלוט מה היא שווה ..
אתה מזלזל בה , משקר לה , משחק איתה משחק שהפסדת בו מראש והיא אפילו לא יודעת שאתם משחקים .
בגדת בה כבר יותר מפעם אחת , והיא סלחה יותר מפעם אחת , ואלו רק הפעמים שהיא יודעת עליהן. 
החברים שלך ? חח מצחיק שאתה עדיין קורא להם ככה .. הם לא יודעים מי אתה , גם אם תגיד שהם חברי ילדות הם לא יודעים עלייך חלק קטן ממה שהיא יודעת ולא מבינים אותך כמו שהיא מבינה .. הם לא יודעים מה באמת משמח אותך ומה מעציב אותך , מה מעצבן ומה מרגיע .. היא עושה את זה הכי טוב ואתה כמו אידיוט זורק את זה לפח .. שיקרת לה בלי סוף רק כדי להיות עוד קצת עם החברים כי אולי יהיו בנות בסיפור , זרקת סיפור שלם בשביל סטוץ של רגע וכל פעם היא ידעה לסלוח כי היא מבינה אותך , אבל אל תשכח שגם זה עד גבול מסויים .. היא הייתה מחכה לך לילות שלמים שתחזור הביתה ממועדון עם חברים רק כדי שאולי תגיד שאתה בא לאסוף אותה והיא תזכה לישון איתך עוד לילה , או יותר נכון אתה תזכה לקום ולראות את הפנים שלה בבוקר.
אבל אתה ? אתה מעדיף לחשוב שהיא פה לנצח , שהאהבה שלה יותר חזקה מהכבוד שלה ויותר חלשה מהאגו שלך .  בסוף כשיתחיל להימאס לה לרדוף אחרייך , כשהיא תפסיק לחכות לך שאתה חוזר ממועדונים , כשכבר לא יהיה לך איכפת אם החברים הם עדיפות עליונה ולא יעניין אותה כבר אם יש עוד בנות איפה שאתה נמצא , כשכבר לא מעניין אותה אם אתה בוגד בה או לא , כשהיא כבר לא תנסה לשמח אותך כשמשהו מעציב , כשהיא כבר לא תנסה להרגיע אותך אם משהו מעצבן , והכי גרוע ? שהיא אפילו לא תנסה להבין אותך .
אז תבין שהיא הבינה .. הבינה מה היא באמת שווה , שווה יותר מאפס כמוך . שווה גבר שלא משקר לה , שלא מזלזל בה , ושלא בוגד בה . שדואג כל בוקר לשלוח לה אסמס של בוקר טוב לפני שהיא תספיק לשלוח לו  כי הוא יודע איזה אושר זה מסב לה . שדואג להזכיר לה לפחות פעמיים ביום כמה היא יפה ושאין מישהי שיכולה להתחרות בה באף פרמטר . שהיא אולי לא מושלמת אבל מושלמת בשבילו . היא תבין שהיא מטומטמת , שהיא הייתה סמרטוט , אבל עכשיו היא שמה לזה סוף , היא החליטה שהיא רוצה לחייך יותר ולבכות פחות , שהיא רוצה להרגיש בטוחה במקום שלה , לדעת שאם הוא אומר לה שהוא הולך לישון הוא הולך לישון לבד , לא לנסות להתעלם מסימנים על הצוואר , לדעת שהחברים בעדיפות ראשונה אבל לא במקומך אלא איתך כי את תמיד חלק מהבילוי , לדעת שאת עדיפות ולא אופציה ..
עוד כמה שנים כשתראה אותה עם ילדה קטנה שנראית בדיוק כמוהה הולכות יד ביד , ועל היד תבחין בטבעת קטנה מזהב שמסמלת שהיא כבר שייכת למישהו אחר ושלך היא כבר לא תהיה , תראה אותה מחייכת בלעדייך רק אז אתה תבין מה באמת הפסדת , הפסדת את הבחורה ההיא שהייתה מחכה לך , שהיום הפכה לאמא נהדרת ובנתה לעצמה חיים טובים ומאושרים ושאתה לא כלול בחיים האלה למרות שהייתה לך את האופציה , אבל את האופציה לא הפכת לעדיפות ..


מה דעתך על הוא והיא ?
תגובתך:
כתובת אתר: //:HTTP
שם: אימייל : קבלת תגובות לאימייל
פרסום תגובה

ידוע כהוא והיא
נכתב ע"י #silver#
בתאריך: 04/06/2015
שיר ממן בת 33

1 מאמרים | 2396 כניסות
דירוג המאמר
60%
 השארת תֶּשֶׁר ל#silver#
נתתי טיפ , עכשיו תורכם ;)
נהנתם? נשמח לקבל לייק מכם!